JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090922/328148-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Wybór wykonawcy usługi w zakresie :
czyszczenia i sprzątania budynków, sprzątania i odśnieżania chodników, placów zabaw, pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków
oraz pełnienia funkcji gospodarza 
w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328148 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, faks 032 2537128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> tbs@interia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: TBS-Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór wykonawcy usługi w zakresie :
czyszczenia i sprzątania budynków, sprzątania i odśnieżania chodników, placów zabaw, pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków
oraz pełnienia funkcji gospodarza 
w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : 
Usługa w zakresie : czyszczenia i sprzątania budynków, sprzątania i odśnieżania chodników, placów zabaw, pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków oraz pełnienia funkcji gospodarza w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach. ( wykaz budynków stanowi załącznik Nr 15 do niniejszej SIWZ ).

Dane szczegółowe przedmiotu zamówienia :
1)	Sprzątanie (zamiatanie, mycie) wejścia do klatki, holu głównego na parterze i kabin windy raz dziennie.
2)	Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i pozostałych pięter (schody, poręcze, balustrady):
a)	Zamiatanie - codziennie,
b)	Mycie - nie mniej niż raz w tygodniu.
3)	Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnych oraz mycie nie rzadziej niż raz w miesiącu.
4)	Sprzątanie ciągów komunikacyjnych w  piwnicach - wg. potrzeb  
5)	Mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych nie mniej niż raz w tygodniu.
6)	Mycie okien - cztery razy w roku, 
7)	Mycie płytek ściennych ułożonych na ścianach holu i parteru raz w tygodniu,
8)	Mycie płytek ściennych ułożonych na ścianach pozostałych pięter dwa razy w miesiącu,
9)	Mycie płytek na ścianach zewnętrznych klatek, numerów policyjnych- jeden raz                       w miesiącu.
10)	Dwa razy w roku (wiosna, jesień) czyszczenie płytek zewnętrznych holu  wejściowego                  i części parterowej budynku oraz płytek podłogowych w holu pod ciśnieniem, wypożyczonymi urządzeniami  specjalistycznymi np. firmy Karcher. (na parterze i piętrach wg. potrzeb).
11)	Czyszczenie kratek przy wejściach do klatek schodowych nie mniej niż raz w   tygodniu.
12)	Sprzątanie parkingów podziemnych.
13)	Sprzątanie placu zabaw raz dziennie w okresie w okresie wiosenno - jesiennym tj. od kwietnia do października. 
14)	Zamiatanie chodnika przy budynku, a w okresie jesienno-zimowym zamiatanie liści, odśnieżanie i posypywanie piaskiem co najmniej raz dziennie- wg potrzeb.
15)	Usuwanie nadmiaru śniegu sprzed wejść do budynków - wg potrzeb.
16)	W przypadkach znacznego zanieczyszczenia częstotliwość sprzątania należy odpowiednio zwiększyć.
17)	Podlewanie zieleni przy wejściach do budynków oraz klombów przy budynkach wg potrzeb, okopywanie trawników wzdłuż krawężników- wiosną i jesienią,
18)	Koszenie trawnika co najmniej 4 razy na sezon,
19)	Usuwanie wszelkich naklejek i ogłoszeń,
20)	Doręczanie mieszkańcom osiedla pism i zawiadomień kierowanych od Zamawiającego            - wg. powiadomień, 
21)	Odczytywanie liczników zużycia mediów wg. potrzeb. 
22)	Utrzymywanie czystości dotyczy w/w elementów budynków, które w nim występują                  ( np. parkingi podziemne, windy okna na klatkach schodowych, płytki ścienne itp. ) 
23)	Zapoznanie się z wszystkimi podstawowymi instalacjami na całym obiekcie (wodno- kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji, oddymiania) oraz umiejętność ich obsługi w zakresie:
a)	podstawowym - wg potrzeb (np. wymiana bezpieczników itp.) 
b)	awaryjnym - wg potrzeb (np. wyłączanie dopływu wody podczas występowania wycieków, odcięcie dopływu prądu w sytuacji możliwości wystąpienia porażenia osób, powiadamianie straży pożarnej w przypadku wystąpienia pożaru itp.). 
24)	Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu :
a)	faktu zaistniałych awarii itp. zdarzeń wymagających natychmiastowej interwencji ekip remontowych,
b)	wszelkich zaistniałych w obiekcie usterek, wymagających usunięcia, a także zastrzeżeń do pracy świadczonej przez usługodawców, 
c)	o nadzwyczajnych zdarzeniach wymagających interwencji Zamawiającego.
25)	Dokonywanie drobnych napraw w ramach posiadanych umiejętności i posiadanego wyposażenia (np. wymiana zamków, odpowietrzanie grzejników itp.), a także bieżące kontrolowanie sprawności działania oświetlenia klatek schodowych i wejść do budynków, łącznie z wymianą żarówek.
26)	Dekorowanie nieruchomości: 
a)	ozdobami w okresach świątecznych,
b)	flagami narodowymi w święta państwowe ich przechowywanie, konserwacja                        i naprawa.
27)	 Utrzymywanie z Zamawiającym bieżącego kontaktu telefonicznego godzinach od 800 do 1000, dla przekazania dyspozycji oraz uwag dotyczących prawidłowego utrzymania należytej czystości i bezpieczeństwa. 
28)	 Zamawiający ma prawo raz w tygodniu wezwać Gospodarza do  osobistego stawienia się w siedzibie Spółki oraz oczekuje zapewnienia całodobowych dyżurów telefonicznych (np. automatyczna sekretarka i poczta głosowa) dla przekazywania wiadomości na wypadek nieobecności .
29)	 Prowadzenie zeszytu zgłoszonych usterek i przedkładanie go raz w miesiącu Zamawiającemu do zatwierdzenia.

Obowiązki portiera

Przedmiotem zamówienia jest :
1.	Uniemożliwianie przebywania w budynku osobom, które nie potrafią uzasadnić celu swojego pobytu na terenie obiektu i usiłujących drogą nielegalną wejść lub wyjść z budynku.
2.	Bieżąca kontrola zamykania bram, furtek szlabanów i innych.
3.	Zwracanie uwagi na właściwe oświetlenie ogólnodostępnych części budynków, powiadamianie Zleceniodawcy o zaobserwowanych usterkach.
4.	Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych wyłącznie przez portierów.
5.	Monitorowanie wszystkich sygnalizatorów urządzeń i instalacji kontrolnych (p.poż., wentylacji, alarmu, oddymiania parkingu i klatek schodowych) oraz odłączanie instalacji ppoż. od sytemu monitoringu bezpośredniego do straży pożarnej. Odpowiedzialność za nieuzasadnione przyjazdy grup interwencyjnych np. Straży Pożarnej, Miejskiej i innych. 
6.	W przypadku potwierdzenia wystąpienia pożaru w budynku należy bezzwłocznie wcisnąć przycisk ROP (ręczny ostrzegacz pożarowy) w celu natychmiastowego powiadomienia straży pożarnej o pożarze na obiekcie.
7.	Wpuszczanie na obiekt bez konieczności kontaktu z mieszkańcem organów ścigania, sanepidu, NIK. Fakt przybycia w/w należy odnotować w książce pracy i powiadomić Zleceniodawcę.
8.	Świadczenie usługi z zakresu kontroli osób przebywających na terenie całej nieruchomości odbywać się będzie z użyciem systemu telewizji przemysłowej                    i systemu domofonowego oraz patrolu interwencyjnego. Zapisywanie na sprzęcie cyfrowym materiału z przebiegu dyżuru oraz zabezpieczanie                       i przechowywanie nagranego materiału dokumentalnego. 
9.	Przyjmowanie zgłoszeń lokatorów odnośnie usterek, awarii i innych spraw wg potrzeb. Prowadzenie rejestru zgłoszeń z podziałem na obiekty, rodzaj zgłoszenia wg wzorów uzgadnianych z zamawiającym. Sprawdzanie zgłaszanych usterek, klasyfikacja co do sposobu usunięcia oraz przekazanie telefonicznie lub faksem zgłoszeń odpowiednim służbom technicznym. 
10.	Ustalanie terminów z lokatorami i odpowiednimi wykonawcami przystąpienia do prowadzenia prac remontowych, usuwania usterek. Przyjmowanie od wykonawców potwierdzeń wykonywanych prac. 
11.	Zapoznanie się z wszystkimi podstawowymi instalacjami na całym obiekcie (wodno- kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji, oddymiania) oraz umiejętność ich obsługi w zakresie:
a.	podstawowym - wg potrzeb (np. ustawienie regulatorów temperatury dla logoterm w mieszkaniach, wymiana bezpieczników itp.) 
b.	awaryjnym - wg potrzeb (np. wyłączanie dopływu wody podczas występowania wycieków, odcięcie dopływu prądu w sytuacji możliwości wystąpienia porażenia osób, powiadamianie straży pożarnej                        w przypadku wystąpienia pożaru itp.). 
12.	Współpraca z gospodarzami, dostawcami mediów (np. PEC, Zakład Wodociągów, Zakład Energetyczny), konserwatorami urządzeń i instalacji na obiektach Spółki, z zakładem wywozu nieczystości oraz brygadami remontowymi i innymi wg potrzeb.
13.	Niezwłoczne zgłaszanie Zleceniodawcy i odpowiednim służbom:
a.	faktu zaistniałych awarii itp. zdarzeń wymagających   
         natychmiastowej interwencji ekip remontowych,
b.	wszelkich zaistniałych w obiekcie usterek, wymagających usunięcia,                      a także zastrzeżeń do pracy świadczonej przez usługodawców,                       o nadzwyczajnych zdarzeniach wymagających interwencji Zleceniodawcy.
14.	Prowadzenie książki pracy portiera wg wzoru dostarczonego przez Zleceniodawcę oraz rejestrów wydawania kluczy z obiektu.
15.	Odczytywanie liczników zużycia mediów. 
16.	Umiejętność obsługi komputera (m.in. programy Word, Exel) oraz prowadzenie rejestrów zgłoszeń w systemie elektronicznym. 
17.	Umożliwianie konserwatorom sygnalizatorów urządzeń i instalacji obsługujących budynek dostępu do w/w urządzeń, zgodnie z zasadami podanymi w trakcie szkolenia oraz zawartymi w dostarczanych instrukcjach. Zapisywanie w rejestrze każdorazowe wejście na obiekt i wydania kluczy do pomieszczeń technicznych. 
18.	Powiadamianie Zleceniodawcy o wszelkich nieprawidłowościach w działania instalacji telewizji przemysłowej i domofonu.
19.	Współpraca, w tym ustalenie spraw, wraz z pozostałymi osobami świadczącymi usługi dyżurów i przekazywanie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
20.	Inne działania w zależności od ustaleń i potrzeb związane zabezpieczeniem technicznym, z ochroną obiektu i terenu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 16.31.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 02.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie przewiduje się składania wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków  udziału w postępowaniu zostały określone wg przepisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch i więcej wykonawców (konsorcjum) nw. dokumenty               i oświadczenia muszą być złożone w ofercie przez każdego z wykonawców .
1.	Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu :
1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ  i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty,  
2)	Wykonawcy biorące udział w przetargu powinni prowadzić działalność gospodarczą                    w zakresie usług będących przedmiotem przetargu, z siedzibą Firmy lub miejscem zamieszkania na Terenie miasta Katowice, w dzielnicach, w których znajdują się poszczególne obiekty będące przedmiotem zamówienia,
3)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa :
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
4)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa :
a)	stosowne referencje i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich  3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie,                   o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze i wartości .
b)	wykaz osób, z podaniem adresów ich zamieszkania, które będą uczestniczyć                            w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy, 
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5)	Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
6)	Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający obligatoryjnie    wykluczy oferentów, którzy nie spełniają wymagań art. 24 ust. 1 i 2 p. z. p.
7)	Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli :
1)	oferta jest sprzeczna z ustawą lub   SIWZ,
2)	złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
3)	oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4)	oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny których nie można poprawić na podstawie art. 88 p.z.p., lub błędy w obliczeniu ceny,
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu przetargowym,
6)	wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
7)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 
2.	Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym również o :
a)	zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ             i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń,
b)	uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty,- załącznik nr 2
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 .
4.	Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością              - załącznik nr 4. Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będą :
a)	wyrok sądu powszechnego lub polubownego obciążający wykonawcę ,
b)	odstąpienie od umowy przez zleceniodawcę z winy wykonawcy,
c)	zmniejszenie należnej zapłaty za realizację zlecenia jako reperkusja za nienależyte wykonanie umowy ,
d)	zapłata kar umownych przez wykonawcę,
e)	inne udokumentowane kary zastosowane w stosunku do wykonawcy za nienależyte wykonanie zlecenia .
5.	Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej - załącznik nr 5.
6.	Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych                         - załącznik nr 6. 
7.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 i Nr 8 . 
8.	Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich              3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze - załącznik      nr 9.
9.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy - załącznik nr. 10 
10.	Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie                     z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych                     (Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki) - załącznik nr 11 . 
11.	Wykaz budynków z podaniem kosztu usługi w zł. na m-c brutto. - załącznik Nr. 12.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.katowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego  Sp. z o.o.,
ul. Krasińskiego 14 
40 - 019   Katowice
tel. (0-32) 253 67 13 , 253 77 85 , fax  (0-32) 253 71 28.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego  Sp. z o.o.,
ul. Krasińskiego 14  40 - 019   Katowice - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadania według załącznika nr. 12, nie więcej niż dwie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadania według załącznika nr. 12, nie więcej niż dwie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 16.31.11.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com